Hop til indhold

Værelse eller hotel?

Featured Replies

Skrevet

Efterlyser ikke en pige her, men efterlyser et sted at være med min elskerinde i København.

Nogen der kender til hotelværelser, der udlejes på timebasis eller lignende?

Skrevet

Eller prøv dem her:

http://www.bbhotelkastrup.dk/

Det er et "automat"-hotel, dvs ingen underlige receptionister, der på lang afstand har luret, hvad du skal bruge værelset til. Derfor meget diskret. Du booker og betaler på sitet og får tilsendt en kode. Den bruger til både at komme ind på selve hotellet med samt det værelse, du har booket. VERY EASY!!! :-)

Skrevet
  • Author

Har godt kigget på alle de forslag, men har jo ikke brug for noget en hel nat...

Det i Rødovre virker også lidt skummelt - er der nogen der har været der?

Skrevet

En lidt mere grænseoverskridende mulighed er at gå i Swingerklub og bruge et lukket lille rum.

Jeg har flere gange været på Cityswingers med en fræk veninde. Man kan sagtens være alene dér, det er gratis for par og jacuzzi, kaffe mm er også gratis ;-)

Og hvis hun så skal have den store tur, kan du altid låne en "Sybian", den er vild!

Skrevet

Har godt kigget på alle de forslag, men har jo ikke brug for noget en hel nat...

Det i Rødovre virker også lidt skummelt - er der nogen der har været der?

Du kan bare check ud når I er færdig med værelset,

jeg tvivler på du kan leje værelser på timebasis til under 200-300. så hvorfor ikke betale lidt mere for en hel dag, så kan I hygge og slappe af i et ordentlig værelse.

Skrevet

Næh - det kan ikke gøres billigere end de forskellige forslag her. Hotel på timebasis er der givetvis ikke den store efterspørgsel på. Ellers havde nogen nok lavet en forretning ud af det for længst......

Skrevet
  • Author

Tak for jeres svar.

Jeg ville selv gerne i swingerklub, da jeg har været i dem flere gange, men det er hun ikke rigtig til. Må bearbejde hende lidt :-)

Skrevet

Eller prøv dem her:

http://www.bbhotelkastrup.dk/

Det er et "automat"-hotel, dvs ingen underlige receptionister, der på lang afstand har luret, hvad du skal bruge værelset til. Derfor meget diskret. Du booker og betaler på sitet og får tilsendt en kode. Den bruger til både at komme ind på selve hotellet med samt det værelse, du har booket. VERY EASY!!! :-)

Men så kan det jo ses på bankens kontoudskrift...

Skrevet

Men så kan det jo ses på bankens kontoudskrift...

Jep, sådan er det med de billige hoteller. Jeg har lavet en privat konto til den der slags sjov. Selvfølglig kan min kone se kontoen eksisterer, men hun kan ikke logge på den. Det er min lommepenge konto, so to say. Du kunne også oprette en konto i en helt anden bank end den din kone og du har fælles. Du skal blot oprette en freemail, som banken kan sende meddelelser til, så skulle den ged være rundbarberet og skaldet.

Skrevet

Jeg har prøvet stedet i Roskilde og havde samme betænkeligheder, at det så lidt skummelt ud. Men det var faktisk Ok.

Værelset var helt super og der var et køkken og badeværelse, som man kunne bruge uden at komme i kontakt med andre. Det er i en villa. Man ringer og aftaler tid. Når man kommer betaler man, hvorefter man bliver vist op ad en trappe til en førstesal, som man så har for sig selv. Der er pænt og rent

Skrevet

Jeg søger et sted i Herning / Holstebro området hvor man kan leje et værelse i et par timer .... nogen bud ?

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har prøvet den "skumle" i Rødovre. Det var ok. Der var rent og man kunne tage bad bagefter.

Fik et superknald med en hottie jeg havde scoret på nettet

Skrevet

Nina Nuser har tidligere anbefalet dette sted,

http://www.legelejlighed.dk/

VH Ludvig.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.