Hop til indhold
Konditoren

Anji - DuburgerStrasse 17 1.OG - Flensburg

Recommended Posts

Lørdag, og en kundeopgave i Aabenraa, ja så skal man da liiige over grænsen :-)

Faldt for Anji's billeder - tænkte den røv skulle have en tur !

http://sexnord.net/profile/6053/Flensburg/Anji

Billederne er ægte nok, men hun ser lidt mere dagligdags ud i virkeligheden udenfor foto-studiet. Hun virkede også træt og smilte stort set ikke. Hendes bryster er små og naturlige, men ikke lige min stil.

Fik det traditionelle bad, og vi kom igang. Det var en noget kold følelses-tom affære. Hun virkede som om det bare skulle overstås, så det var lidt svært at nyde det og slappe af.

Naturfransk var under middel, og knepperiet ligeså.

Jeg bad hende stoppe og tage gummiet af, for at færdiggøre arbejdet med hendes hænder. Det plejer at være en sikker sædafgang for mig, men idag skulle jeg virkelig grave dybt for at få klatten ud af stormesteren :-)

Hun tørrede op, jeg gik i bad, og det var det. Spurgte hende, om der var gang i biksen, og det var der bestemt ikke. Hun sagde Januar til Marts altid er røv-syge måneder, og det var ikke kun Flensburg.

Gad ikke at opmuntre hende, og give hende det simple tip, at hun jo heller ikke ligefrem selv indbød til jeg skulle komme igen.

Stedet er velkendt for mig, som altid pænt og rent. Rene håndklæder og fine badeforhold.

Hun er fra Ungarn forresten.

Dagens positive oplevelse fra besøget var prisen. 60 Euro for 30 min MED naturfransk. Det er det billigste jeg nogensinde har betalt i Flensburg :-) Og med bad før og efter, så skal man bestem ikke beklage sig over den pris!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...