Hop til indhold
Permedfler

Konkurrence - vind 2500 kr. til anmeldelse(r)

Recommended Posts

Slowhead skrev, for 12 timer siden:

Hov hov Youngatheart, Århus og Viby er også en del af Jylland.

Betragter mig selv som værende fuldblodsjyde, så det er svært beskæmmende lige pludselig at blive betragtet som københavner - Ja, jeg kender mennesker, som ville blive voldsomt stødt af din kommentar;)

På den anden side er missionen lykkedes. Kristina og Amy er nu på vagt i Århus (Viby)

Ha ha. det var mig der var lidt dum og totalt ude af geografisk forståelse. Du skrev dette: ville jeg vælge at besøge Kristina og Amy, der begge residerer på Engtoften i Viby lige nu.  Geografisk dum som jeg lige var tænkte jeg at Viby lå i Københavns området, men det er da vist Valby ;-) . Så selvfølgeligt er du da med i konkurrencen med dine jyske aner ;-)

Sorry for misforståelsen ( jeg vil heller ikke kaldes Københavner ;-) )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det ved at være sidste udkald, hvis man skal deltage i denne fantastiske konkurrence eller stemme på de fine indlæg, som er kommet ind.

Stem meget gerne på din(e) favorit(ter), så vi får den mest værdige vinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deadline for at lave indlæg og deltage i konkurrencen er kl. 20 i aften. Der er det også sidste chance for jer brugere for at uddele like(s) til de(t) indlæg, I synes fortjener at vinde præmien.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tl8000

Guderne må vide, hvor mange gange jeg har logget ind i aften efter kl. 20., med det spinkle håb om, at der allerede var fundet en vinder :-)

Uanset hvad, så en stor cadeau til @Filantropen for at søsætte projektet og ideen - det har givet (og giver selvfølgelig fortsat) god spænding! Thumbs up herfra. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har sendt mine point til Permedfler nu, så vinderen vil blive afsløret her torsdag i løbet af dagen når point er talt og lagt sammen. Må den bedste og frækkeste mand vinde. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er vinderen fundet.

Tusind tak til alle, der har deltaget i konkurrencen. Der har været mange forskellige bud på, hvorfor de forskellige deltagere skulle vinde præmien til at lave en eller flere anmeldelser for. @youngatheart og jeg har kigget alle indlæggene igennem og vurderet ud fra, hvad vi synes var det bedste indlæg i forhold til kreativitet, leg med ord, begrundelse osv. Vi var MEGET enige, da vi skulle give point, og når disse er lagt sammen med pointene fra brugernes likes, er der en, som ender på toppen og vinder de 2500 kr.

STORT tillykke til @Diskretion_er_en_æressag som samlet har fået flest point, og dermed er vinder af konkurrencen :) Vi ser frem til at læse dine anmeldelser herinde i fremtiden.

Du får en henvendelse på PB, så vi kan aftale nærmere.

Til slut skal der endnu engang lyde en speciel tak til @Filantropen, som gjorde denne konkurrence mulig med sit sponsorat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tl8000
Permedfler skrev, for 50 minutter siden:

Så er vinderen fundet.

Tusind tak til alle, der har deltaget i konkurrencen. Der har været mange forskellige bud på, hvorfor de forskellige deltagere skulle vinde præmien til at lave en eller flere anmeldelser for. @youngatheart og jeg har kigget alle indlæggene igennem og vurderet ud fra, hvad vi synes var det bedste indlæg i forhold til kreativitet, leg med ord, begrundelse osv. Vi var MEGET enige, da vi skulle give point, og når disse er lagt sammen med pointene fra brugernes likes, er der en, som ender på toppen og vinder de 2500 kr.

STORT tillykke til @Diskretion_er_en_æressag som samlet har fået flest point, og dermed er vinder af konkurrencen :) Vi ser frem til at læse dine anmeldelser herinde i fremtiden.

Du får en henvendelse på PB, så vi kan aftale nærmere.

Til slut skal der endnu engang lyde en speciel tak til @Filantropen, som gjorde denne konkurrence mulig med sit sponsorat

Æv! ;-)

 

Er i sikre på, at der ikke liiiige skal laves en halvering af beløbet, således at både @Diskretion_er_en_æressag og jeg selv kan sendes ud, sådan 50/50? I vil få gode anmeldelser tilbage, er jeg ret sikker på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tl8000 skrev, for 2 timer siden:

Æv! ;-)

 

Er i sikre på, at der ikke liiiige skal laves en halvering af beløbet, således at både @Diskretion_er_en_æressag og jeg selv kan sendes ud, sådan 50/50? I vil få gode anmeldelser tilbage, er jeg ret sikker på. 

Kan kun sige at du var utrolig tæt på at være vinder, af samme grund som den der vandt faktisk. Det hjælper dig ikke noget nu desværre, men er måske et lille plaster på såret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk, Huttelihut

Lorden bukker sig i støvet. Endelig er han skiftet ind, og nu er han klar til at levere. Det har været en mega sjov konkurrence, og jeg glæder mig til at levere varen, i form af knivskarpe kampreferater. Øh, hvordan modtager man pokalen, hvis diskretion er en æressag:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diskretion_er_en_æressag skrev, for 1 time siden:

Fantastisk, Huttelihut

Lorden bukker sig i støvet. Endelig er han skiftet ind, og nu er han klar til at levere. Det har været en mega sjov konkurrence, og jeg glæder mig til at levere varen, i form af knivskarpe kampreferater. Øh, hvordan modtager man pokalen, hvis diskretion er en æressag:)

Stort tillykke med den skønne præmie, og en stor tak til @Filantropen for hans gavmildhed som sponsor. Er sikker på du får besked om pengenes gemmested fra @Permedfler.  Glæder mig til skøn læsning, bare der ikke kommer for mange "røde" kort ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super konkurrence. Jeg nåede desværre ikke selv at se den og deltage, før deadline var overskredet.

Mon det er en anmeldelse på vej fra vinderen? :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...