Guest Milf GFE Skrevet 15. August, 2019 TheVoice skrev, 1 time siden: Er det tilladt at manipulere filmen på et enkelt område inden den sendes i distribution ? Øh, hvad. griner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 15. August, 2019 underdog40 skrev, for 51 minutter siden: Hvis din PB ikke lyser op som et amerikansk juletræ lige nu, må der være noget galt med mændene i Århus og omegn Har da modtaget nogle beskeder... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 16. August, 2019 Vil gerne sige mange tak til de skønne mænd, som har sendt mig en PB ift. Dette projekt. Jeg har fundet en, som jeg går videre med. knus Mila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 347 Skrevet 16. August, 2019 Milf GFE skrev, for 5 timer siden: Vil gerne sige mange tak til de skønne mænd, som har sendt mig en PB ift. Dette projekt. Jeg har fundet en, som jeg går videre med. knus Mila Tillykke til den heldige mand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 63 Skrevet 18. August, 2019 Min pik er desværre for lille... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milf GFE Skrevet 23. August, 2019 TheVoice skrev, den 15/8/2019 at 21:58: Det er bare min erfaring, at det nogen gange kniber lidt med betalingslysten, når diverse fantasier bliver prissat. Kære The Voice. Det kneb så også gevaldigt i denne sammenhæng. Jeg havde det super sjovt med at få fabrikeret de små film. Derfor har jeg mentalt trykket på den helt store PYT-knap. Jeg kunne ha pustet mig op og valgt at svine ham til i en ny tråd - endnu een - om uærlige mænd eller gæster, som udebliver, selvom man har reserveret tid og gjort sig lækker for at se lige præcis dem. Det orker jeg simpelthen ikke at svinge mig op til. Han var et fjols, og jeg måske bare naiv. Man får nogle gange "tæsk" for at tro på det gode i folk i denne "kugleskøre" verden. Derfor vælger jeg at lukke lidt ned for mine skriv herinde og bare leve livet ude i den virkelige verden et stykke tid. Mila Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9470 Skrevet 24. August, 2019 Milf GFE skrev, for 5 timer siden: Kære The Voice. Det kneb så også gevaldigt i denne sammenhæng. Jeg havde det super sjovt med at få fabrikeret de små film. Derfor har jeg mentalt trykket på den helt store PYT-knap. Jeg kunne ha pustet mig op og valgt at svine ham til i en ny tråd - endnu een - om uærlige mænd eller gæster, som udebliver, selvom man har reserveret tid og gjort sig lækker for at se lige præcis dem. Det orker jeg simpelthen ikke at svinge mig op til. Han var et fjols, og jeg måske bare naiv. Man får nogle gange "tæsk" for at tro på det gode i folk i denne "kugleskøre" verden. Derfor vælger jeg at lukke lidt ned for mine skriv herinde og bare leve livet ude i den virkelige verden et stykke tid. Mila Det er faktisk trist at læse. En ting er så, at fantasien ikke blev vellykket, men at det har fået dig til at lukke ned for dine skriv, synes er meget trist. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. August, 2019 Milf GFE skrev, for 6 timer siden: Kære The Voice. Det kneb så også gevaldigt i denne sammenhæng. Jeg havde det super sjovt med at få fabrikeret de små film. Derfor har jeg mentalt trykket på den helt store PYT-knap. Jeg kunne ha pustet mig op og valgt at svine ham til i en ny tråd - endnu een - om uærlige mænd eller gæster, som udebliver, selvom man har reserveret tid og gjort sig lækker for at se lige præcis dem. Det orker jeg simpelthen ikke at svinge mig op til. Han var et fjols, og jeg måske bare naiv. Man får nogle gange "tæsk" for at tro på det gode i folk i denne "kugleskøre" verden. Derfor vælger jeg at lukke lidt ned for mine skriv herinde og bare leve livet ude i den virkelige verden et stykke tid. Mila Jeg kan godt følge dig 100 %. Når jeg bliver udsat for det samme får jeg en ufattelig trang til at offentliggøre den dialog jeg har haft med manden herinde, for at vise andre hvad vi engang imellem "slås" med.... men så bliver jeg jo lige så usympatisk og respektløs som den person som har kørt mig rundt i manegen. Godt at høre du hyggede dig med at lave de små klip, hold fast i de gode elementer som trods alt var ved det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 24. August, 2019 Milf GFE skrev, for 8 timer siden: Kære The Voice. Det kneb så også gevaldigt i denne sammenhæng. Jeg havde det super sjovt med at få fabrikeret de små film. Derfor har jeg mentalt trykket på den helt store PYT-knap. Jeg kunne ha pustet mig op og valgt at svine ham til i en ny tråd - endnu een - om uærlige mænd eller gæster, som udebliver, selvom man har reserveret tid og gjort sig lækker for at se lige præcis dem. Det orker jeg simpelthen ikke at svinge mig op til. Han var et fjols, og jeg måske bare naiv. Man får nogle gange "tæsk" for at tro på det gode i folk i denne "kugleskøre" verden. Derfor vælger jeg at lukke lidt ned for mine skriv herinde og bare leve livet ude i den virkelige verden et stykke tid. Mila Der er altid en risiko i den virkelige verden,når penge er den afgørende faktor. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. August, 2019 norisk skrev, for 8 minutter siden: Der er altid en risiko i den virkelige verden,når penge er den afgørende faktor. Virker ikke som om at @Milf GFE er en kold kynisk forretningskvinde hvor penge er den afgørende faktum. Men ja, vi er i et forum med betalingssex, så der indgår penge i de lege vi tilbyder jer mænd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 24. August, 2019 Milf GFE skrev, for 9 timer siden: Det kneb så også gevaldigt i denne sammenhæng. Jeg havde det super sjovt med at få fabrikeret de små film. Derfor har jeg mentalt trykket på den helt store PYT-knap. Fik han filmene, men betalte ikke? Eller mistede han interessen for både film og betaling? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 24. August, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Virker ikke som om at @Milf GFE er en kold kynisk forretningskvinde hvor penge er den afgørende faktum. Men ja, vi er i et forum med betalingssex, så der indgår penge i de lege vi tilbyder jer mænd. Nemlig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg