Hop til indhold
Guest Kim Petersen

Tina Thai i Valby - kan det blive bedre?

Recommended Posts

Guest Kim Petersen

Jeg besøgte idag Tina som HER reklamerer med at hun giver god massage og lidt mere. Det passer bare ikke. Hun giver ikke lidt mere, hun giver vanvittigt meget mere.

Tina er gudeskøn, billederne i annoncen yder hende slet ikke retfærdighed. Hendes sorte øjne gnistrer, hendes ansigt er billedskønt, hele hendes krop, bryster, ben, hænder, ja alt fra top til tå er bare helt perfekt. Samtidig er hun en meget sød, blid, feminin og sexet kvinde.

Hun startede med at give mig et blowjob med megafransk, og hun tog den nærmest til roden, wow hvor er hun altså god til det. Da jeg var kommet i munden på hende fik jeg først en udmærket thai massage og derefter B2B hvor hendes lækre krop blev gnedet op og ned ad mig. Jeg var lige ved at glemme at nævne de vidunderlige tungekys som heller ikke kan gøres bedre. Efter massagen fik jeg igen megafransk for 2. gang. Tina spurgte om jeg kunne komme 2 gange, og ja, den 2. orgasme i munden på hende var endnu bedre end den første, og så var den time gået. Hun tilbyder ikke (længere) sex, men med det blow som hun giver mangler der absolut intet.

Tina er en stjerne. Hvis man vil forkæle sig selv så er det hende man skal besøge. Topkarakter, hun er uovertruffen. Gentagelsesfaktor 100%.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære broder.

Ser ud til, at vi har samme præferencer.

Tina eller Emilly - afhængig af hvad der søges - er 2 gudinder i dette univers. 

Emilly er pt. i Grækenland, men det er bestemt ikke årsagen til, at jeg næste uge har bestilt en times tid hos skønne Tina. Man må skifte lidt mellem ydelserne og pyt med, at hun ikke leverer “sex”. Hvad Tina leverer er mindst ligeså godt .....

Lad os holde disse 2 gudinder hemmelige mellem os - a deal? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Besøgte Tina i dag, som er mit første thai besøg. så kan jeg ikke sammenligne hende med andre, men går alligevel derfra med et smil på læben.                                                                          Sender en venlig tanke til alle jer der har bidraget med positive oplevelser om hende og som afspejler min oplevelse med hende.                                                                                                              Kan kun tilslutte mig at hun er en skøn/køn  pige - nærværende og snaksagelig.

Massagen lækker, afslappende og til tider medium/hård. Det franske det kan hun i alle varianter, kan sku stadig mærke den er lidt øm for hun tager bare fat i banditten uden nåde.

Kunne desværre ikke komme, uden at hun fik lidt hjælp, hvilket er som det plejer at være. men hun skal helt sikkert besøges igen.                                                                                                    Vælger dog kun massagen næste gang, som så også skal være til hende  - kom vist til at love det:rolleyes:  - ahh måske kommer hvis man bliver fristet "massage og lidt mere":wub:

God aften.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig alt det ovenstående. Men vi skal ikke glemme hendes massage! Den er også super og hun kan tage fat ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonJohn skrev, for 3 timer siden:

Er det et diskret sted eller en klassisk klink hun holder til på?

Begge dele. En klassisk klinik et diskret sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg har lidt svært ved at vurdere hvor stor hun er? Normalt er jeg primært til små nips, men hun ser ud til at være lidt buttet. 

Er der nogen der kan kaste lidt lys over hendes kropsbygning? Og har hun silikone eller naturlige bryser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
JayMay skrev, for 37 minutter siden:

Hej, jeg har lidt svært ved at vurdere hvor stor hun er? Normalt er jeg primært til små nips, men hun ser ud til at være lidt buttet. 

Er der nogen der kan kaste lidt lys over hendes kropsbygning? Og har hun silikone eller naturlige bryser?

Yes jeg har besøgt Tina dog uden at lave en anmeldelse herinde endnu. Jeg er selv til petite små nipse dvs. max 160 cm høj og max 52 kg. :wink: Jeg blev faktisk overrasket, da jeg mødte hende. Hun er ret høj af en thai at være (dvs.mere end 160 cm), hun er ikke tyk,  men absolut heller ikke petite. Vedrørerende hendes bryster vil jeg vurdere, at de er ægte med flotte brystvorter. Hun overrasket mig med, at hun taler 100% dansk. Brugte ord som "fokuseret" og hun er vist også uddannet rigtig massør i et anerkendt fitnesscenter i DK. Hendes massage er eminent og hun kan sit kram. Hun er bomstærk og kan virkelige masserer. Selve den intime del fungerede ikke for mit vedkommende, da jeg ikke tændte på hendes krop. Sådan er vi så forskellige inden, at jeg kommer i modvind herinde med alle de positive anmeldelser af hende. 

Jeg kunne godt finde på at besøge hende igen for massagen skyld, men så skal det være et andet sted. Jeg sagde direkte til hende, at hun "fortjener" et bedre, flottere og renere sted. Desuden er hendes priser mere end rimeligt. 

Hun sagde, "at det er på tegnebrættet". Ellers generel sød, empatisk men også en pige som har "ben i næsen" og siger sin mening på flydende dansk (ingen thai accent der). :-P

 

 

 

Redigeret af asianman

Del dette indlæg


Link til indlæg
DonJohn skrev, den 7/8/2019 at 09:11:

Er det et diskret sted eller en klassisk klink hun holder til på?

Der er mulighed for indgang bag klinikken. Ikke verdens mest diskrete sted, men udemærket. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudolfski skrev, for 11 timer siden:

Måske et dumt spørgsmål, er hun selv nøgen under massagen..? :-)

Ja (begge dele ;)) Dog først under b2b-delen, måske.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rudolfski skrev, for 12 timer siden:

Måske et dumt spørgsmål, er hun selv nøgen under massagen..? :-)

Som anført under B2B delen. 

Nød en time i Tinas selskab i går og har stadig i dag glæde i hele kroppen af den suveræne massage....

Det der ligger udover den rene massage er mindst ligeså godt, men skynd dig - hun drager snart på en yderst velfortjent ferie.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
asianman skrev, den 8/8/2019 at 18:46:

Selve den intime del fungerede ikke for mit vedkommende, da jeg ikke tændte på hendes krop. 

Inden jeg bestille en gang massage er jeg lidt nysgerrig, hvad du ikke tændte dog ved hendes krop. Jeg ser at nogle synes hun har nogle perfekte bryster - så hvad fik dig til at tænde af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 16 timer siden:

Inden jeg bestille en gang massage er jeg lidt nysgerrig, hvad du ikke tændte dog ved hendes krop. Jeg ser at nogle synes hun har nogle perfekte bryster - så hvad fik dig til at tænde af?

Som jeg skrev er jeg til små petite thai gp´er. Vi har alle forskellige præferencer vedr. thai gp´er. Jeg troede faktisk, at Tina var slankere, da det er svært at se på hendes billeder. Og som jeg skrev kunne jeg sagtens finde på at besøge hende igen pga hendes meget kompetente massage, hvor jeg så ville vælge "ekstra" et andet sted. :wink: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad os lige være objektive her: Hun er helt sikkert ikke et nips i forhold til en gennemsnitlig thai. Tværtimod. I forhold til mange thai'er er hun nærmest mere en amazon. Men hun er altså ikke hverken tyk eller andet i den stil.

Sagen er den, at hun både er rimeligt høj for en thai (jeg gætter på omkring 175 cm) og især er hun meget kraftigt bygget rent knoglemæssigt. Hun er virkelig solid, men det er altså ikke med en enorm fedtmængde udenpå. Hun er ikke tynd heller men volumen kommer altså af de knogler som gør hende både lidt bredskuldret og god tyngde nedover, fordi hun også er rimeligt stærk. Nu sidder der garanteret de sædvanlig suspekte og tænker "hun er nok ombygget", men nej det er hun absolut ikke.

Hun har fortalt mig, at hun tidligere har trænet en hel del, men ikke har fået det holdt ved lige fordi hun arbejder meget.

Med hensyn til brysterne så fortalte hun også, at de er altså ikke ægte selvom de sidder pænt. Der er et par implantater i, men jeg oplevede det som at hun også bare har en del naturlig fylde i brysterne, så implantaterne gør dem bare lige lidt fyldigere. Måske var hun ellers begyndt at hænge lidt, men jeg skal ikke kunne konkludere det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg læste denne tråd fik jeg lyst til at lave en aftale med Tina. Jeg er enige med Kim Petersen i hans oprindelige indlæg.  

Massagen va r rigtig god, hun er en god massør og body-to-body lækker. Hun har en flot krop og smager ganske vidunderligt -:)

Og ja, jeg kommer helt sikkert igen, men vil nok tage 2 -3 timer -:) -:)

Hansemand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for info. Jeg har forgæves forsøgt at få fat i hende til endnu en aftale. Ja hun er lækker, sød og dejlig. Hvor faen skal jeg så gå hen i denne weekend.?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trompeten skrev, for 4 timer siden:

Så er hun tilbage fra ferie :-)

Jeg kommer lige fra en endnu en time i himmeriget.

Er sex stadigvæk off the menu??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt at Tina har opdateret hendes annoncer med fuldstændig retvisende billeder af hende( billede 1+ 3). Det er sådan jeg husker hende. Ikke superpetit ej heller "erotisk buttet" :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trompeten skrev, for 22 timer siden:

Så er hun tilbage fra ferie :-)

Jeg kommer lige fra en endnu en time i himmeriget.

Sædvanlige priser? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...