Hop til indhold

Recommended Posts

Ja det har jeg 5 gange indtil nu, og jeg kommer meget gerne tilbage flere gange.

Er du til en flot kvinde der er i 40erne, er hun et perfekt valg.

Hun passer i min stil og jeg har haft meget gode erfaringer med Susan, hun bliver bedre og bedre for hver gang jeg besøger hende.

Håber også du syntes det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

er lige kommet hjem efter et besøg hos susan i sorø

damm en dejlig tøs, fik hende i stramt latex sort ind over køkkenbordet og slikkede hende til orgasme på hendes befaling bagefter.

virkelig en lækker sild, som jeg vil have som fast luder fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rødder

Jeg synes at Susan lyder vikdt spændende..

Kan I svare mig på om det er et diskret sted i forhold til naboer og parkerig? Jeg har noget familie som bor lidt for tæt på... :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er er hus helt ude for enden af en markvej et stykke udenfor Sorø, så medmindre din familie bor på en gård behøver du ikke være bange for at blive opdaget.

Susan er ekstremt behagelig og fræk. Hun virker som om hun kan lide det hun laver og er altid venlig og imødekommende og har god tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan tilslutte mig, besøgte Susan i går til 1 times behageligt samvær.

Hun er en skøn sexgudinde, alderen taget i betragtning er hun en smuk kvinde, er men til ben har hun nogen af de flotteste stænger jeg har mødt, jeg nyder at have dem oppe om ørene. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Rødder

Jeg synes at Susan lyder vikdt spændende..

Kan I svare mig på om det er et diskret sted i forhold til naboer og parkerig? Jeg har noget familie som bor lidt for tæt på... :roll:

Lige kommet hjem derfra igen igen, damm hun er vild. Der var vejr til sex i haven i dag. det var skønt og frækt.

Hun har gjort mig afhængig SF

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...