Hop til indhold
Guest Runaldo

Wakeup Copenhagen, Bernstorffsgade

Recommended Posts

Guest Runaldo

Titlen siger det hele. 

Hvordan er dette hotel mht besøg af piger? Vil gerne høre erfaringer gode og dårlige. 

Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 15 minutter siden:

Titlen siger det hele. 

Hvordan er dette hotel mht besøg af piger? Vil gerne høre erfaringer gode og dårlige. 

Tak

Hej , perfekt - idet receptionen ligger til højre når de kommer ind og elevatorer er skråt over til venstre kan du eller GP eller sammen med GP bare gå direkte og diskret ind og op med elevator , værelser er dejligt lyse og OK indrettet samt behagelige senge  der ikke knirker , der er bad og tv på værelset , jeg gav vidst 500kr for et døgn på et tidspunkt...kan klart anbefales , og der er parkeringskælder ved siden af hvor jeg mener man kan tage elevator direkte op også.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Runaldo skrev, for 21 minutter siden:

Titlen siger det hele. 

Hvordan er dette hotel mht besøg af piger? Vil gerne høre erfaringer gode og dårlige. 

Tak

Wakeup har en zero-fucks-given indstilling til det at have kortvarigt besøg ;)

Elendigt hotel, fin madras :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Der er generelt mega lydt på alle Wake up hoteller. Skyldes vel måden, du er bygget på.

Jeg har overnatter der en del gang ift. mit helt almindelige arbejde. Er ikke få gange blevet opmærksom på "knalde"-lyde og støn og småskrig fra et værelse enten ved siden af eller ovenpå mit, som indikerede, at nogen måtte hygge sig gevaldigt, smågriner.

Måske nogen ville føle sig stødt af det, men jeg tænkte bare; God fornøjelse. Så ikke et sted man kan ha særlig mange kunder uden at omgivelserne vil være opmærksomme på det. Lydløs sex er jo bare ikke lige så fedt, vel. :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Milf GFE skrev, for 1 time siden:

Der er generelt mega lydt på alle Wake up hoteller. Skyldes vel måden, du er bygget på.

Jeg har overnatter der en del gang ift. mit helt almindelige arbejde. Er ikke få gange blevet opmærksom på "knalde"-lyde og støn og småskrig fra et værelse enten ved siden af eller ovenpå mit, som indikerede, at nogen måtte hygge sig gevaldigt, smågriner.

Måske nogen ville føle sig stødt af det, men jeg tænkte bare; God fornøjelse. Så ikke et sted man kan ha særlig mange kunder uden at omgivelserne vil være opmærksomme på det. Lydløs sex er jo bare ikke lige så fedt, vel. :biggrin:

Okay. Lyder interessant.
Hvad med dig selv? Har du så ligget og skreget igen med fingrene mellem benene eller noget andet? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
Runaldo skrev, for 3 timer siden:

Okay. Lyder interessant.
Hvad med dig selv? Har du så ligget og skreget igen med fingrene mellem benene eller noget andet? :)

Skraldgriner. Nej, jeg har sovet.... Skulle jo op til heldags møde på mit almindelig job dagen efter. Så ingen sjov til mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo
Milf GFE skrev, for 2 minutter siden:

Skraldgriner. Nej, jeg har sovet.... Skulle jo op til heldags møde på mit almindelig job dagen efter. Så ingen sjov til mig.

Hvis du har lyst til at skabe nogle minder på Wakeup, sig til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE

Kommer desværre ikke til møder i København længere, så hvis det skal være, så skal du kigge forbi Wake Up i Aarhus :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
underdog40 skrev, for 2 timer siden:

host, host....

Hvad mener du, hr. underdog, men dit underfundige host host skraldgriner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milf GFE skrev, for 2 timer siden:

Hvad mener du, hr. underdog, men dit underfundige host host skraldgriner

Det er vel nogen der foretrækker en "Bill Cosby" :D

For tidligt? :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 12 minutter siden:

Det er vel nogen der foretrækker en "Bill Cosby" :D

For tidligt? :huh:

..... og hvad er en "Bill Cosby" helt nøjagtigt?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

..... og hvad er en "Bill Cosby" helt nøjagtigt?

Den er gået over hovedet på dig? 

Godt så...... Men manden er blevet dømt for at have bedøvet og voldtaget sovende kvinder igennem en årrække. Jeps. Gode gamle Dr. Huxtable. Han var vidst ikke så god alligevel :( 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milf GFE
underdog40 skrev, for 11 timer siden:

Det er vel nogen der foretrækker en "Bill Cosby" :D

For tidligt? :huh:

Åhr, således at forstå. Det er heldigvis ikke overgået undertegnede. Jeg foretrækker at være fuldt tilstede, når jeg har sex. Ellers er det vel nærmest at sidestille med en søstjerne. Ikke specielt attraktivt at dyrke sådan een, vel. :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...