Hop til indhold
69er

Sorte kys... koster ekstra ?

Recommended Posts

  • Hvorfor skal ”sorte kys” ofte koste ekstra.. og her menes der til hende ??... hvis pigen har det på menuen .. sorte kys og endda græsk, så må man jo gå ud fra at hun er forberedt på at blive slikket bagi. Mange piger beder om 200-400 ekstra for det ??..  hvorfor ??.. det er jo ikke mange cm vi lige skal rykke tungen for at finde det frække sted :P, pigen skal jo egentlig intet foretage sig. Jeg har selv prøvet at være modtager, og det er jo overraskende dejligt, det kilder helt ned i tæerne :P… så hvorfor i hele hule helvede skal det koste ekstra…? det forstår jeg ikke ??.. vi burde jo nærmest få rabat hvis vi gerne vil slikke jer der :D.. jaja.. jeg ved godt at verden ikke fungerer sådan... det var blot lige en tanke :D
Redigeret af 69er

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er logisk nok at anal koster ekstra, ellers skulle alle også lige prøve at stikke pikken ind der.   Det kunne måske have lidt med det samme at gøre. Det er jo det "forbudte hul" og måske synes pigen ikke det er så fedt at alle skal slikke der.  Taler vi udenlandske piger, ja så er det jo meget normalt at der er tillæg for stort set alt  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg havde ydelsen på min liste var det med tillæg, fordi det ikke var noget alle bare skulle gøre. Jeg ønskede at dem der bestilte sorte kys til mig, virkelig ville det, og dermed også ville lytte til mine anvisninger. Jeg vil ikke ha tungen tilbage i fissen, når den først har været i numsen, hvis der er frit slag for alle, går det hurtigt galt. 

Jeg har taget det af listen nu (undtaget til et par faste gæster) og er nu helt fri for problemer med urinvejsinfektioner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 8 minutter siden:

Det er logisk nok at anal koster ekstra, ellers skulle alle også lige prøve at stikke pikken ind der.   Det kunne måske have lidt med det samme at gøre. Det er jo det "forbudte hul" og måske synes pigen ikke det er så fedt at alle skal slikke der.  Taler vi udenlandske piger, ja så er det jo meget normalt at der er tillæg for stort set alt  

Det er mere sådan generelt når man kigger annoncer, så skal de lige have 200-400 ekstra for det, og der er vel forskel på tunge og diller - men ja, det er som oftest udenlandske piger. Nok bare en god idë at lave en pris inden seancen.. ellers løber det løbsk og dræber stemningen

Del dette indlæg


Link til indlæg

HAHAHA hold nu kæver jeg er født som det forkerte køn, det må dælme være fedt at kunne forlange penge for at blive slikket i nummi :D

 

Noget helt andet er at pigerne må have enormt svært ved at holde masken når kunden spørger efter om de må slikke røvhullet også, og de så svarer “ja tak, men det koster lige 300 ekstra” ....sucker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 5 minutter siden:

Da jeg havde ydelsen på min liste var det med tillæg, fordi det ikke var noget alle bare skulle gøre. Jeg ønskede at dem der bestilte sorte kys til mig, virkelig ville det, og dermed også ville lytte til mine anvisninger. Jeg vil ikke ha tungen tilbage i fissen, når den først har været i numsen, hvis der er frit slag for alle, går det hurtigt galt. 

Jeg har taget det af listen nu (undtaget til et par faste gæster) og er nu helt fri for problemer med urinvejsinfektioner.

Som gæst... når man slikker fisse, så kan det bare godt være meget meget nærliggende lige at besøge det andet hul - men det giver selvfølgelig god mening det du skriver Liv.. Urinvejsinfektion lyder mindre rart :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg nok uforholdsmæssigt vild med at bruge tungen på en pige, og den smag og duft der kommer fra røvhullet kan virkelig gøre mig fuldstændig "bims". På de besøg jeg har været på indtil videre har det været inkluderet, enten i grundprisen eller det samlede tilbud pigen gav, så det har ikke været på tale at skulle forhandle om tillæg. Jeg synes dog at det er fair nok at en pige tager ekstra for noget jeg virkelig er vild med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Liv skrev, den 31/7/2019 at 23:55:

Da jeg havde ydelsen på min liste var det med tillæg, fordi det ikke var noget alle bare skulle gøre. Jeg ønskede at dem der bestilte sorte kys til mig, virkelig ville det, og dermed også ville lytte til mine anvisninger. Jeg vil ikke ha tungen tilbage i fissen, når den først har været i numsen, hvis der er frit slag for alle, går det hurtigt galt. 

Jeg har taget det af listen nu (undtaget til et par faste gæster) og er nu helt fri for problemer med urinvejsinfektioner.

Hvis der er vasket godt og grundigt inden et besøg (hvilet jeg formoder er en selvfølge) er der vel ikke mange bakterier der vandrer via en tunge - og slet ikke flere end ved et toiletbesøg, hvor der trods alt kun er få centimeter mellem de to udgange. Er med på at analsex er en anden ting, idet det ikke er lige til at vaske med sæbe oppe i tarmen, men ved selve anus er det vel en simpel sag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 6 timer siden:

Hvis der er vasket godt og grundigt inden et besøg (hvilet jeg formoder er en selvfølge) er der vel ikke mange bakterier der vandrer via en tunge - og slet ikke flere end ved et toiletbesøg, hvor der trods alt kun er få centimeter mellem de to udgange. Er med på at analsex er en anden ting, idet det ikke er lige til at vaske med sæbe oppe i tarmen, men ved selve anus er det vel en simpel sag?

Ja, selvfølgelig er der vasket, det ændrer nu ikke det faktum, at mine urinvejsinfektioner stoppede, da jeg slettede ydelsen fra programmet. Ved toiletbesøg tørrer man kun én vej på kvinder, netop for at undgå bakterier i urinrøret. Af samme grund er det vigtigt at tisse efter samleje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Rust in Peace skrev, for 6 timer siden:

Hvis der er vasket godt og grundigt inden et besøg (hvilet jeg formoder er en selvfølge) er der vel ikke mange bakterier der vandrer via en tunge - og slet ikke flere end ved et toiletbesøg, hvor der trods alt kun er få centimeter mellem de to udgange. Er med på at analsex er en anden ting, idet det ikke er lige til at vaske med sæbe oppe i tarmen, men ved selve anus er det vel en simpel sag?

Tarmen er det sted i kroppen, der indeholder flest bakterier. Dermed vil der også forekomme en stor koncentration af bakterier i endetarmen, uanset hvor meget, der bliver vasket dernede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Sutteålen skrev, den ‎03‎-‎08‎-‎2019 at 07:39:

Tarmen er det sted i kroppen, der indeholder flest bakterier. Dermed vil der også forekomme en stor koncentration af bakterier i endetarmen, uanset hvor meget, der bliver vasket dernede.

Sikker`, jeg mener at der faktisk er flere bakterier i munden? synes at have læst engang at der er mere en 700 forskellige bakterier i munden, og "kun" ca 500 forskellige i tarmen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 1 time siden:

Sikker`, jeg mener at der faktisk er flere bakterier i munden? synes at have læst engang at der er mere en 700 forskellige bakterier i munden, og "kun" ca 500 forskellige i tarmen

Der findes grundlæggende 2 slags bakterier, der er de patogene og de non- patogene, dvs. de sygdomsfremkaldende og de ikke - sygdomsfremkaldende. Der er jo masser af gode og uundværlige bakterier. Men når folk hører ordet bakterie så bliver de fleste paniske. Tænk i øvrigt på at man i dag helbreder sygdomme i tarmen ved at hælde fremmed afføring ind i tarmen. Bare ment som et kuriosum.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...