Hop til indhold
Bananas

Hvad brugere ser på?

Recommended Posts

Guest Maya Kathrine

Hvis nu du kunne være interessant at følge, så er det rart at få et hurtigt overblik.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 40 minutter siden:

du kan undgå dette, ved at sætte flueben i "log mig på anonymt" , når du logger ind

men alle får vel ikke at vide heller hvad du ser på i øjeblikket, man skal vel f.eks. trykke på online-listen eller din profil for at se det ? 

hensigten kender jeg ikke, men gætter på, det er en del af forumsoftwaren

 

Profilerne kommer op i et tilfældigt pop-up-window hvis man tilfældighvis fører musen over dem (også temmelig mærkeligt og næsten lidt irriterende), og der ser man hvad de ser på - hvis de er online. Det var sådan jeg noterede det, eftersom jeg næsten aldrig specifikt klikker på brugere.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes faktisk det er en udemærket feature :) Har brugt den flere gange. Blandt andet til at konstatere om en given profil var på/aktiv eller der ikke var aktivitet og måske var logget på og gået til købmanden :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg synes faktisk det er en udemærket feature :) Har brugt den flere gange. Blandt andet til at konstatere om en given profil var på/aktiv eller der ikke var aktivitet og måske var logget på og gået til købmanden :)

Om en given profil er på eller ikke, har jo intet at gøre med hvad han lige nu ser på vel...? Online eller offline er tilstrækkeligt i det tilfælde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, Lige nu:

Om en given profil er på eller ikke, har jo intet at gøre med hvad han lige nu ser på vel...? Online eller offline er tilstrækkeligt i det tilfælde.

Jeg har som sagt brugt det til om en given profil var aktiv herinde. Altså skiftede mellem for skellige tråde eller om der blev ved at stå "kigger på xx" i en ime. Det sidste tolker jeg som at profilen nok er logget på men ikke til stede ved skærmen. Men det er nok bare mig der tolker sådan og tror jeg kan bruge det til noget :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har som sagt brugt det til om en given profil var aktiv herinde. Altså skiftede mellem for skellige tråde eller om der blev ved at stå "kigger på xx" i en ime. Det sidste tolker jeg som at profilen nok er logget på men ikke til stede ved skærmen. Men det er nok bare mig der tolker sådan og tror jeg kan bruge det til noget :lol:

Måske kigger han på en langt og uforståeligt indlæg fra f.eks. Bananas? Det kan nok tage en time eller to.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...