Hop til indhold
Hulbror

Classy Sensual Sophie - En enestående vidunderlig kvinde

Recommended Posts

En oplevelse fra i går har sendt mig til himmels.

 

Ægte billeder, helt friske selfies som er vellignende: Classy Sensual Sophie

 

Kontaktede Shophie med et opkald og efterfølgende et par beskeder, kommunikationen gik fuldstændig flydende, hun taler engelsk som var det hendes modersmål.

 

Jeg blev taget imod af en sød pige med massere af smil og venlighed. Vi klikkede enormt godt fra start til slut og undervejs kunne jeg godt mærke at hun følte sig godt tilpas og der var massere af humor og sjov sarkasme <3

 

Jeg har kun positive ting at fortælle om Sophie - først fik jeg et håndklæde og tog mig et bad, da jeg kom tilbage til værelset sad hun praktisk talt nøgen på sengen og jeg blev hypnotiseret af nogle store tunge, efter min mening, virkelig smukke bryster som jeg ville kunne lege med non stop til mine dages ende. Jeg havde ønsket en times GFE og betalt 1200. Som man kan se i hendes annonce  (som jeg synes du skal læse grundigt) kan hun godt lide en mere personlig kontakt, og jeg gætter på at man får en ekstra god oplevelse, hvis man er ren, sød og rar, samt har noget mellem ørerne, så er der ekstra god chance for virkelig god kemi, det koster heller ikke meget mere at vælge en hel fremfor en halv time, hvilket jeg også ser som et godt tegn på en som godt kan lide at der er tid til at komme hinanden ordentligt ved.

 

 

Sexen var også superskøn, jeg vil påstå at vi begge nød det enormt meget og vi kom begge to en eller flere gange (ja jeg er sikker haha)

 

Det er mit indtryk at kemi spiller ind og hvis du vil vide om hun gør det ene eller det andet så synes jeg du skal kontakte hende, jeg fik en helt igennem vidunderlig oplevelse til et rent 10 af 10.

 

Om stedet er diskret skal du ikke spørge mig om, jeg er sikkert ikke enig i hvad der er diskret, men for mig er det vigtigste at døren bliver åbnet hurtigt når jeg kommer gående med hende i røret og det leverede Sophie :)

 

Jeg kommer til at besøge Sophie igen, måske inden hun tager afsted midt i næste uge, tror jeg det er, ellers besøger jeg hende næste gang, men det ved jeg ikke hvornår er.

 

Vær god ved hende, jeg er blevet lidt vild med hende :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 5 timer siden:

Sig mig så - kysser hun lideskabligt med tunge? :-)

Det er, sådan da, dækket ind under afsnittet om kemi i slutningen af mit indlæg samt i delen omkring din person, renlighed mm. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kommer jo sikkert igen, har luret på hende nogle gange og er fristet.

De lækre store bryster, er de ægte eller silikone ??

Redigeret af Hr_T

Del dette indlæg


Link til indlæg
TysTys skrev, for 7 timer siden:

Lyder spændende...

Hvilket land kommer vidunderet fra.?

Hun har rejst meget i sit liv, hun taler engelsk som var hun født og opvokset i England.

 

Hvilken nationalitet hun rent faktisk er kan jeg ikke huske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Techmanden skrev, for 5 minutter siden:

Undskyld min uvidenhed, men hvad betyder A-level til 500kr?

Det betyder enten højniveau fag, som briter skal have som del af deres studentereksamen for at læse videre, eller analsex. 500 kr. er ret billigt, hvis det er det første.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det vertikale smil skrev, for 47 minutter siden:

Det betyder enten højniveau fag, som briter skal have som del af deres studentereksamen for at læse videre, eller analsex. 500 kr. er ret billigt, hvis det er det første.

Tak for hurtigt svar. Det er ofte rart med en god værdifuld konversation, omend man ikke kommer for at diskutere atomfysik :) Du skriver det er ret billigt, hvad er det “normale?”

Del dette indlæg


Link til indlæg
Techmanden skrev, for 11 minutter siden:

Du skriver det er ret billigt, hvad er det “normale?”

Det ved jeg ikke lige. Men et par års lærerlønninger løber jo hurtigt op, også selvom det er skatteyderfinansieret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Det vertikale smil skrev, for 7 timer siden:

Det ved jeg ikke lige. Men et par års lærerlønninger løber jo hurtigt op, også selvom det er skatteyderfinansieret.

Ha ha, husk at vi er nede i udstyrslisten her. Så ja, det er i numsen for en plov oven i, hvad man har betalt for tiden. En halv time med indgang af bagdøren løber således op i 1600. Ikke specielt billigt, men hun er altså både lækker og en tiltalende person. Jeg har formentlig været sammen med 3-400 GP og der er to, måske tre jeg kunne finde på at tage en middag eller anden social aktivitet med. Hun er den ene af de to.

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 1 time siden:

Ha ha, husk at vi er nede i udstyrslisten her. Så ja, det er i numsen for en plov oven i, hvad man har betalt for tiden. En halv time med indgang af bagdøren løber således op i 1600. Ikke specielt billigt, men hun er altså både lækker og en tiltalende person. Jeg har formentlig været sammen med 3-400 GP og der er to, måske tre jeg kunne finde på at tage en middag eller anden social aktivitet med. Hun er den ene af de to.

Man kan da godt købe en hel time til 1000 eller 1200 og a-level oveni til 500, kan man ikke?

 

Jeg har ikke selv købt a-level.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende en times tid - ansporet af de positive anmeldelser.  

Sød pige, og noget mellem både ørerne og lårene. 

Det var en ok og fin oplevelse, men hun er bare lidt for bling med de store bryster for mig (om en det var en god afslutning mellem dem) - smag og behag, så det bliver ikke til et genbesøg. 

L

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse. Det er en noget kompliceret indkøbsliste hun har lavet synes jeg. 
Er det franske med eller uden gummi for de 1200 ? Det kan jeg ikke lige hitte ud af.

håber du kan hjælpe så man ikke behøver at forstyrre pigen trods den svære liste af blandede bolcher :)

jeg spørger fordi jeg faktisk aldrig har haft en Kærreste hvor hun gav fransk med gummi og der står GFE til 1200 på den anden side står der også 200kr ekstra for super fransk - men der står jo så meget og basic koster 1000 

hmmm :) 

Redigeret af Anders2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 1 time siden:

Tak for en god anmeldelse. Det er en noget kompliceret indkøbsliste hun har lavet synes jeg. 
Er det franske med eller uden gummi for de 1200 ? Det kan jeg ikke lige hitte ud af.

håber du kan hjælpe så man ikke behøver at forstyrre pigen trods den svære liste af blandede bolcher :)

jeg spørger fordi jeg faktisk aldrig har haft en Kærreste hvor hun gav fransk med gummi og der står GFE til 1200 på den anden side står der også 200kr ekstra for super fransk - men der står jo så meget og basic koster 1000 

hmmm :) 

Hvis du tager " Full service, unlimited cum +superfrench 1h Kr. 1.400,-" får du kys og kram og fransk uden gummi... Kan varmt anbefales.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Poptrold skrev, for 16 minutter siden:

Hvis du tager " Full service, unlimited cum +superfrench 1h Kr. 1.400,-" får du kys og kram og fransk uden gummi... Kan varmt anbefales.

Tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget tid siden jeg sidst besøgte Sophie - altså før nedlukningen. Så tingene kan naturligvis have ændret sig i mellemtiden..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...