Hop til indhold
Guest Richard Kimble

Dårligste Thaimassage søges!

Recommended Posts

Guest Richard Kimble

Jeg skal snart have ferie, og jeg plejer at bruge ferien på sære og underlige oplevelser.

For en del år år siden fik jeg en elendig massage hos Surin af Pim. Den bestod af lidt oliegnideri med den ene hånd. Med den anden kiggede hun i sin mobil efter et foto af sin veninde, som ledte efter en dansk kæreste.

Det var virkeligt sløjt, og jeg vil gerne opleve noget, som er ringere. 

Kom frisk med et link :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 34 minutter siden:

Jeg skal snart have ferie, og jeg plejer at bruge ferien på sære og underlige oplevelser.

For en del år år siden fik jeg en elendig massage hos Surin af Pim. Den bestod af lidt oliegnideri med den ene hånd. Med den anden kiggede hun i sin mobil efter et foto af sin veninde, som ledte efter en dansk kæreste.

Det var virkeligt sløjt, og jeg vil gerne opleve noget, som er ringere. 

Kom frisk med et link :D

Bedste efterlysning nogensinde. :D

Jeg har haft nogle, men desværre husker jeg ikke nogen som stadig er aktiv.

Ellers ville jeg gerne give dig hende som med sine 110 kg sad på mit bryst så jeg ikke kunne ånde, imens hun jagtede bananen som hvis det var en hare der skulle skrælles.
Når jeg kæmpede for at få luft, tog hun lyden der under fra sin enorme røv som noget positivt og intensifierede torturen.

Det bedste var dog hendes kommentar, efter at jeg lykkets bli fri, og fortalt hende at jeg desværre ikke havde tid at få nydelsen fuldført:

"Next time honey, will be even better"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her er Suree i Frederikssund et klart bud!

Jeg var på de kanter for et par måneder siden og havde tilfældigvis en time i overskud. Jeg så hendes skilt ved vejen og tænkte at det var da lige det at den time skulle bruges på :) Hun var meget sød og imødekommende uden at være nogen skønhed men jeg tænkte at det kunne da kun blive godt. Jeg valgte en halv times oliemassage. Hun startede med at plaske mig godt ind i olie og gav en meget tilfældig massage - eller hvad man nu skal kalde det. Det føltes bare som om hun nev mig lidt i benene :huh: Til gengæld var der intet mønster i hvordan hun gav massagen. Først nev hun mig lidt på det ene ben - så lidt på den ene arm - så lidt i nakken - så lidt tilbage på den samme arm - osv osv osv... Men en rigtig massage var det ikke i nærheden af at være.

Efter 5-10 min spørger hun så om der er nogle steder jeg har problemer hvortil jeg svarer at jeg har da lidt ondt i nakken. BIG MISTAKE!!! Det resulterede så i at hun smurte hele min ryg og nakke ind i tigerbalsam :wacko: Og hun var ikke sparsom med det! Her lå jeg så og fik den mærkeligste massage nogensinde oplevet mens tårerne piskede ud af ansigtet på mig pga. en flodbølge af tigerbalsam...

Da der var 5 min tilbage bad hun mig så om at vende mig om... Lettere mistænkelig vendte jeg mig om mens jeg tænkte at nu kom vi måske til det hun så rent faktisk var god til. Men NEJ! :sad: Det var omend endnu dårligere en massagen. Den bedste beskrivelse er en Duracelkanin på speed efter en kasse Red Bull.

Jeg skyndte mig at få tøjet på og fandt mig selv på gaden et par minutter efter. Stadig med tårende trillende ned ad kinderne og godt øm i banditten efter den behandling.

På vej ud nåede hun dog lige at nævne at jeg snart måtte komme igen. For hun var slet ikke færdig med at behandle min ømme nakke :blink: NEJ TAK! Så hellere en gang tortur...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!
Richard Kimble skrev, for 12 timer siden:

Jeg skal snart have ferie, og jeg plejer at bruge ferien på sære og underlige oplevelser.

For en del år år siden fik jeg en elendig massage hos Surin af Pim. Den bestod af lidt oliegnideri med den ene hånd. Med den anden kiggede hun i sin mobil efter et foto af sin veninde, som ledte efter en dansk kæreste.

Det var virkeligt sløjt, og jeg vil gerne opleve noget, som er ringere. 

Kom frisk med et link :D

Hos Glostrup Thai Massage, den ved siden af Bauhaus har du næsten 100% garanti for en total ringe oplevelse. Du kan selvfølgelig være uheldig at de opper sig lige netop overfor dig, så du kun får en dårlig oplevelse, men det skulle være underligt hvis de gjorde.

Undertegnede har selv været der, to gange for jeg var så naiv og tænkte at de kunne da ikke gøre det værre.. Men det ku' de så.

Jeg tror heller ikke der findes én eneste blot neutral anmeldelse her på disse sider af dem. Alle de anmeldelser jeg har set har været ægte dårlige.

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smeden! skrev, den 15/8/2019 at 12:13:

Hos Glostrup Thai Massage, den ved siden af Bauhaus har du næsten 100% garanti for en total ringe oplevelse. Du kan selvfølgelig være uheldig at de opper sig lige netop overfor dig, så du kun får en dårlig oplevelse, men det skulle være underligt hvis de gjorde.

Undertegnede har selv været der, to gange for jeg var så naiv og tænkte at de kunne da ikke gøre det værre.. Men det ku' de så.

Jeg tror heller ikke der findes én eneste blot neutral anmeldelse her på disse sider af dem. Alle de anmeldelser jeg har set har været ægte dårlige.

/Smeden!

Kan kun tilslutte mig Glostrup, dårligste massage ever, og jeg har immervæk prøvet en del. Jeg kom lige da de skulle til at spise , så allerede der vidste jeg at hun havde travlt. Jeg blev smurt ind i olie og  fik et par strøg på ryggen. Da jeg vendte mig om gik hun igang med et håndjob som jeg selv måtte afslutte da hun fik ondt i armen, skade var 700kr, og jeg måtte selv finde ud fordi hun skulle op og spise.

Eneste fordel ved det besøg var grillpølsen efter i Bauhaus :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Banditpåtur skrev, for 4 timer siden:

Kan kun tilslutte mig Glostrup, dårligste massage ever, og jeg har immervæk prøvet en del. Jeg kom lige da de skulle til at spise , så allerede der vidste jeg at hun havde travlt. Jeg blev smurt ind i olie og  fik et par strøg på ryggen. Da jeg vendte mig om gik hun igang med et håndjob som jeg selv måtte afslutte da hun fik ondt i armen, skade var 700kr, og jeg måtte selv finde ud fordi hun skulle op og spise.

Eneste fordel ved det besøg var grillpølsen efter i Bauhaus :-D

 

Så er det vist nu, jeg skal undlade at blande grillpølsen i Bauhaus ind i forløbet.  Men det er fristende!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...