Hop til indhold
Rudolfski

SNAP GP, det virker :-)

Recommended Posts

Godaften piger og drenge 
Vil bare lige fortælle en lille ting, som måske kan gøre en forskel for mange, uanset hvilket hold du er på.
I en alder af 47 har ungerne endelig fået mig lært, at bruge Snapchat. Det er sq ikke nemt, men jeg kan klart se nogle fordele i det.
Har i løbet af den første uge fundet et lille “smuthul”, ehhh, eller noget at bruge appen til, som nok ikke lige var det som ungerne havde tiltænkt det til, FOR MIG :-) 
En hurtig søgening på annoncelight, viste at der var flere GP’ som bruger snap. Feeeedt tænkte jeg, sæt igang, og vupti, så er der kontakt. Nu er jeg blevet klogere, er ved at lave en aftale, og synes bare det er mega genialt.
Og når vi nu har talt om SMS, fordele og ulemper, så er snap godt nok nemt og “næsten uskyldig” :-) 
Men vigtigst af alt, det var nemt og simpelt at tage kontakt til eks. GP, og komme i gang med at lave en aftale.
Jeg undrer mig over, at ikke endnu flere bruger denne app, til at skabe synlighed og appetit for sig selv og sine ydelser (lave storys som “kunder” kan se. Dem jeg allerede har fundet, giver den go gas, det er næsten for nemt at blive fristet :-) 
Det var blot et lille fif herfra, take it or leave it, men virker, det gør det altså.
Hilsner fra snapperen bhmobil :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rudolfski skrev, 1 time siden:

Godaften piger og drenge 
Vil bare lige fortælle en lille ting, som måske kan gøre en forskel for mange, uanset hvilket hold du er på.
I en alder af 47 har ungerne endelig fået mig lært, at bruge Snapchat. Det er sq ikke nemt, men jeg kan klart se nogle fordele i det.
Har i løbet af den første uge fundet et lille “smuthul”, ehhh, eller noget at bruge appen til, som nok ikke lige var det som ungerne havde tiltænkt det til, FOR MIG :-) 
En hurtig søgening på annoncelight, viste at der var flere GP’ som bruger snap. Feeeedt tænkte jeg, sæt igang, og vupti, så er der kontakt. Nu er jeg blevet klogere, er ved at lave en aftale, og synes bare det er mega genialt.
Og når vi nu har talt om SMS, fordele og ulemper, så er snap godt nok nemt og “næsten uskyldig” :-) 
Men vigtigst af alt, det var nemt og simpelt at tage kontakt til eks. GP, og komme i gang med at lave en aftale.
Jeg undrer mig over, at ikke endnu flere bruger denne app, til at skabe synlighed og appetit for sig selv og sine ydelser (lave storys som “kunder” kan se. Dem jeg allerede har fundet, giver den go gas, det er næsten for nemt at blive fristet :-) 
Det var blot et lille fif herfra, take it or leave it, men virker, det gør det altså.
Hilsner fra snapperen bhmobil :-) 

har de så leveret billeder retur der kan verificere at det også er dem i annoncen?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søg på “Snapchat” i søgefeltet :-)

Der er nogle få som virkelig forstår at lokke en i fælden :-)

Og for mig, og nok mange andre, er det fantastisk at kunne se, hvad man kan forvente sig af et møde. Det giver øget tillid, og jeg får da sådan en “ro på” følelse, synes det er super fedt at de er fremme i skoene :-) 

10ED860A-E2E5-4885-9E99-3C50599B408B.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Runaldo
Rudolfski skrev, for 6 minutter siden:

Søg på “Snapchat” i søgefeltet :-)

Der er nogle få som virkelig forstår at lokke en i fælden :-)

Og for mig, og nok mange andre, er det fantastisk at kunne se, hvad man kan forvente sig af et møde. Det giver øget tillid, og jeg får da sådan en “ro på” følelse, synes det er super fedt at de er fremme i skoene :-) 

10ED860A-E2E5-4885-9E99-3C50599B408B.jpeg

Årets indlæg. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rudolfski skrev, for 12 timer siden:

I en alder af 47 har ungerne endelig .....

Jeg er sgu imponeret. Hvis dine unger er 47, så må du jo være meget gammel...og har lært Snapchat. Godt gået.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er sgu imponeret. Hvis dine unger er 47, så må du jo være meget gammel...og har lært Snapchat. Godt gået.

Aahhaaaahaaaaaa, yes, sådan kan det vel også læses, om man vil :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Venus af Nordvest skrev, for 10 timer siden:

Er det muligt at have flere snap kontoer? 

Jeg kan ikke huske om du kan ha flere snap konti på samme mail. Men ellers opretter du bare en ny Gmail. Det er jo så nemt idag. :)

Men svaret er ja. Jeg har selv tre.. :lol: En privat, en til griseriet og en til arbejde. :lol: Bare sørg for at det telefonnummer du har til GP arbejdet ikke figurer på andre snap end den du også vil bruge der. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Venus af Nordvest

Tak! Jeg fandt ud af det, man skal bare logge ud og så oprette en ny 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der så ikke mange fake profiller ?

Ved at der specielt på annoncelight er ufatteligt mange fake annoncer, hvis eneste formål er at få lokket folk ind på en hjemmeside, hvor de så efter have fået deres konto oplystninger som sjovt nok skal oplyses på de her hjemmesider der reklameres med er gratis :D

Dog er de så nemme at gennemskue disse fake annoncer så man skal virkelig være naiv og dum for at hoppe på dem.  Tit med uforståeligt googletranslatet tekst :)   Men kan godt blive lidt forarget da der er nogle der desværre ryger i fælden.   Det fortæller alle de dyre annoncebetalte reklamer for disse fake annoncer.   Der må være en god forretning for dem der har disse virksomheder.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Venus af Nordvest skrev, for 24 minutter siden:

Tak! Jeg fandt ud af det, man skal bare logge ud og så oprette en ny 

Super.. Når du har oprettet den må du da gerne ligge den op her.. ;) :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Venus af Nordvest

Hæ hæ venusafnordvest, men det er nu ikke for at sende billeder... 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...