Hop til indhold
cantona

Advarsel

Recommended Posts

er det penge hun har snyt dig for?? hvor mange kr. ???

det er da ikke så svært, giv mig 8-14 dage, så får du besked.

kyllingehjerner er ikke så svære at pille ud!!!!

men jeg er nød til at have lidt konkret.

penge, er hun konfronteret med det.

er det aftalen/pris/ydelser, som hun ikke levede op til.

giv mig et svar her, så hører du fra mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg er gift vil jeg ikke sige mere end jeg har gjort og så må folk jo gøre sig deres egne erfaringer hvis ikke de vil lytte efter hvad jeg har sagt men hun har ikke snydt med ydelser eller tid kan jeg godt sige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg er gift vil jeg ikke sige mere end jeg har gjort og så må folk jo gøre sig deres egne erfaringer hvis ikke de vil lytte efter hvad jeg har sagt men hun har ikke snydt med ydelser eller tid kan jeg godt sige

Det er da også fint nok, men når man ikke er helt klar over hvilken svindel man skal tage sig i akt for.. såååå.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da også fint nok, men når man ikke er helt klar over hvilken svindel man skal tage sig i akt for.. såååå.

Læs nu hvad jeg skriver ,lad pengepungen blive i bilen og hav lige penge med ind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er før hørt, at man er blevet lænset, mens man har været i bad. Mon det er tilfældet her?

Jeg har selv tidligere fulgt den praksis at have nogenlunde lige penge med eller skjult nogle af dem, hvis jeg skulle et nyt sted.

Jeg synes dog, at Asspassions vurdering er lovlig pessimistisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Borende X, hvori ligger det "pessimistiske" i Asspassions indlæg??

Synes det er et ret nøgternt og neutralt indlæg, som ingen vel kan være uenig i ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det pessimistiske ligger i udsagnet om, at man ikke kan stole på den pige, man besøger. Det gælder måske ved et førstebesøg eller et enkeltbesøg, men har man, som jeg, besøgt en del piger flere gange, udvikler man hurtigt en sans for, om man kan have tillid til den pågældende pige eller ej.

Her har jeg så været heldig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det pessimistiske ligger i udsagnet om, at man ikke kan stole på den pige, man besøger. Det gælder måske ved et førstebesøg eller et enkeltbesøg, men har man, som jeg, besøgt en del piger flere gange, udvikler man hurtigt en sans for, om man kan have tillid til den pågældende pige eller ej.

Her har jeg så været heldig.

Jeg har lært ved denne sport, at generelt bør man ikke flashe med dyre ure og smykker eller lade tegnebogen ligge fremme uden opsyn for at undgå at friste.

I værste fald kan man blive bedøvet og frastjålet sine ejendele, det sker i udlandet.

Der er jo en grund til at vi bliver stamkunder:

God kemi, god service og gensidig tillid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo en grund til at vi bliver stamkunder:

God kemi, god service og gensidig tillid.

Helt korrekt, Nille :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det pessimistiske ligger i udsagnet om, at man ikke kan stole på den pige, man besøger. Det gælder måske ved et førstebesøg eller et enkeltbesøg, men har man, som jeg, besøgt en del piger flere gange, udvikler man hurtigt en sans for, om man kan have tillid til den pågældende pige eller ej.

Her har jeg så været heldig.

Borende X, jeg læser Asspassions indlæg på en helt anden måde end du!

Asspassion skrev:

"Tak for advarslen. Uanset hvor meget - eller hvor lidt du har mistet. Så er det princippet i, ikke og kan stole på den pige man besøger."

Jeg læste indlægget på den måde ("ikke at kunne stole på den pige man besøger"), at Asspassion ikke går så højt op i størrelsen på det beløb, trådstarter har mistet, men hæfter sig mere ved selve princippet i, at man åbenbart ikke kan stole på den specifikt anmeldte kvinde..(!)

Og den advarsel mod netop hende takker han så for.

På baggrund af det skrevne synes jeg det er meget svært at indfortolke (som du gør!), at Asspassion principielt ikke stoler nogen af de glædespiger, han besøger... ;)

Men Asspassion er vel den eneste, der kan bringe klarhed over, om det var den ene eller anden betydning, hans kommentar sigtede til.. 8-):)

Venlig hilsen TH

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, det kan da godt være, at jeg har fejllæst Asspassion. Det ville da være fint, hvis han ville præcisere, og jeg ville endda blive glad, hvis din fortolkning var den, som Asspassion ville have frem :) .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen, det kan da godt være, at jeg har fejllæst Asspassion. Det ville da være fint, hvis han ville præcisere, og jeg ville endda blive glad, hvis din fortolkning var den, som Asspassion ville have frem :) .

Borende X, nu var det fordi jeg læste andetsteds på dette site, at du beskriver dig selv som "sprognørd"...og på baggrund af det skrevne synes jeg det rent sprogligt har formodningen imod sig, at Asspassion skulle have formuleret et princip om, at man ikke kan stole på glædespiger generelt.

Rent logisk har det også formodningen imod sig, fordi hvis Asspassions udgangspunkt var, at man generelt og som princip ikke kan stole på glædespiger, så er hans "tak for advarslen" til trådstarter ganske overflødig - med hans princip er en advarsel mod en specifik pige jo unødvendig(!)

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej.

jeg har været i dette gamer i 40 år, og er også blevet snydt, men ordner dette selv.

hvor svært kan det være.

jeg har stået i en lejlighed i 15 min, pigen var løbet med mine ca 500 kr.

mens jeg ventede på et håndklæde i baderummet.

gryden var i kog, på blusset.

jeg tog ketchup, sennep, remoulade og tømte det ud i diverse lommer, i garderoben.

herren, kom hjem, som var med i snyderiet, vidste ikke hvor hun var hende, jeg forlod lejligheden i go ro og orden.

kom der aldrig mere.

diverse i lommerne opdagede de nok senere.

snydt, ja mig men også dem.

så kunne de dyppe pølsen i lommerne.

faktisk 500 kr værd.

smiler endnu, det er 10-12 år siden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig starte med og sige. At jeg har bevæget mig rundt i prostitutions-miljøet i ca. 30 år.

For mig er det vigtigt. At der er fuldt diskretion og tillid, til den pige jeg har "forretning" med.

Det er en "slags" forretning man indgår. "Du køber en ydelse (sex), sammen med en pige".

Længere er den ikke!

Når man så støder ind i en pige, som har en skjult "dagsorden". Som bl.a kunne være og "flå" kunderne for penge. Så er det fuldt berettiget og advarer andre "brødre".

Det er derfor de her "forums" er opstået, af den grund at der findes uhæderligere personer i prostitutions-miljøet.

Tro mig, der findes mange ;)

Pigen som omtales i den her tråd, har stjålet penge fra "trådstarteren". Det er det største tillidsbrud, en prostitueret kan gøre over for en kunde.

Derfor takker jeg for advarslen. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Læs nu hvad jeg skriver ,lad pengepungen blive i bilen og hav lige penge med ind.

Ærlig talt synes jeg dette er en sær tråd. Cantona advarer mod et eller andet. Han vil ikke specifikt sige hvad, men gerne hvad han ikke advarer imod. Argumentet er at han er gift?? Og??? Dette er jo et anonymt forum?

Vi sidder altså og kommenterer på en hændelse, vi kun kan gætte os til indholdet af!

Alle synes at tro der er tale om tyveri af penge. Men Cantona siger blot man skal undlade at tage pungen med. Det kunne derfor lige så godt være tyveri af kørekort, sygesikringsbevis osv. Hvis der da i det hele taget er tale om tyveri. Det ved vi faktisk ikke.

Af hensyn til pigen, mener jeg at Cantona skal synge hele sangen - rent, istedet for et par falske strofer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærlig talt synes jeg dette er en sær tråd. Cantona advarer mod et eller andet. Han vil ikke specifikt sige hvad, men gerne hvad han ikke advarer imod. Argumentet er at han er gift?? Og???!"...."Af hensyn til pigen, mener jeg at Cantona skal synge hele sangen - rent, istedet for et par falske strofer".

Godt brølt, Århus! ;)

"Argumentet" at han er gift....er jo ikke noget argument, for han har vel ikke oplyst hustruens navn og adresse til glædespigen?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I det hele taget er det urimeligt med disse halvkvædede viser som f.eks "Maleren": Der bliver antydet noget, man alligevel ikke vil dele helt med os andre, og det kan vi jo ikke rigtigt bruge til noget. Der kan endda i uheldigste tilfælde falde en uberettiget mistanke på en sagesløs person.

Nej, så må disse skribenter hellere helt afholde sig fra at skrive.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende og tog så et bad og imens jeg har været i bad har hun afluret mit dankort og det opdagede jeg midt i januar da jeg gik på netbank og så at der var flere køb jeg ikke kunne genkende og ja jeg er sikker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...