Hop til indhold
Guest Mascarello

Mitabelle (Kbh) - Til skræk og advarsel

Recommended Posts

Mascarello skrev, for 6 minutter siden:

Det ændrer ikke på, hun snød mig for mine penge uden at yde noget for det. Hun er velkommen til at betale tilbage, så skal jeg gerne bede admin om at slette tråden eller ændre min holdning. 

Skal vi ikke lade hende svare for sig selv uden at det bliver fjernet? Så kunne alle der læser med høre begge sider af samme sag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello
TestPilot skrev, for 21 minutter siden:

Skal vi ikke lade hende svare for sig selv uden at det bliver fjernet? Så kunne alle der læser med høre begge sider af samme sag.

Det må være op til admin jeg ikke har nogen indflydelse på det punkt! 

Redigeret af Mascarello

Del dette indlæg


Link til indlæg
TestPilot skrev, 1 time siden:

Desuden kender hun til "advarslen" om hende men hver gang hun skriver et svar herinde bliver det fjernet eller anmeldt (jvf. hende selv).

Det er nok løgn. Alle der følger tråden får automatisk en notifikation, når der skrives i tråden, hvor det fremgår, hvem der har skrevet. Der har ikke været notifikationer om andre indlæg end dem der fremgår af tråden aktuelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello
Bebop skrev, for 54 minutter siden:

Det er nok løgn. Alle der følger tråden får automatisk en notifikation, når der skrives i tråden, hvor det fremgår, hvem der har skrevet. Der har ikke været notifikationer om andre indlæg end dem der fremgår af tråden aktuelt.

Troede jeg havde overset nogle notifikationer, men kunne heller ikke finde nogen svar fra hende, så tror hun har fundet en historie fra sydlige himmelstrøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende i en lejlighed på Vanløse og ja hun er en sød og flot pige, vi havde på forhånd aftalt hvad der skulle ske og pris,, da jeg kom fik hun pengene også gik vi igang så jeg fik det jeg kom efter og som var aftalt, og jeg gik der fra med et meget stort smil på :-)  dejlig pige og vi helt klart godt besøg hende igen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mascarello
malerenchris skrev, den 29.5.2020 at 02:33:

Hvor holder hun til henne?.

Hun har lige snydt mig for 1500..

Tror hun holder til i Vanløse! En del af de "spor" jeg har fundet, ender i hvert fald i Vanløse! 

Redigeret af Mascarello

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mascarello skrev, den 22.6.2020 at 22:28:

Tror hun holder til i Vanløse! En del af de "spor" jeg har fundet, ender i hvert fald i Vanløse! 

Jeg kan bekræfte at hun er i Vanløse. Der har jeg besøgt hende - uden snyd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, den 6.2.2020 at 16:27:

Jeg har mødt hende i en lejlighed på Vanløse og ja hun er en sød og flot pige, vi havde på forhånd aftalt hvad der skulle ske og pris,, da jeg kom fik hun pengene også gik vi igang så jeg fik det jeg kom efter og som var aftalt, og jeg gik der fra med et meget stort smil på :-)  dejlig pige og vi helt klart godt besøg hende igen :-) 

jeg havde samme oplevelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...