Hop til indhold
hamdenlange

Gangbang med to 24 årige danske veninder i Århus 23 jan

Recommended Posts

Guest Knajten

Ja bortset fra se de ikke giver super fransk

Det er alfonsen der skriver det og flere var ret sure

Sidst, nå god fornøjelse, denne han deltager jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knajten, jeg var faktisk osse lidt skuffet, men første gang jeg var med fik jeg superfransk og regnede osse med det denne gang, især når de annoncerer det eller som du mener alfonsen, hvilket sikkert er rigtigt. Men det holder mig ikke fra deltage igen. De to piger giver sig fuldt ud og jeg fik en del udløsninger og gik derfra med et kæmpe smil på læben.

Jeg går bare ud fra der kan ske en misforståelse ellers burde de ikke annoncerer med det igen, for det vil ikke være fair for os som gæster eller fair for dem selv, som i sidste ende mister troværdighed, og til sidst vil ingen deltage til deres arrangementer!

Jeg gir dem en chance til mht superfransk, og hvis den ikke holder stik er de selv udenom den negative omtale det kan medføre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knajten, jeg var faktisk osse lidt skuffet, men første gang jeg var med fik jeg superfransk og regnede osse med det denne gang, især når de annoncerer det eller som du mener alfonsen, hvilket sikkert er rigtigt. Men det holder mig ikke fra deltage igen. De to piger giver sig fuldt ud og jeg fik en del udløsninger og gik derfra med et kæmpe smil på læben.

Jeg går bare ud fra der kan ske en misforståelse ellers burde de ikke annoncerer med det igen, for det vil ikke være fair for os som gæster eller fair for dem selv, som i sidste ende mister troværdighed, og til sidst vil ingen deltage til deres arrangementer!

Jeg gir dem en chance til mht superfransk, og hvis den ikke holder stik er de selv udenom den negative omtale det kan medføre.

Ja og hvis de så selv lavede annoncen, i stedet for at lade alfonsen gøre det, så var de sikker på at der ikke blev nogen misforståelser, dumme undskyldninger er der nok af, og dem kan vi brugere ikke bruge til en skid. Men selvfølgelig, bare tag røven på gæsterne, det er åbenbart helt i orden. Det er jo ikke første gang en luder har brugt dette trick.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvis du er en ung mand er der mulighed for sex!

De reklamere I alle deres annoncere at de giver superfransk.

Når man så spørger pigerne !

De svare bare med at det er ikke dem som skriver annoncen, det kender de ikke noget til.

For at trække kunder til gangbanget skrive man en masse fejl informationer i annoncen.

Det fremgår tydligt at det er en mand som skriver.

Man laver hellere ikke gangbang med 14 dages mellemrum så stort er markedet ikke.

Lokalet er et meget klamt man kan få et bad i køkkenet.

Tænk jer før I møder op !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Har lige fået en sms om at de beklager det med superfransk og denne gang kan man få det og dem der var med sidst får 200 kroners rabat, men jeg frygter det er alfonsen der skriver det og at pigene

bare igen siger det kender vi ikke noget til. :-)

Nå lad høre Jer der skal med for jeg kommer ikke..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har ringet på mobilen!

Hvor jeg talte med telefondamen, hun kunne oplyse at pigerne ikke giver superfransk til gangbanget.

Rabatten som er sendt på sms er kun for at lokke kunder til. Telefondamen oplyser at hun ikke kender noget til rabat. Det er ikke et sted jeg vil anbefale !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...