Hop til indhold
Guest bkg1394

Nelly - ultra ultra stram ungpige

Recommended Posts

Gæst

Er jeg virkelig den eneste der efterhånden har fået en dårlig smag i munden over denne piges nuværende tilstand? Det lyder en smule traffickingagtigt på mig at pigebarnet nærmest har fået kneppet underlivet i stykker.

Efter at have læst bkg's anmeldelse var jeg egentlig klar på at besøge Nelly. Nu tror jeg bare jeg holder mig langt væk fra det sted..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, du er ikke den eneste, jeg prøvede at respondere på den første anmeldelse af hende herinde, men bkg eller hvad han hedder var bedøvende ligeglad. For en del her inde drejer det sig kun om at tilfredsstille sig selv fuldstændig uden moralske overvejelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej efter min bedste overbevisning er her ikke tale om trafiking ell lignende,,,de piger kommer efter money,,men i tilfældet nelly kom der lidt flere kunder en normalt ,,faktisk mange flere,, og da hjemrejse billetten var købt,,,, blev hun ,,,men kan se ann er væk nu,,,jeg har haft mange piger der fra ,,, og har talt meget med,,deres danske kontakt,,og stillet mange såpørgsmål ang dette,,men nej de kommer frivillig,,har også spurgt pigerne om det samme med samme svar,,,,,,,,,,,,,,,,,money money and then home like millionær ,,hun var total ny i bisnis da hun kom,,måske gav hun den for meget gas i starten -----

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...