Hop til indhold

Recommended Posts

Har ikke været så meget ud at rejse på de seneste som jeg plejer, men hvis bjerget ikke kan komme til Muhammed, så er det jo heldigt at Muhammed kan komme til bjerget. 

Har besøgt Diana en særdeles tiltalende smuk ung kvinde fra Ukraine til en halv times GFE. Det var en herlig oplevelse med en aktiv kvinde som tager initiativ og kysser godt og dybt. Trods den unge alder virker hun ganske erfaren og mestre de forskellige blide discipliner til UG. Det var faktisk rigtig godt :-)

Billederne er særdeles ægte og alderen kan også være korrekt. Der er allerede en tråd om hende. Hun holder til i gåafstand fra Carlsberg Station.

Hun er her vist kun en tre dage endnu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
PThomsen skrev, for 20 timer siden:

Har ikke været så meget ud at rejse på de seneste som jeg plejer, men hvis bjerget ikke kan komme til Muhammed, så er det jo heldigt at Muhammed kan komme til bjerget. 

Har besøgt Diana en særdeles tiltalende smuk ung kvinde fra Ukraine til en halv times GFE. Det var en herlig oplevelse med en aktiv kvinde som tager initiativ og kysser godt og dybt. Trods den unge alder virker hun ganske erfaren og mestre de forskellige blide discipliner til UG. Det var faktisk rigtig godt :-)

Billederne er særdeles ægte og alderen kan også være korrekt. Der er allerede en tråd om hende. Hun holder til i gåafstand fra Carlsberg Station.

Hun er her vist kun en tre dage endnu.

Tak for god anmeldelse. Hun ser temmelig høj ud på billederne - hvor høj vil du cirka skyde hende til at være?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu foregik det meste jo horisontalt :-) men jeg vil nok vurderer hende til at være omkring 170.

Glemte lige et par gode detaljer. Hun er meget fleksibel og kan bøjer benene ret vildt under akten. Temmelig sexet. Og da vi var færdige blev hun liggende nøgen på sengen og slangede sig og rullede lidt så jeg havde den bedste udsigt mens jeg (noget langsomt) klædte mig på. Nice.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...