Hop til indhold

Recommended Posts

Guest DirtyBeast

Men DillerX, du kan bare tage ned og banke på. Hun åbner tit døren. Hun er ikke til at tage fejl af. Hun er ret lav, vel omkring 155 cm, men er ikke nogen spinkel thai. Hun har de helt rigtige, kvindelige former uden på nogen måder at være tyk eller overvægtig. Hendes ansigt er virkelig flot, specielt efter thai standard. Er ret sikker på, hun bliver omtalt i en anden tråd herinde. Men den kan jeg heller ikke huske. Beklager jeg er så ubehjælpsom. Måske andre kan komme til assistance som har prøvet hende? :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DirtyBeast

Jeg har ikke fået fuldpakke ved hende. Kun massage og handjob. 500 for handjob begge gange. Hun ville have mere, men sagde jeg ikke havde mere med. Første gang rev hun den af meget hårdt tilsidst, og det var fedt. Har ikke oplevet andre thai piger gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Duang Rung i Carl Bertelsens Gade seks gange inden for det seneste halvandet års tid. Oplevelsen har alle gange været en solid og kyndig massage, der løsnede og gjorde godt i lænd og skuldre.

 

Shirley er min favoritpige på stedet. Hun er omkring 30, lidt genert men en nydelig og attraktiv kvinde. Hun taler forståelig dansk og giver en god service. Hun giver et fantastisk indfølt blidt og erotisk HJ, som en perfekt afslutning på en time i nydelse.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil starte mit lille indlæg her med at sige tak til alle jer der kommer med indlæg her.

Det er så let at finde "dårlig" Thai massage her i Jylland, så ved at læse de forskellige indlæg her, kan man guide sig ind på de efter hånden få gode steder. Det er super.

 

Så efter at have læst Libertineren's besluttede jeg mig til at besøge Carl Bertelsens gade forleden. Jeg blev budt ind af "mutter" selv, bestilte en times olie massage (det var egentligt det jeg kom for). Blev vist ind i et pænt rent rum, hvorefter skønheden Sherley kom ind.

Hun spurgte om jeg ville have hård eller blid massage. Jeg sagde halv hård, hvorefter hun begyndte på massagen af ryg, nakke og ben, uden de pirrende berøringer i skridtet. Det var nok den bedste massage jeg har fået til dato. Efter nogen tid blev jeg bedt om at vende mig om på ryggen, hvorefter jeg fik bryst, ben og hoved massage.

Da tiden var ved at være gået, stoppede hun og spurgte om jeg ville afsluttes med HJ, hvortil jeg spurgte til prisen. 600 i alt. Så jeg indvilgede.

Massagen var fremragende, men hendes HJ var super. Jeg forsøgte at få hende til at smide tøjet, men det ville hun ikke. Så jeg tror ikke der er mulighed for andet end HJ på stedet (som andre har spurgt til i denne kæde)

 

Jeg forlod meget tilfreds stedet efter godt en time, efter at have fået et godt bad.

 

Sherley er en utrolig sød, men lidt generet pige, så behandel hende ordentligt hvis I besøger hende.

 

Det er ikke sidste gang jeg har været der.

 

PS. Jeg overvejer at besøge Kat i Randers. Der er så mange fine anmeldelser af hende her, men på det sidste er der flere og flere dårlige. Er hun stadig et besøg vær????? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil starte mit lille indlæg her med at sige tak til alle jer der kommer med indlæg her.

Det er så let at finde "dårlig" Thai massage her i Jylland, så ved at læse de forskellige indlæg her, kan man guide sig ind på de efter hånden få gode steder. Det er super.

 

Så efter at have læst Libertineren's besluttede jeg mig til at besøge Carl Bertelsens gade forleden. Jeg blev budt ind af "mutter" selv, bestilte en times olie massage (det var egentligt det jeg kom for). Blev vist ind i et pænt rent rum, hvorefter skønheden Sherley kom ind.

Hun spurgte om jeg ville have hård eller blid massage. Jeg sagde halv hård, hvorefter hun begyndte på massagen af ryg, nakke og ben, uden de pirrende berøringer i skridtet. Det var nok den bedste massage jeg har fået til dato. Efter nogen tid blev jeg bedt om at vende mig om på ryggen, hvorefter jeg fik bryst, ben og hoved massage.

Da tiden var ved at være gået, stoppede hun og spurgte om jeg ville afsluttes med HJ, hvortil jeg spurgte til prisen. 600 i alt. Så jeg indvilgede.

Massagen var fremragende, men hendes HJ var super. Jeg forsøgte at få hende til at smide tøjet, men det ville hun ikke. Så jeg tror ikke der er mulighed for andet end HJ på stedet (som andre har spurgt til i denne kæde)

 

Jeg forlod meget tilfreds stedet efter godt en time, efter at have fået et godt bad.

 

Sherley er en utrolig sød, men lidt generet pige, så behandel hende ordentligt hvis I besøger hende.

 

Det er ikke sidste gang jeg har været der.

 

PS. Jeg overvejer at besøge Kat i Randers. Der er så mange fine anmeldelser af hende her, men på det sidste er der flere og flere dårlige. Er hun stadig et besøg vær????? 

 

Jeg besøgte også Sherley i den forløbne uge og

kan genkende meget i din beretning.
 
Det er dejligt HJ kun giver, men hun ville heller ikke smide kludene for mig.
Hun forlangte dog kun 500 Kr. for hele behandlingen.
 
 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for oplysningen OD. Du må være bedre forhandler end mig, men den 100 kr. seddel ødelægger ikke en god oplevelse. Jeg vil dog huske det næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for oplysningen OD. Du må være bedre forhandler end mig, men den 100 kr. seddel ødelægger ikke en god oplevelse. Jeg vil dog huske det næste gang

 

Selv tak :)

 

 

Jeg forhandler ikke prisen i den størrelsesorden, der var bare hvad den var. 350 for massagen (olie) og blev til sidst tilbudt HJ til 150 Kr.

 

 

 

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

Efter den gode omtale herinde var det min tur til at prøve idag. Det var en super god massage ikke for blød og ikke for hård men dog meget meget lidt piring. der var meget koldt i lokalet der blev skruet op for radiatoren da vi kom ind. Nydelig pige på omkring de 30 men en slank flot krop hun spurgte selv om jeg ville have hj efter ca 50 min massage og dette havede jeg set frem til efter læsning af tidligere indlæg her. Men nej nej 1/2liter olie på sjoveren og efter 2-3 minutter med uintrasant rykken i sjoveren fik jeg af vide at jeg skulle se og komme mega turn off.

Kommer der ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi forleden.

Rigtig god massage, hvor hun virkelig fandt nogle steder, hun han rigtig tage fat, men kan også det blide.

Efter 45-50 spørge hum om jeg vil have hj. Jeg siger ja og det er hun rigtig god til, pirrende og dejligt.

prisen blev 500

 

Men jeg kommer ikke igen!

 

Jeg tog imod badet og det er et plus, men da jeg kom ind for at tage tøj på og hun gik og ryddede op, så kiggede jeg lige en ekstra gang, da hun tog håndklædet og hængte det til tørre i et lille "skab" i den lille entre, der er i det første rum!!!???

Jeg mener det var et nyt jeg fik, men der er en der får et der bare har hængt til tørre - det risikerer jeg ikke

 

Ellers rigtig øv, for man får god massage

Redigeret af sailor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...