Hop til indhold

Recommended Posts

Så er det blevet fredag aften. Lysten til snart at køre mod Ringstedgade (Cassiopeia) er bestemt til stede. Desværre lader det sig ikke gøre. I stedet kan  jeg sidde og tænke på sidst, jeg var sammen med den skønne Claudia. Det var efter (alt for) lang adskillelse på grund af vores respektive ferier. Til gengæld var det gensynsglæde fra begge sider. Jeg fik løftet den 15 cm lavere pige op, så det blev til et dejligt knus, og så gik vi ellers igang med at botanisere på hinandens kroppe. Især er jeg vild med hendes dejlige bryster (hjulpet, men virker ægte). For en gangs skyld havde vi god tid sammen.

Som sagt kan jeg ikke besøge hende i nat, så jeg håber, at der er nogen, de4 vil træde i mit sted og hjælpe hende til en god nat.

Dette var bare et par tanker, jeg fik lyst til at dele.

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=719

 

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig kort beretning. Jeg kan se du har været flittig til at "reklamere" og oplyse om Claudia i diverse tråde. Dette må være tegn på hun gør det godt eller du bare har et godt øje til hende ;-) 

Jeg har selv lavet en aftale med hende på fredag og glæder mig utrolig meget. Har du nogle gode råd eller nogle ting hun særligt godt kan lide, du kan videregive til en spændt broder? Vil gerne have en så god oplevelse som muligt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
warmgun skrev, den 2.8.2019 at 21:32:

Så er det blevet fredag aften. Lysten til snart at køre mod Ringstedgade (Cassiopeia) er bestemt til stede. Desværre lader det sig ikke gøre. I stedet kan  jeg sidde og tænke på sidst, jeg var sammen med den skønne Claudia. Det var efter (alt for) lang adskillelse på grund af vores respektive ferier. Til gengæld var det gensynsglæde fra begge sider. Jeg fik løftet den 15 cm lavere pige op, så det blev til et dejligt knus, og så gik vi ellers igang med at botanisere på hinandens kroppe. Især er jeg vild med hendes dejlige bryster (hjulpet, men virker ægte). For en gangs skyld havde vi god tid sammen.

Som sagt kan jeg ikke besøge hende i nat, så jeg håber, at der er nogen, de4 vil træde i mit sted og hjælpe hende til en god nat.

Dette var bare et par tanker, jeg fik lyst til at dele.

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=719

 

Hendes bryster varierer meget fra billede til billede.. er det “ før og efter” billeder?

Hvor gammel er hun cirka? Og er ansigtet kønt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev der åbnet for at gå på bordel. Jeg havde sat et mål om at vente et par uger, men men men...

I dag var (er) Claudia på dagvagt frem til kl. 16. Så blev alle planer om at vente droppet og tiden blev bestilt. Afsted til Cassiopeia og Claudia. Jeg står inde for, at det var en rigtig beslutning. 
Godt nok har jeg altid oplevet, at hun virkelig har givet sig selv i mødet. I dag var det bare WAU!!! Jeg tror virkelig hun har været i underskud for sex. Det er det nærmeste jeg er kommet på at blive voldtaget. Da hun havde redet min pik, til vi fik orgasme samtidig, undskyldte hun, at hun helt havde glemt at koncentrere sig om mig. Hvis det er sådan at blive glemt, må hun hjertens gerne glemme mig igen.

Jeg tror, mit ansigt var i to, hvis jeg havde smilet bredere, da jeg gik der fra.

Hvis nogen kan nå et besøg inden kl. 16, så smut omkring til en super oplevelse.

http://cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=719
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for god anmeldelse.

Er Claudia dansk?

Jeg vil gentage G.G.'s spørgsmål fra 4/10: Hendes bryster varierer meget fra billede til billede.. er det “ før og efter” billeder?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Per Kbh skrev, for 14 minutter siden:

Tak for god anmeldelse.

Er Claudia dansk?

Jeg vil gentage G.G.'s spørgsmål fra 4/10: Hendes bryster varierer meget fra billede til billede.. er det “ før og efter” billeder?

 

Hun er italiener, men har boet i DK i over fem år. Hun taler noget dansk, men langt bedre engelsk. 
Ja hun har fået en brystforstørrende operation, men jeg har adskillige gange konstateret, at de føles naturlige ig er dejlige at lege med og sutte på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cristobal skrev, den 2.10.2019 at 18:16:

Dejlig kort beretning. Jeg kan se du har været flittig til at "reklamere" og oplyse om Claudia i diverse tråde. Dette må være tegn på hun gør det godt eller du bare har et godt øje til hende ;-)

Jeg har selv lavet en aftale med hende på fredag og glæder mig utrolig meget. Har du nogle gode råd eller nogle ting hun særligt godt kan lide, du kan videregive til en spændt broder? Vil gerne have en så god oplevelse som muligt :-)

Det er altid en svær balance, om det er "reklame", eller om pigen gør det godt. Hvis pigen gør det godt, så risikere man at få et godt øje til hende, og besøger hende oftere. Pigerne er der også for at tjene penge, og det sgu svært at leve et monogami forhold med pigerne, (det bliver i hvertfald dyrt) så derfor falder det nogle af os naturligt, at "reklamere"/dele vores oplevelser med dem, stort som småt. Ofte (med alle forbehold for, sex typer, kemi og medvind på cykelstien) bliver sex bedre, når man lære hinanden bedre at kende (dog ikke tilfældet med min kone, som er undtagelsen, der bekræfter reglen). Dette forum er cool, fordi de fleste falske reklamer bliver haglet ned, og @warmgunhar snart rundet 4000 indlæg, så troværdigheden er i top, og tak for du deler, selvom det er en anderledes anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Claudia er SÅ dejlig. Mødte hende første gang i torsdags hvor hun basalt set bare malkede min pik.

Hun giver et fantastisk blow og ja, hendes bryster har fået hjælp, men de er rigtig dejlige at pille ved. :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...