Guest Thebackpacker Skrevet 6. August, 2019 (edited) Hej..... Var der evt en pige(GP) der kunne tænke sig at mødes i kælderen i loveshoppen i Odense iaften, har længe tænkt tanken og synes det kunne være frækt at mødes i et af rummene os to alene ? Du vil selvfølgelig blive betalt Gerne pb Redigeret 6. August, 2019 af Thebackpacker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 6. August, 2019 Jeg har overvejet at besøge stedet igen men det bliver i formiddagstimerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 7. August, 2019 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Jeg har overvejet at besøge stedet igen men det bliver i formiddagstimerne Hvornår havde du tænkt, evt dag og tidspunkt, for så kunne jeg da godt overveje at tag derned Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. August, 2019 most wanted skrev, for 50 minutter siden: Hvornår havde du tænkt, evt dag og tidspunkt, for så kunne jeg da godt overveje at tag derned Jeg har sendt dig en pb, ønsker ikke at skrive på siden hvornår jeg er der. Du er velkommen til at svare hvis det kunne friste dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kam 46 Skrevet 7. August, 2019 Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Jeg har overvejet at besøge stedet igen men det bliver i formiddagstimerne Jeg vil meget gerne mødes med dig også - formiddagstimer passer sansynligvis ok for mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 7. August, 2019 Nemtøs skrev, for 1 time siden: Jeg har sendt dig en pb, ønsker ikke at skrive på siden hvornår jeg er der. Du er velkommen til at svare hvis det kunne friste dig. Du må også meget meget gerne sende mig en pb frække Nemtøs....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Denskævepik 54 Skrevet 7. August, 2019 LoveShoppen er faktisk et godt sted til at evt møde en kvinde som gør det af lyst og liderlighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. August, 2019 Denskævepik skrev, for 52 minutter siden: LoveShoppen er faktisk et godt sted til at evt møde en kvinde som gør det af lyst og liderlighed Enig de 2 gange jeg har været der har der været et par kvinder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Veludr. moden fræk fyr 3 Skrevet 7. August, 2019 Hej Nemtøs. jeg var der den søndag hvor du var der første gang, dejlij oplevelse med dig. Og jeg kommer helt sikkert når du kommer igen din frækkert. Send gerne en PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ullus 12 Skrevet 7. August, 2019 Uha da mig også hvis muligt da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 7. August, 2019 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Jeg har sendt dig en pb, ønsker ikke at skrive på siden hvornår jeg er der. Du er velkommen til at svare hvis det kunne friste dig. Har ikk modtaget nogen besked Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. August, 2019 most wanted skrev, for 6 minutter siden: Har ikk modtaget nogen besked Underligt prøv at skrive til mig i stedet for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 7. August, 2019 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Underligt prøv at skrive til mig i stedet for Har skrevet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. August, 2019 Mit opslag herinde er blevet misforstået - jeg sender ikke pb ud vedr mit evt besøg i loveshoppen. Havde blot overvejet at besøge stedet hvis tid og lyst er til det. Håber trådstarter finder en skøn kvinde som vil følges med ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 7. August, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Mit opslag herinde er blevet misforstået - jeg sender ikke pb ud vedr mit evt besøg i loveshoppen. Havde blot overvejet at besøge stedet hvis tid og lyst er til det. Håber trådstarter finder en skøn kvinde som vil følges med ham Enig, selvfølgelig skal du da ikke sende en helvedes masse PM. Mænd der har lyst burde sagtens kunne finde ud af, at kontakte en skøn kvinde. Kan man ikke det, så er man næppe nok interesseret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 120 Skrevet 12. August, 2019 Jamen hvad er der nede i den kælder? Hvad kan man og hvad bruger folk kælderen til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 12. August, 2019 Sentinel skrev, for 5 timer siden: Jamen hvad er der nede i den kælder? Hvad kan man og hvad bruger folk kælderen til? Til sex. der er fællesrum, private rum med og uden gloryhole, bla 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 12. August, 2019 most wanted skrev, for 4 timer siden: Til sex. der er fællesrum, private rum med og uden gloryhole, bla Har du været dernede? Er det bedst at ha en aftale på forhånd eller kan man bare troppe op? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 12. August, 2019 Liv skrev, for 26 minutter siden: Er det bedst at ha en aftale på forhånd eller kan man bare troppe op? Jeg ser et tema for mig: "Liv i Loveshoppen" og ved gentagelse "Endnu mere Liv i Loveshoppen". Men helt ærligt, så lad os da lige aftale det inden, ellers bliver jeg bare så forfjamsket og aner ikke hvad jeg skal gøre af mig selv.. Ja, sorry, det er for sent til at jeg kan være sådan rigtig seriøs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 13. August, 2019 Liv skrev, for 2 timer siden: Har du været dernede? Er det bedst at ha en aftale på forhånd eller kan man bare troppe op? Man kan godt bare troppe op, men som kvinde bliver der sikkert kigget meget efter dig. så der kan være mange der henvender sig, selvfølgelig an på hvor mange der er. tænker du at møde op dernede en dag ? Du skal nok osse gøre det klart for dem der henvender dig om det er gratis eller koster, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 13. August, 2019 most wanted skrev, for 3 timer siden: Man kan godt bare troppe op, men som kvinde bliver der sikkert kigget meget efter dig. så der kan være mange der henvender sig, selvfølgelig an på hvor mange der er. tænker du at møde op dernede en dag ? Du skal nok osse gøre det klart for dem der henvender dig om det er gratis eller koster, Spændende, jeg er lidt lun på ideen. Og ja, man skal nok være klar i talen fra en start, det er jo ikke et tá selv bord Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 13. August, 2019 (edited) Liv skrev, for 9 timer siden: Spændende, jeg er lidt lun på ideen. Og ja, man skal nok være klar i talen fra en start, det er jo ikke et tá selv bord Lige præcis, det er der nok nogen der tror. hvad tænker du af pris? Overvejer du det skal være gangbang? Hvad dag tænker du hvis du overvejer? evt lav et opslag herinde om at du tager derned. Redigeret 13. August, 2019 af most wanted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 13. August, 2019 most wanted skrev, for 12 minutter siden: Lige præcis, det er der nok nogen der tror. hvad tænker du af pris? Overvejer du det skal være gangbang? Hvad dag tænker du hvis du overvejer? evt lav et opslag herinde om at du tager derned. Jeg tror ikke, at man åbenlyst må sælge sex dernede, så tænker at lave en aftale hjemmefra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
most wanted 87 Skrevet 13. August, 2019 Liv skrev, for 9 timer siden: Jeg tror ikke, at man åbenlyst må sælge sex dernede, så tænker at lave en aftale hjemmefra Altid skrive en pris, måske jeg kunne være frisk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sentinel 120 Skrevet 14. August, 2019 Der er kommet en populær cafe, et populært ølsted og en ny cocktailbar lige omkring Love Shoppen, så diskretion er i det område en by i Slovenien :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg