Hop til indhold

Recommended Posts

Tidligere Classic og Dokkaew, nu Herlev Thaiwellness.

Besøgte stedet forleden. Modtaget af Nikki, stedets ejer. Høflig, professionel og smilende, sød pige, på vel omkring de 30.

http://www.doksomsitong-thaimassage.dk/ ... i=61288713

Adspurgt om hvad jeg kunne tænke mig, bestilte jeg en "blandet pose bolcher", med specielt fokus på et rygproblem. 500 for en time.

Modtog derefter 45 minutter fremragende massage af 3 (tre) kvinder, som virkelig kunne tage fat og vidste præcis, hvad de havde med at gøre. Det sidste kvarter (til den fulde time) var blot med en enkelt massør (Nikki, på billedet) og var lidt mindre kraftfuldt, men stadig ... øehm ... rigtig udmærket.

Mange af jer kender stedet tilbage fra Nancy's tid og for andet end den gode massage, er jeg sikker på, men snyd ikke jer selv for et genbesøg. Næppe det nogle kalder "fuld pakke", men lidt mindre kan måske gøre det?

Stedet: 4 ud af 5. Rent, pænt og ingen dårlig lugt.

Diskretion: 4 ud af. Ring på og du er inde i varmen.

Udvalg/massører: Smagsspørgsmål. Jeg var godt tilfreds.

Pris/Kvalitet: 5 af 5. Fokus på mine behov og ikke så meget "pjat".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er korrekt. 3 i cirka 45 minutter. En til at klare detaljerne det sidste kvarters tid. Det er dog næppe standard, men som mange ved: Hvis tidspunktet er rigtigt, kemien er fin, snakken går ... så kan et thaisted give fantastiske oplevelser. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skal lige tilføre: Nikki er faktisk Nik, der indtil et års tid siden var hos Monalisa i Puggårdsgade! Fandt jeg ud af idag. Ligeså glad og sød som altid, men med en helt ny "profil".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gents,

Efter min overmåde udemærkede oplevelse senest, måtte jeg lige tilbage og tjekke om det nu var en ren tilfældighed.

Ringede, bestilte tid (Nikki), intet problem. Udmærket telefonbetjening.

Ankom til tiden, ingen problemer med at komme ind. Hurtigt og diskret ind fra gaden og op på første sal.

Nikki, altid sød og smilende, tog i mod med et stort knus og et "velkommen igen". Ikke for meget, men bestemt heller ikke for lidt. Meget dejlig velkomst.

Ind i rummet, som der i øvrigt er 5 af, fandt jeg ud af i dag. Så kapaciteten er udvidet. Et af værelserne er faktisk beregnet til par-massage, så hvis man er til den slags...

Fik i dag massage af "Gao", en ældre thaikvinde, bygget som en fribryder, taler lidt engelsk og dansk. Smilende og sød. Og her kommer bomben: Jeg har de sidste 10-15 år vel fået massage 300 gange. Og denne her, den var i hvert fald i top 5. Alvorligt. F-r-e-m-r-a-g-e-n-d-e. Hele kroppen, en gang i mellem så sveden sprang og med en ufattelig præcision og kombination af blødt og hårdt.

Nikki svævede imens lidt over vandene, kom og sad og hyggesnakkede lidt. Rørte lidt her og der. Mest der, faktisk. Og da timen var gået, snakkede jeg færdigt med Nikki. Hver ting til sin tid. 8-)

Prisen? Som altid lidt individuelt, alt efter hvad man er i byen efter. Men de er bestemt ikke markedets dyreste.

Og igen: Rene håndklæder. Rent badeværelse. Ingen dårlig lugt. Og bad efter seancen.

Deres udsendte melder at kontrolbesøget udløser en "elitesmiley". Men for en sikkerheds skyld må jeg hellere snart kontrollere igen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilke ekstra ydelser tilbyder Nikki? Er det hende på billederne på hjemmesiden?

Ja, det er Nikki på billederne på hjemmesiden, som han skriver i indledningen af denne streng ;)

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det lyder da ikke som den Nik jeg en gang kendte. Overhoved ikke. Men mennesker og tilstand kan jo forændres.

B

Den er nu god nok. Hun er mama nu, og vil ikke selv gå hele vejen. Meget gerne hj, og meget intenst med eller uden tøj, men ikke lige det sidste. Hun siger at sådan gør en chef ikke... Jeg tror mest det har noget at gøre med at der pludselig kan være brug for at hun er andetsteds, f.x. var hun alene da jeg var der, mere end manglende lyst (såvidt jeg kunne mærke...). Men hun uddeligerer gerne opgaven til en af hendes piger, hvad jeg så ikke har prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er nu god nok. Hun er mama nu, og vil ikke selv gå hele vejen. Meget gerne hj, og meget intenst med eller uden tøj, men ikke lige det sidste. Hun siger at sådan gør en chef ikke... Jeg tror mest det har noget at gøre med at der pludselig kan være brug for at hun er andetsteds, f.x. var hun alene da jeg var der, mere end manglende lyst (såvidt jeg kunne mærke...). Men hun uddeligerer gerne opgaven til en af hendes piger, hvad jeg så ikke har prøvet.

Hej arneo.

Lige præcis, men du fik så ikke set de piger som er klar til at gå hele vejen?

I mine øjne er de altså ikke værd at køre dertil for, men sådan er vi så forskellige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...