Hop til indhold

Recommended Posts

Nå, jeg tog så en for holdet:

Minnie

Fristet af FULL SERVICE 15 min. til 500 hos Minnie spurgte jeg hvad det inkluderede. Umiddelbart var det bare sex - BJ med kondom - ingen form for kys.
Jeg sagde at jeg ikke kunne få den op at stå uden superfransk, og at jeg satte meget pris på tungekys, så jeg takkede pænt nej tak, og var på vej ud.
 Den kombi kan nemlig findes andre steder. SÅÅÅ var begge dele pludselig med i FULL SERVICE, og Minnie så umiddelbart pæn og apetitlig ud.

Jeg vasker mig grundigt, og får så indledende den lovede superfransk, men kun ganske kort tid, måske 1,5 minut, så vil hun ikke DET mere.
De lovede tungekys blev ikke til noget - ikke en gang tantekys - "det kunne hun ikke lide", fik jeg nu at vide.

Hun ER lille og slank som på sine fotos, men ikke så langlemmet som det ser ud til, og der er kørt beauty-filter på.
Hendes hud var grovere end det ses, hun var sminket med pancake i hele ansiget.
Hendes bryster var helt klart en gang silikone, og større end den lidt mindre, naturlige barm jeg havde håbet på ud fra billederne.

Jeg var skuffet over hende og de brudte løfter, og tændte derfor ikke rigtig. Jeg blev slap af at bolle hende, og måtte have et afsluttende handjob.
Det tændte mig at hun kunne lide at få en finger i toeren, og det pyntede lidt på afslutningen.
I det hele taget var hun sød og smilende - men altså, 'lover for meget for at få pengene og kunden i nettet.

'kommer IKKE igen hos hende. Sorry, back to Bangkok, Minnie, not aprooved.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Jeg havde også overvejet hende især pga. hendes udseende, men heldigvis er de ikke vendt tilbage på de beskeder, jeg har sendt dem. Og efter denne anmeldelse kan det være det samme. Jeg finder et andet sted at bruge mine 1500 bobs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Smeden!

Jeg havde hende også i kikkerten, men efter at have læst din anmeldelse er hun streget.

Dette forum er jo guld værd :)

Iøvrigt syns jeg det er prisværdigt at selvom du har haft en mindre god oplevelse, så holder du anmeldelsen i en god tone. Det er god stil! 

 

/Smeden!

Del dette indlæg


Link til indlæg
hunk skrev, for 5 timer siden:

Nå, jeg tog så en for holdet:

Minnie

Fristet af FULL SERVICE 15 min. til 500 hos Minnie spurgte jeg hvad det inkluderede. Umiddelbart var det bare sex - BJ med kondom - ingen form for kys.
Jeg sagde at jeg ikke kunne få den op at stå uden superfransk, og at jeg satte meget pris på tungekys, så jeg takkede pænt nej tak, og var på vej ud.
 Den kombi kan nemlig findes andre steder. SÅÅÅ var begge dele pludselig med i FULL SERVICE, og Minnie så umiddelbart pæn og apetitlig ud.

Jeg vasker mig grundigt, og får så indledende den lovede superfransk, men kun ganske kort tid, måske 1,5 minut, så vil hun ikke DET mere.
De lovede tungekys blev ikke til noget - ikke en gang tantekys - "det kunne hun ikke lide", fik jeg nu at vide.

Hun ER lille og slank som på sine fotos, men ikke så langlemmet som det ser ud til, og der er kørt beauty-filter på.
Hendes hud var grovere end det ses, hun var sminket med pancake i hele ansiget.
Hendes bryster var helt klart en gang silikone, og større end den lidt mindre, naturlige barm jeg havde håbet på ud fra billederne.

Jeg var skuffet over hende og de brudte løfter, og tændte derfor ikke rigtig. Jeg blev slap af at bolle hende, og måtte have et afsluttende handjob.
Det tændte mig at hun kunne lide at få en finger i toeren, og det pyntede lidt på afslutningen.
I det hele taget var hun sød og smilende - men altså, 'lover for meget for at få pengene og kunden i nettet.

'kommer IKKE igen hos hende. Sorry, back to Bangkok, Minnie, not aprooved.

 Hvad havde du regnet med at få for 500 kr.?  Tror du fik rigeligt, og hun kan jo ikke gøre for at du er impotent...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at beskylde dig for impotens, synes jeg også, du strammer den lidt, Hunk.  

Ok, hun bryder sig ikke om tungekys og superfransk og ser ikke helt så godt ud som på billederne (hvem havde regnet med det?). Og så er hun ikke meget for at give slip på en kunde, når først hun har fået ham i nettet.

Hvis du vil sende hende hjem til Bangkok bare for det, er der dæleme mange andre, der også skal sendes hjem.

Og hvad med alle de kunder, der er ligeglade med tungekys og superfransk og som har et måske lidt mere realistisk forhold til billeder og hvad man kan forlange for 500 kr? Det vil da være synd for dem! For som du skriver, Hunk, er hun sød og smilende og brokker sig ikke over en finger i toeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, 1 time siden:

Ok, hun bryder sig ikke om tungekys og superfransk og ser ikke helt så godt ud som på billederne (hvem havde regnet med det?). Og så er hun ikke meget for at give slip på en kunde, når først hun har fået ham i nettet.

Hvis du vil sende hende hjem til Bangkok bare for det, er der dæleme mange andre, der også skal sendes hjem.

Og hvad med alle de kunder, der er ligeglade med tungekys og superfransk og som har et måske lidt mere realistisk forhold til billeder og hvad man kan forlange for 500 kr? Det vil da være synd for dem! For som du skriver, Hunk, er hun sød og smilende og brokker sig ikke over en finger i toeren.

Jag tror du missade poängen. Först ingick inte kyssar och "superfranskt" och när han då tackade nej till affären och var på väg därifrån så la hon till det för att det skulle bli affär, men när det sen väl var dags att leverera så ville hon inte. Klart som fan att han blir sne då, det hade jag också blivit.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thungur skrev, 1 time siden:

Jag tror du missade poängen. Först ingick inte kyssar och "superfranskt" och när han då tackade nej till affären och var på väg därifrån så la hon till det för att det skulle bli affär, men när det sen väl var dags att leverera så ville hon inte. Klart som fan att han blir sne då, det hade jag också blivit.

Just det. Jeg giver dig ret min svenska "kompis/bro".:-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thungur skrev, for 21 timer siden:

Jag tror du missade poängen. 

Det tror jeg ikke. Men til gengæld misser du min. 

Hunk føler sig snydt (hans pointe) og skal selvfølgelig have lov til at lufte sin utilfredshed.

Men jeg ser intet som helst i anmeldelsen, som indikerer, at Minnie ikke kunne være et fuldt ud tilfredsstillende bekendtskab for kunder, der ikke behøver tungekys og superfransk for at få den op at stå.

Og derfor synes jeg, Hunks overskrift og konklusion er for barsk (not aprooved, back to Bangkok).    

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Virgula skrev, 1 time siden:

Det tror jeg ikke. Men til gengæld misser du min. 

Hunk føler sig snydt (hans pointe) og skal selvfølgelig have lov til at lufte sin utilfredshed.

Men jeg ser intet som helst i anmeldelsen, som indikerer, at Minnie ikke kunne være et fuldt ud tilfredsstillende bekendtskab for kunder, der ikke behøver tungekys og superfransk for at få den op at stå.

Og derfor synes jeg, Hunks overskrift og konklusion er for barsk (not aprooved, back to Bangkok).    

 

Nej jag missar inte din poäng, jag anser dock att hon har förtjänat den dåliga kritiken och vad får dig att tro att hon skulle bete sig bättre i andra lägen? Jag har för övrigt full respekt för att damerna inte vill göra vissa saker (alls eller med vissa kunder), men om hon nu specifikt lovar att tjänsten ingår, tar betalt, men sen vägrar att leverera så har hon förtjänat skarp kritik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv med lidt empati, Thungur.

Pengene betyder ufatteligt meget for de her piger, så når du presser dem på ydelserne (og det gør du, når du som Hunk siger nej tak og bevæger dig mod døren), har de svært ved ikke at give efter - også selv om de ikke bryder sig om det eller ikke kan finde ud af det. Ofte giver de så bare kunden noget andet i stedet og håber, at han bliver glad for det.  

Gør det så pigerne til dårlige mennesker, som fortjener skarp kritik? Tja... jeg vil snarere betragte det som et grundvilkår, vi som kunder må tage højde for. Fx ved at holde os til pigernes standardrepertoire (og er det thaier, kan der jo ske ting og sager, når man lærer dem lidt nærmere at kende). 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Virgula, nu tycker jag du är helt ute och cyklar. Det här handlar om en recension av hennes tjänster och hur hon agerar mot sina kunder. Att kritisera henne för att hon inte håller vad hon lovar är inte detsamma som avsaknad av empati.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndrewR

Jej. En almen betragting

Jeg synes det er  merkligt at dansker stykker ud det hele I komponenter med Dansk, fransk, super/mega dit og dat I stedet for at ta det som en helheds oplevelse og at det er forskelligt fra gang til gang...  og bare nyde af variation og møde med en ny pige

Og thaier forstår slet ikke dette terminologi  hvis de ikke har arbejdet her i lang lang tid.  Bare in betragting fra en fortsat lidt forundret finne

/andrew

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndrewR skrev, for 53 minutter siden:

Jej. En almen betragting

Jeg synes det er  merkligt at dansker stykker ud det hele I komponenter med Dansk, fransk, super/mega dit og dat I stedet for at ta det som en helheds oplevelse og at det er forskelligt fra gang til gang...  og bare nyde af variation og møde med en ny pige

Og thaier forstår slet ikke dette terminologi  hvis de ikke har arbejdet her i lang lang tid.  Bare in betragting fra en fortsat lidt forundret finne

/andrew

Meget enig i den betragtning. Det er somme tider som at man vil have thaier til at spille østøeuropæer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...