Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte stedet i dag søndag, Havde besluttet mig for Jim, men hun var der ikke så valgte Jip, Dette fortrød jeg ikke , hun var super, gav en dejlig oliemassage, og ved slutninger blev der pillet lidt ved mellemkødet, så da jeg vendte mig om rejste den lille mand sig høftligt for The lady, hvilket hun blev meget glad for, og så kom ?? om jeg ønskede et HJ og jeg kunne selvfølgelig ikke sige nej. Det gjorde hun til ug, Hun er en meget smuk kvinde på bare 27 år. Om jeg kommer igen, Ja så afgjort.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte stedet i dag søndag, Havde besluttet mig for Jim, men hun var der ikke så valgte Jip, Dette fortrød jeg ikke , hun var super, gav en dejlig oliemassage, og ved slutninger blev der pillet lidt ved mellemkødet, så da jeg vendte mig om rejste den lille mand sig høftligt for The lady, hvilket hun blev meget glad for, og så kom ?? om jeg ønskede et HJ og jeg kunne selvfølgelig ikke sige nej. Det gjorde hun til ug, Hun er en meget smuk kvinde på bare 27 år. Om jeg kommer igen, Ja så afgjort.

Tak for beretningen.

Tillader mig at nævne at den er skrevet i forlængelse af denne efterlysning:

viewtopic.php?f=44&t=3513

Her er data om stedet også.

Når du skriver Jim, er jeg sikker på du mener Pim.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Går ud fra, at det var de sædvanlige 200 kr oveni for lidt håndarbejde ? Men blev hun også lokket til at være tekstilfri, så man kunne nyde og berøre herlighederne samtidigt ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Går ud fra, at det var de sædvanlige 200 kr oveni for lidt håndarbejde ? Men blev hun også lokket til at være tekstilfri, så man kunne nyde og berøre herlighederne samtidigt ?

I mit tilfælde passer det, 200 Kr. for håndrykning, men hun beholdt tøjet på.

Hun førte dog min hånd op til hendes bryst, og når nogen rækker mig en finger i den situation,

tager jeg hele barmen, fik tiltet dem ud af deres fastlåste position, så de tittede i alle verdenshjørner.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

I mit tilfælde passer det, 200 Kr. for håndrykning, men hun beholdt tøjet på.

Hun førte dog min hånd op til hendes bryst, og når nogen rækker mig en finger i den situation,

tager jeg hele barmen, fik tiltet dem ud af deres fastlåste position, så de tittede i alle verdenshjørner.

-OD

Hvordan var de så?? ;) Ser jo pæne ud på billederne, men real-life report vil være værsat. :lol: Er de f.eks. ægte? :o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan var de så?? Ser jo pæne ud på billederne, men real-life report vil være værsat. Er de f.eks. ægte?

Det var Pim jeg var sammen med, de var bløde og naturlige med et par pæne vorter,

måske størrelse C, men svært at bedømme formen i den situation. :D

(De billeder der er af Jip, er ikke ægte allesammen)

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var Pim jeg var sammen med, de var bløde og naturlige med et par pæne vorter,

måske størrelse C, men svært at bedømme formen i den situation. :D

(De billeder der er af Jip, er ikke ægte allesammen)

VH

OD

Hej OD, og tak for info. Hvilke er ikke ægte? Og LN75, kan du berette om Jip's bryster? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Jip, holdk... hun er dejlig. :o

Men også meget genert, måtte for første gang selv bede om lidt ekstra.

Hun skal helt klart besøges igen hurtigst muligt. :P

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Så fik jeg besøgt Jip, holdk... hun er dejlig. :o

Men også meget genert, måtte for første gang selv bede om lidt ekstra.

Hun skal helt klart besøges igen hurtigst muligt. :P

-OD

Bestilte du tid hos præcis hende, eller var du bare heldig at det var hende som tog imod?:)

Mvh Jesper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bestilte du tid hos præcis hende, eller var du bare heldig at det var hende som tog imod?:)

Mvh Jesper

Jeg bestilte tid med præcis hende, og var heldig hun var ledig :)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Jip, holdk... hun er dejlig. :o

Men også meget genert, måtte for første gang selv bede om lidt ekstra.

Hun skal helt klart besøges igen hurtigst muligt. :P

-OD

Hvad fik du og til hvilke pris?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun er bare dejlig, ja lidt genert, jeg måtte selv foreslå at jeg skulle vende mig så jeg lå på ryggen

lillemanden rejste sig for The Lady hvilket hun blev begejstret for og tilbød HJ .

ja jeg kommer også snart igen , hun er bare super.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest keldtolstrup

Jeg besøgte i sidste uge Tamsabai efter at have set billeder af Jip. Virkelighedens Jip er mindst lige så lækker som billederne viser, og med en fantastisk krop. Havde egentlig bestemt mig for en omgang oliemassage, men valgte i stedet body-to-body pga. Jips fantastiske krop.

Det blev til en god time med Jips krop mod min, hendes sagte stønnen og småkyssen på ørene og med 'tilfældige' strejf, der hvor ryggen bliver fræk.

Det hele afsluttet med et HJ, men hvor Jip gav lov til at jeg kunne røre hende overalt på kroppen. Fantastisk afslutning - på alle måder ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte i sidste uge Tamsabai efter at have set billeder af Jip. Virkelighedens Jip er mindst lige så lækker som billederne viser, og med en fantastisk krop. Havde egentlig bestemt mig for en omgang oliemassage, men valgte i stedet body-to-body pga. Jips fantastiske krop.

Det blev til en god time med Jips krop mod min, hendes sagte stønnen og småkyssen på ørene og med 'tilfældige' strejf, der hvor ryggen bliver fræk.

Det hele afsluttet med et HJ, men hvor Jip gav lov til at jeg kunne røre hende overalt på kroppen. Fantastisk afslutning - på alle måder ;)

Jep :D

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var for et par uger siden nede hos Jip.

Wow! Hun er godt nok smuk! Dejlig slank krop, store fyldige bryster - der dog har fået hjælp.

Et skønt smil og rigtigt forførende øjne.

Jeg ville have Thai massage, men det gav hun ikke. Så det blev til en dejlig omgang olie massage.

Det var ikke den bedste massage, men den var virkelig skøn og fræk - på en mere sensuel måde end en god hård massage.

Efter en time,spurgte hun lidt genert hvad så?

Vil du i bad eller bare tørres af.... Eller kan jeg hjælpe med andet?.

Jeg spurgte hvad hun ellers kunn hjælpe med - svaret var ALT.

Jeg bad om fransk til 500,- det var virkeligt frækt. Hun nussede og kyssede i området inden hun sprang på den. Brysterne,kom frem og blev,langsomt kørt over mit hårde jern.

Da hun havde haft den i munden i få minutter kom jeg desværre hårdt!

Hun sagde jeg skulle komme igen til en revance. .

Helt sikkert top 3 oplevelse på en thai klinik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bad om fransk til 500,- det var virkeligt frækt. Hun nussede og kyssede i området inden hun sprang på den. Brysterne,kom frem og blev,langsomt kørt over mit hårde jern.

Da hun havde haft den i munden i få minutter kom jeg desværre hårdt!

Hun lyder spændende. Var det økologisk fransk du fik?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lokket af de mange positive skriverier om Jip fik jeg også aflagt et besøg.

Jeg er helt enig med jer andre - hun er en køn pige, meget sød og en smule genert.

Overvejede først at bestille en Tantra, men valget faldt på en times oliemassage til 300 kr.

Fik en virkelig blid og sensuel massage - lige som jeg kan lide det - vel nok en af de bedste oliemassager jeg nogensinde har prøvet. Det var først helt til sidst at der blev pillet lidt ved de nedre regioner inden hun sagde "turn around please" - fint nok da jeg jo ikke havde bestilt en Tantra.

Herefter var fokus direkte rettet mod lillemanden, noget hun absolut har et godt håndelag for.

Hun tilbød efter lidt nussen og pillen et HJ til 300 kr. - og jeg undlod at spørge ind til om hun tilbød andre ekstraydelser - synes personligt bedst om hvis pigen selv nævner hvad hun har lyst til at sælge. Var 100% tilfreds med hendes HJ - blidt og pirrende og rimeligt længe. Fik lov til at overgramse hendes store lækre bryster - dog smed hun ikke BH'en - æv æv :)

Vil mene jeg fik ca. 60 minutters massage som jeg havde bestilt - herudover et bad.

Fuld tilfredshed - value for money - stor sandsynlighed for gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...