Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var blevet godt trængende og det var lønningsdag. Jeg kiggede på mulighederne i Kolding.

Jeg besluttede mig for et thai-besøg. Noget jeg ellers ikke gør. Forandring fryder. 

Jeg fik aftalt en pris over sms for ydelse og tid. Gav et realistisk bud - så det ikke blev langvarigt skriveri. Da jeg ankom på stedet, havde jeg angivet præcist tidspunkt, så Alis lukkede mig ind ad bagdøren. Noget mere diskret. Forsøg at få en aftale om det.

Da jeg var blevet vist ind i værelset, var prisen blevet 200 højere end over sms. Hun så bestemt dejlig ud, men jeg stod fast på aftalen og vist hende sms-rækken. Det blev som aftalt over sms. Hun prøvede dog lige lidt med, om jeg skulle ha' massage først. Men jeg sagde, at kun "full service", var jeg kommet for.

Det blev faktisk alt i alt et rigtig godt knald. Hun gjorde, hvad hun kunne for at gøre det godt. På bedste thai-maner. Jeg fik lov at afslutte selv udover hende

Hendes billeder er vellignende. Hun ser bestemt godt ud.

Jeg vil anbefale Alis

https://annoncelight.dk/showad/239904

Redigeret af Joey Joe Joe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
Joey Joe Joe skrev, for 1 time siden:

Har svaret Stein i pb

PB mig med pris :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kingo40 skrev, for 3 timer siden:

er det bare mig eller er det sidste billede ikke af en anden en de to første

Ja nu du skriver det, så ser hun da ikke helt så smækker ud på det sidste

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror nu nok, det er den samme. Halskæden og kjolen er da i hvert fald den samme. Billede 3 er jo bare taget fra en anden vinkel så brysterne ser større ud.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, den 31.7.2019 at 19:54:

Jeg var blevet godt trængende og det var lønningsdag. Jeg kiggede på mulighederne i Kolding.

Jeg besluttede mig for et thai-besøg. Noget jeg ellers ikke gør. Forandring fryder. 

Jeg fik aftalt en pris over sms for ydelse og tid. Gav et realistisk bud - så det ikke blev langvarigt skriveri. Da jeg ankom på stedet, havde jeg angivet præcist tidspunkt, så Alis lukkede mig ind ad bagdøren. Noget mere diskret. Forsøg at få en aftale om det.

Da jeg var blevet vist ind i værelset, var prisen blevet 200 højere end over sms. Hun så bestemt dejlig ud, men jeg stod fast på aftalen og vist hende sms-rækken. Det blev som aftalt over sms. Hun prøvede dog lige lidt med, om jeg skulle ha' massage først. Men jeg sagde, at kun "full service", var jeg kommet for.

Det blev faktisk alt i alt et rigtig godt knald. Hun gjorde, hvad hun kunne for at gøre det godt. På bedste thai-maner. Jeg fik lov at afslutte selv udover hende

Hendes billeder er vellignende. Hun ser bestemt godt ud.

Jeg vil anbefale Alis

https://annoncelight.dk/showad/239904

Er det hende med bøjle på tænderne? Hun er i hvert fald også et godt knald - samme sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, for 20 timer siden:

Er det hende med bøjle på tænderne? Hun er i hvert fald også et godt knald - samme sted.

Jeg har ikke været der siden foråret og da var det Tina, der havde bøjle på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...