Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har ikke været så meget ud at rejse på de seneste som jeg plejer, men hvis bjerget ikke kan komme til Muhammed, så er det jo heldigt at Muhammed kan komme til bjerget. 

Har besøgt Diana en særdeles tiltalende smuk ung kvinde fra Ukraine til en halv times GFE. Det var en herlig oplevelse med en aktiv kvinde som tager initiativ og kysser godt og dybt. Trods den unge alder virker hun ganske erfaren og mestre de forskellige blide discipliner til UG. Det var faktisk rigtig godt :-)

Billederne er særdeles ægte og alderen kan også være korrekt. Der er allerede en tråd om hende. Hun holder til i gåafstand fra Carlsberg Station.

Hun er her vist kun en tre dage endnu.

Skrevet

Clearly you can see by the photos. Always a gap between flesh and bra 

Skrevet
PThomsen skrev, for 20 timer siden:

Har ikke været så meget ud at rejse på de seneste som jeg plejer, men hvis bjerget ikke kan komme til Muhammed, så er det jo heldigt at Muhammed kan komme til bjerget. 

Har besøgt Diana en særdeles tiltalende smuk ung kvinde fra Ukraine til en halv times GFE. Det var en herlig oplevelse med en aktiv kvinde som tager initiativ og kysser godt og dybt. Trods den unge alder virker hun ganske erfaren og mestre de forskellige blide discipliner til UG. Det var faktisk rigtig godt :-)

Billederne er særdeles ægte og alderen kan også være korrekt. Der er allerede en tråd om hende. Hun holder til i gåafstand fra Carlsberg Station.

Hun er her vist kun en tre dage endnu.

Tak for god anmeldelse. Hun ser temmelig høj ud på billederne - hvor høj vil du cirka skyde hende til at være?

Skrevet
  • Author

Nu foregik det meste jo horisontalt :-) men jeg vil nok vurderer hende til at være omkring 170.

Glemte lige et par gode detaljer. Hun er meget fleksibel og kan bøjer benene ret vildt under akten. Temmelig sexet. Og da vi var færdige blev hun liggende nøgen på sengen og slangede sig og rullede lidt så jeg havde den bedste udsigt mens jeg (noget langsomt) klædte mig på. Nice.

Skrevet

mmm en godte ;-) 

Var kys og evt. superfransk inkluderet i prisen ?

Mvh PN

Skrevet
  • Author

Ja kys og super var med i prisen. 700 for 30 min

Redigeret af PThomsen

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.