Hop til indhold
Guest stump

K o n t r a k t e n!

Recommended Posts

Guest stump

Hvad står der i den "uskrevne kontrakt" mellem os og de prostituerede?

Beløb, specifikke ydelser, og tid, er der meget tit godt styr på.

Med hvad med alt det andet?

Når den ene part, måske sexkøberen, bliver mere glad for den prostituerede, end omvendt, hvad så ? Hvad er rimeligt at forvente af den voksne mand og hans dømmekraft, og kan den prostituerede tillade sig evt. at bruge eller udnytte situationen?

Skal ønsker om lån fra den prostitueredes side være ok, lad hende dog prøve, den lille charmetrold?

Kan man som mand tillade sig at kontakte den prostituerede, efter at en ydelse er betalt for, og leveret, uden blot at ville aftale en ny ydelse?

Osv. Osv.

Hvilke aftaler bør der være, i den "uskrevne kontrakt"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der skal absolut intet stå, i den "uskrevne kontrakt".

Når tid, ydelser og økonomi er på plads, må det være op til fornuften og kemien mellem de involverede, at beslutte hvor grænsen går.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skal absolut intet stå, i den "uskrevne kontrakt".

Når tid, ydelser og økonomi er på plads, må det være op til fornuften og kemien mellem de involverede, at beslutte hvor grænsen går.

VH Ludvig.

Der mangler en "Synes godt om" knap, så jeg er nødt til ganske kort bare at erklære mig fuldkommen enig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Der skal absolut intet stå, i den "uskrevne kontrakt".

Når tid, ydelser og økonomi er på plads, må det være op til fornuften og kemien mellem de involverede, at beslutte hvor grænsen går.

VH Ludvig.

He he Ludvig.

Men når nu vi ved, at det kan gå galt når hjernen flytter ned under navlen, hvad så.

Jeg har dags dato mødt en fyr, som har mistet 8.000 US Dollars :twisted:

Og vi havde én her på EG, i Vejle, som mente at han havde investeret var det 1.3 mio kr. under løfte af at massøsen kun ville massere, plus det løse, men helt sikkert beholde sit tøj på.

Har du et godt råd eller tre?

Kontrakten kunne jo være mellem de to hoveder, det for ende af halsen, og det under navlen. Hvad skal de to hoveder helt tænke på, inden de tager på eventyr, eller når de er i gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja man fatter ikke at det kan gå så galt, men jeg kender også andre som har "mistet" penge på deres elskere. Men det er jo ikke noget som sker fra den ene dag til den anden, typisk sker det over et længerevarende kontakt forholdt i håb om at finde lidt kærlighed og god sex.

Men som alt andet i livet er er inden garantier som holder evigt. Man kan miste lige så mange penge på investeringer og aktier. Så jeg synes ikke man skal være ked at miste penge på nærhed og sex. Op på hesten igen og forhåbentlig lære man af sine fejl.

Man kan alligevel ikke tage pengene med i himlen eller helvedet...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ikke på forhånd gardere sig imod alt tænkeligt og utænkeligt her i tilværelsen – den kører sjældent efter et fastlagt skema.

Alt kan ske når de to køn mødes, og er man bange for en risiko af den slags ved et sådant besøg, bør man nok ikke gå på glædeshus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det bare mig, eller rører du ikke dig omtrent i den samme gryde med dine debatstarter, Stump? Mænd der taber hovedet i samvær med glædespiger og piger der formår udnytte dem?

Vi har jo hørt om alle de der mænd du har kendskab til, der har mistet store beløb, hus og tilmed sine liv. Jeg siger ikke det er uinteressant, men er det ikke samme suppe igen?

Hvad vil du sige med kontrakt? Behold hovedet øverst på kroppen, når du tager bukserne af. Absolut. Et godt råd. Ring ikke til din kunde efter sessionen. Absolut. Et godt råd.

Men alligevel taber mænd hovedet og alligevel ringer kvinder til sine kunder. I ny og næ. Og derimellem sker en hel masse ting på forskellige niveauer, mellem mænd og kvinder der har mødts i købesexsammenhæng. Ved du hvorfor? Jo fordi vi er mennesker, og dermed ikke rationelle. På godt og ondt. Det kan vi nok ikke skrive væk i noget kontrakt.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ikke på forhånd gardere sig imod alt tænkeligt og utænkeligt her i tilværelsen – den kører sjældent efter et fastlagt skema.

Alt kan ske når de to køn mødes, og er man bange for en risiko af den slags ved et sådant besøg, bør man nok ikke gå på glædeshus.

Næ, måske bør man slet ikke gå ud af sit hus; man kan jo også 'miste' penge i et almindeligt kærlighedsforhold ude i virkeligheden. Man kan købe dyre gaver, middage, måske kan man endda købe et hus sammen, pludselig er forholdet slut.... Måske tabte man nogle penge på det, men man har jo ikke spildt tiden, for man havde det vel dejligt sammen, indtil det sluttede. Måske lærte man noget til næste gang man taber hovedet og køber dyre gaver, igen igen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ, måske bør man slet ikke gå ud af sit hus; man kan jo også 'miste' penge i et almindeligt kærlighedsforhold ude i virkeligheden. Man kan købe dyre gaver, middage, måske kan man endda købe et hus sammen, pludselig er forholdet slut.... Måske tabte man nogle penge på det, men man har jo ikke spildt tiden, for man havde det vel dejligt sammen, indtil det sluttede. Måske lærte man noget til næste gang man taber hovedet og køber dyre gaver, igen igen ;)

Nemmerlig. Livet er så farligt at man dør af det. Men inden da har man haft det sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan undre sig over at debatterne omkring disse emner hele tiden tager udgangspunkt

i at "kærligheden" koster manden penge? Ægte kærlighed koster ikke penge!

De forhold jeg har været i har aldrig kostet mig noget, de har altid gået nogenlunde lige op.

Hvis man ser på uddannelsesstederne/universiteterne så er de efterhånden domineret af kvinder.

Hvordan vil det se ud i fremtiden hvis I vil købe "kærlighed" og kvinderne både har pengene og phissen :?:

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ægte kærlighed koster ikke penge!

De forhold jeg har været i har aldrig kostet mig noget, de har altid gået nogenlunde lige op.

Er det ikke kærlighed, nærvær udviklet gennem købesex vi diskutere?

For i virkeligheden koster ægte kærlighed også mange penge, tårer og sved når vi skilles... hvis kvinden har flere penge end manden når vi skilles er det vel til fordel for manden, men ofte er det omvendt.

Hvordan vil det se ud i fremtiden hvis I vil købe "kærlighed" og kvinderne både har pengene og phissen :?:

Så er der kun thai piger tilbage :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Er det bare mig, eller rører du ikke dig omtrent i den samme gryde med dine debatstarter, Stump? Mænd der taber hovedet i samvær med glædespiger og piger der formår udnytte dem?

Bananas- hvis du ser på de tråde jeg har lavet, eller de tråde jeg deltager i, så dækker de jo mange emner.

Ofte er mine idéer til tråde hentet her i dette forum. Senest var det indlæg i "Har du været forelsket i" med malerens indlæg, som inspiredede.

Hvis vi skal være ærlige, Bananas, så reagerer vi jo direkte eller indirekte på det som vi godt ved også handler om os selv.

Du skriver åbent og ærligt en smule om om din egen forelskelse, og måske er du selv der ude, hvor dine to hoveder kæmper med hinanden. Husk nu at jeg skriver måske :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

OrganDonor skrev:

Ægte kærlighed koster ikke penge!

De forhold jeg har været i har aldrig kostet mig noget, de har altid gået nogenlunde lige op.

Er det ikke kærlighed, nærvær udviklet gennem købesex vi diskutere?

Jov det er det da, men hvis du må blive ved med at betale en mindre formue for det, burde der måske

være et par alarmklokker der ringede.

OrganDonor skrev:

Hvordan vil det se ud i fremtiden hvis I vil købe "kærlighed" og kvinderne både har pengene og phissen

Så er der kun thai piger tilbage

Problemet er at de thaipiger der er herhjemme, ofte har en indtægt på 5.000 Kr. pr. dag, der kan jeg slet

ikke være med, måske hvis man rejste til Thailand og fandt en der. :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

He he Ludvig.

Men når nu vi ved, at det kan gå galt når hjernen flytter ned under navlen, hvad så.

Jeg har dags dato mødt en fyr, som har mistet 8.000 US Dollars :twisted:

Og vi havde én her på EG, i Vejle, som mente at han havde investeret var det 1.3 mio kr. under løfte af at massøsen kun ville massere, plus det løse, men helt sikkert beholde sit tøj på.

Har du et godt råd eller tre?

Kontrakten kunne jo være mellem de to hoveder, det for ende af halsen, og det under navlen. Hvad skal de to hoveder helt tænke på, inden de tager på eventyr, eller når de er i gang.

Hej Stump!

Jeg har ikke et decideret guldkorn eller tre, før et besøg hos en glædespige.... :) For mit eget vedkommende, er jeg i godt humør, og med forventningens glæde snurrende i kroppen, vil jeg da ikke byde "mine to hoveder" andet end nydelse og velvære under eventyret.

Hvis man på forhånd, forventer at blive taget i røven eller forsøgt derpå, skal man efter min mening, helt undlade at besøge en glædespige... :? Når jeg er villig til at smide 2000,- for en kort hyggestund, vil jeg da bruge al min energi på at nyde stunden og den udvalgte. Under den ultimative selvforkælelse, skal man ikke have nogen former for parader oppe, eller "kontrakt" med sig selv.

Jeg hører da også til dem som, er blevet "fanget" af pigens charme og sødme, og har også i ganske få tilfælde "leveret" mere, end hvad der opfattes som normalt. :) Beløb svarende til en glad aften i byen.

Bliver man snydt for beløb, som du her og tidligere har nævnt, er man ganske enkelt for DUM - Ja undskyld! det mener jeg :o Vi kan også kalde det godtroende, naiv eller bare varmt klædt på og god mod dyr.. Her lukker man totalt af for gode råd, lytter ikke til venner, familie og bankrådgivere.. :oops: Det skal åbenbart ende med en lærestreg, når ensomme og forsømte mænd, møder det, de tror er ægte kærlighed...I disse tilfælde, hjælper en "personlig kontrakt" nok heller ikke.

Beløbet til min skilsmisse, svare nogenlunde til det beløb som er blevet omsat i købesex over en periode på 20 år.. ;) Så det behøver ikke altid at være dyrt, når man besøger glædespiger.. :)

Sund fornuft og en god dømmekraft, må være mine nøgleord.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...