Hop til indhold
Julle26

Flere dumme spørgsmål :D

Recommended Posts

Misforstå mig ikke hele denne tråd er skrevet med et smil på læben og lidt rysten på hovedet :D
DUMME SPØRGSMÅL fra kunder/gæster, vi får dem hver dag,  nogen er bare dumme, andre er sjove nogen er direkte uhøflige!
Sad og mailede med en tidligere gæst idag, hvor jeg forklarer ham vi ikke kan ses hos mig fordi jeg bor på kollegie med min veninde
og det jo bare er super udiskret! hvor han så spørger "Din veninde, vil hun ha en 3kant?"
Haha what, læs hvad jeg skrev :D ? og derudover tror du så bare fordi jeg er luder at alle mine veninder er det og vi ligger og slikker fisse på hinanden dagen lang.

- øhm nej, jeg lever et totalt normalt liv med studier ved siden af. Undskyld men fandt det mega komisk og en lille smule irriterende.

Derudover bliver man spurgt everyday om de samme ting, gør du det uden gummi? blandt andet,  NEJ :D Læs nu annoncen

Man går jo heller ikke ind på en reasturant og bestiller fra en anden reasturants menu kort.
Hvad er de underligste, dummeste, sjoveste ting i er blevet spurgt om piger, og hvordan håndtere i de uendelige spørgsmål?
Og mænd, Lad nu være forfaen :D !
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

HAHa. Der er vist en der har set for mange College Fuck Fest video'er på internettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 2 minutter siden:

HAHa. Der er vist en der har set for mange College Fuck Fest video'er på internettet.

Jeg var så tæt på at spørge om han ikke bare tog en af sine kammerater med men haha :D man blir jo nødt til at være sød og rar, men det var svært ikke at blive flabet!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Julle26 skrev, for 1 minut siden:

Jeg var så tæt på at spørge om han ikke bare tog en af sine kammerater med men haha :D man blir jo nødt til at være sød og rar, men det var svært ikke at blive flabet!

Det havde virket på mig! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julle26 skrev, for 10 minutter siden:

Og mænd, Lad nu være forfaen :D !
 

Det er mænd... Det er ikke altid at alle kan lade være... “Uuuh, en veninde” (...og så kører fantasierne ellers derudad) :D:D:D 

Der er mændene med stil og situationsfornemmelse, og så er der dem, der bare ikke rigtig har det. Det er godt, hvis man kan smile lidt af det :) 

Ét af de dummeste spørgsmål er dog de mænd, der har fået af vide, at jeg ikke tænder på et eller andet, og som dernæst spørger, om det ikke hjælper bare at få lidt flere penge... Hvis han endelig får lokket en pige på den måde, så kan han da lige så godt gå ud og hamre hovedet ned i rattet på forhånd :D:huh:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TomsChoko

Julie, 

Du lyder sgu sød og sjov. Hvor kan man se din annonce? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er - når jeg skal sige det selv - ret god til at læse. Og kære piger - når I så skriver, at man slet ikke kan komme i betragtning, hvis man ikke demonstrerer, at man har læst og forstået annoncen - ja så udsætter man sig for "dumme" spørgsmål hvis eksempelvis logikken eller den sproglige fremstilling i annoncen er - nå ja - temmelig uklar eller tvetydig ;)

Men @Julle26 - jeg tilslutter mig @TomsChoko - du lyder ikke bare kvik, men dæleme også med en vidunderlig humor og en lidt underfundig "falsk" beskedenhed .... I like :D

Jeg har læst en del af de ting du har skrevet her på EG - det har været en fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Total unfair. Kan man som gæst skrive sig på en mailing liste og få del i de sjove mærkelige beskeder? Altså bare som inspiration når nu man engang imellem løber tør....:P:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500

Det underligste jeg er blevet spurgt om, er...

Kan du stå og lave mad i dit køkken, så jeg kan tage dig imens?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julle26 skrev, 1 time siden:

Misforstå mig ikke hele denne tråd er skrevet med et smil på læben og lidt rysten på hovedet :D
DUMME SPØRGSMÅL fra kunder/gæster, vi får dem hver dag,  nogen er bare dumme, andre er sjove nogen er direkte uhøflige!
Sad og mailede med en tidligere gæst idag, hvor jeg forklarer ham vi ikke kan ses hos mig fordi jeg bor på kollegie med min veninde
og det jo bare er super udiskret! hvor han så spørger "Din veninde, vil hun ha en 3kant?"
Haha what, læs hvad jeg skrev :D ? og derudover tror du så bare fordi jeg er luder at alle mine veninder er det og vi ligger og slikker fisse på hinanden dagen lang.

- øhm nej, jeg lever et totalt normalt liv med studier ved siden af. Undskyld men fandt det mega komisk og en lille smule irriterende.

Derudover bliver man spurgt everyday om de samme ting, gør du det uden gummi? blandt andet,  NEJ :D Læs nu annoncen

Man går jo heller ikke ind på en reasturant og bestiller fra en anden reasturants menu kort.
Hvad er de underligste, dummeste, sjoveste ting i er blevet spurgt om piger, og hvordan håndtere i de uendelige spørgsmål?
Og mænd, Lad nu være forfaen :D !
 

Men jeg går ud fra, at jeg godt må sige du lyder rigtig sød og dejlig :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 43 minutter siden:

Det underligste jeg er blevet spurgt om, er...

Kan du stå og lave mad i dit køkken, så jeg kan tage dig imens?

Så er det måske lettest, hvis det er en gryderet, som er på komfuret :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 3 minutter siden:

Så er det måske lettest, hvis det er en gryderet, som er på komfuret :huh:

det er perfekt hvis det er mens pastaen koger

det må højst tage ni minutter og der er mad straks bagefter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sket et par gange, at glædes piger har snakket i telefon imens jeg var der, hvor jeg tænkte "Det er bare en HELT anderledes samtale, end når jeg ringer til en glædes pige" :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kaspersen skrev, 1 time siden:

Total unfair. Kan man som gæst skrive sig på en mailing liste og få del i de sjove mærkelige beskeder? Altså bare som inspiration når nu man engang imellem løber tør....:P:lol:

Haha :D  ! jeg tror desværre ikke det går eftersom jeg gerne vil værne om deres privatliv, men når folk spørger om de må gøre en gravid med gummistøvler så blir' det altså lidt mærkeligt! ikke støvlerne, men kombinationen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 17 minutter siden:

det er perfekt hvis det er mens pastaen koger

det må højst tage ni minutter og der er mad straks bagefter

Eller mens hvidløgsflutet bager :D !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, 1 time siden:

Det underligste jeg er blevet spurgt om, er...

Kan du stå og lave mad i dit køkken, så jeg kan tage dig imens?

Det synes jeg ikk engang er mærkeligt :D Køkken sex? det er sjovt hvor forskellige ens kinks er :D !

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 2 timer siden:

Jeg er - når jeg skal sige det selv - ret god til at læse. Og kære piger - når I så skriver, at man slet ikke kan komme i betragtning, hvis man ikke demonstrerer, at man har læst og forstået annoncen - ja så udsætter man sig for "dumme" spørgsmål hvis eksempelvis logikken eller den sproglige fremstilling i annoncen er - nå ja - temmelig uklar eller tvetydig ;)

Men @Julle26 - jeg tilslutter mig @TomsChoko - du lyder ikke bare kvik, men dæleme også med en vidunderlig humor og en lidt underfundig "falsk" beskedenhed .... I like :D

Jeg har læst en del af de ting du har skrevet her på EG - det har været en fornøjelse :)

Tak for de meget søde ord :D må læse din indlæg igennem også!

 

niels6663 skrev, 1 time siden:

Men jeg går ud fra, at jeg godt må sige du lyder rigtig sød og dejlig :x

Ih det er da dig der er sød :D tak!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julle26 skrev, for 12 timer siden:

Misforstå mig ikke hele denne tråd er skrevet med et smil på læben og lidt rysten på hovedet :D
DUMME SPØRGSMÅL fra kunder/gæster, vi får dem hver dag,  nogen er bare dumme, andre er sjove nogen er direkte uhøflige!
Sad og mailede med en tidligere gæst idag, hvor jeg forklarer ham vi ikke kan ses hos mig fordi jeg bor på kollegie med min veninde
og det jo bare er super udiskret! hvor han så spørger "Din veninde, vil hun ha en 3kant?"
Haha what, læs hvad jeg skrev :D ? og derudover tror du så bare fordi jeg er luder at alle mine veninder er det og vi ligger og slikker fisse på hinanden dagen lang.

- øhm nej, jeg lever et totalt normalt liv med studier ved siden af. Undskyld men fandt det mega komisk og en lille smule irriterende.

Derudover bliver man spurgt everyday om de samme ting, gør du det uden gummi? blandt andet,  NEJ :D Læs nu annoncen

Man går jo heller ikke ind på en reasturant og bestiller fra en anden reasturants menu kort.
Hvad er de underligste, dummeste, sjoveste ting i er blevet spurgt om piger, og hvordan håndtere i de uendelige spørgsmål?
Og mænd, Lad nu være forfaen :D !
 

Ja man bruger virkeligt meget energi på st svare på de mærkeligste spørgsmål, ville være nemt hvis vores profil blev læst, de fleste af deres spørgsmål ville blive indfriet der

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 11 timer siden:

det er perfekt hvis det er mens pastaen koger

det må højst tage ni minutter og der er mad straks bagefter

Hmnn.. skal man så lave den der, hvor man smider spaghettien på væggen bagefter, for at se om den klistrer?? *Pun intented:razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@julie26 Nogen gange ER det også lidt svært at gennemskue jer skønne kvinders annoncer.. Er total newbee, så undskylder på forhånd. Tit og ofte ser "man" de samme ydelser bliver genbrugt i annoncer - så det virker - ihvertfald for mig - som bare "ord" .. I ved.. Ekstraordinært GFE med Mega uden og sikker sex med horny tøs"-agtigt :P

Jeg læser herinde ret ofte.. :rolleyes: og ser tit "nogen", der skriver at "det virkede ikke som at hun kendte indholdet af sin egen annonce" - så derfor kan det forklare, at I får dumme spørgsmål, som er beskrevet i jeres skønne annoncer. Så - jeg tror desværre de seriøse GP´ere får det ødelagt af useriøse GP´ere... 

Mht ... uden kondom spørgsmål, så kan det jo være sådan en "stik finger i jorden" forespørgsel, for at se, om I er til at lokke til det... for så er der større chance for STD - og så skal "man" ikke have noget som helst mega/super/uden.. Ihvertfald så HÅBER jeg det er derfor - ellers så ER der bare for mange mænd med hovedet mellem benenene:D

Det kan selvfølgelig tænkes, at jeg bare er naiv på mit køns vegne.. ;)

Hvorfor du skal gøres gravid iført gummistøvler, mens du koger spaghetti har jeg altså INGEN forklaring på :shock::razz: 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Sdrj6500 skrev, for 12 timer siden:

Det underligste jeg er blevet spurgt om, er...

Kan du stå og lave mad i dit køkken, så jeg kan tage dig imens?

:-)

Mon det skal være frikadeller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 13 timer siden:

Det underligste jeg er blevet spurgt om, er...

Kan du stå og lave mad i dit køkken, så jeg kan tage dig imens?

Jo altså den kan jeg nu godt sætte mig ind i :D

Jeg elsker mad og så kan man jo smage på det hele undervejs :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Mr_Swingking skrev, for 46 minutter siden:

 

Hvorfor du skal gøres gravid iført gummistøvler, mens du koger spaghetti har jeg altså INGEN forklaring på :shock::razz: 

Den er da nem, spaghettien skal skabe associationer til han Italienske Mama, og den overskyende sperm kan løbe ned i gummistøvlerne, så han er fri for at tørre op ikke? :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

En gang i mellem skal nogle af jer GPer lade være med at keyword-stuffe jeres annoncer.
Søger man på en by, kan man risikere at få annoncer op med GPer, der fx kun tager imod på Frederiksberg, i København etc., men som har sørget for at fylde diverse bynavne + ydelser på nederst i annoncen. Det er super irriterende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Den er da nem, spaghettien skal skabe associationer til han Italienske Mama, og den overskyende sperm kan løbe ned i gummistøvlerne, så han er fri for at tørre op ikke? :-P

Hmnn.. Det er måske alligevel IKKE så tosset.. Nogen lyserøde, der melder sig på banen? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...