Hop til indhold

Recommended Posts

Cici hedder den nye pige hos PP, hun kom for 5 dage siden og skulle da lige prøves af ;-)

Der har været lidt skriv om navne (forvirring) med hende og Vivi, men sidst nævnte er rejst og Cici bliver 3 måneder, hvilket både er godt og skidt, godt fordi hun leverer varen og skidt for kassebeholdningen. 

Fik aftalen på plads med SMS, kom ikke igennem på telefonen, svareren var fyldt, hvilket ikke er en overraskelse. 

Blev præsenteret for det økonomiske, hvor vi startede på kr 1.500 for en time alt inkluderet, vi endte på kr. 1.300 og mulighed for tip, hvis min første tur levede op til forventningerne, plejer ikke at handle, men det faldt naturligt da hun kom til at stå spørgende efter hun kom med beløbet,. 

Gip stak lige hovedet ind og spurgte om en pige var nok.... Første tur skal være med fuld fokus, så det blev ved Cici, som i mellemtiden havde været ude og skifte til en fin stram sommerkjole, hold nu kæft en skønhed, vel i slutningen af 20erne, pænt store silikone, lille talje og en fantastisk røv. Hun spurgte om lysten til massage, hvilket jeg sagde måtte vente, til jeg havde fået pillet kjolen af hende, så mens jeg fik åbnet til skønhederne lagde hun an til kys, hvilket jeg normalt ikke har behov for, men det faldt helt naturligt, så vi fik kysset og pillet, inden hun gik ned og fik suttet den op fra slap, der blev slikket og kærtegnet for mine nosser og mellemkød som sjældent, hun har helt sikkert ikke kun været i branchen 5 dage og jeg måtte stoppe hende inden det hele rigtigt var begyndt, men over i en 69er hvor hun godt kunne mærke hvor jeg var, så hun gav mig chance for at give lidt tilbage, en dejlig velsmagende fisse med en lille behåring, wow, fik hende smidt om på ryggen, spurgte om lov til at give hende finger og efter hænderne var undersøgt og godkendt, fik jeg mulighed for at give hende nogle af amatør gynækologens erfaringer, så med finger, tunge, massage og med udsyn til hendes dejlig store strittende brystvorter, fik jeg bragt hende nærmere den himmel jeg allerede var i, det var et fantastisk syn at se hende modtage og lige så fedt at give... 

Nu var hun klar og fik lidt travlt med at få grebet stumperne af den faldende lillemand, for pik ville hun have, så med mindst 5 dages erfaring i tankerne, må hun være utrolig lærenem (eller Gip en dygtig læremester) for inden jeg kunne stave til Ib, fik hun gang løjerne og med lettere famlende hånd placeret gummi, hun var mere påvirket ind jeg længe har set hos en GP og jeg mere klar end jeg egentligt ønskede at være på det tidspunkt, men en herlig afslutning med hende på toppen, slank, dådyrøjne, strittende vorter på silikone, kunne jeg ikke trække den længere, et mindeværdigt øjeblik, hvor jeg tænkte på en af vores gode brødre her på EG og hans tidligere beskrivelse "så måtte hun ride den af på faldende stang" 

Der var vel gået 30 minutter, så blev tilbudt massage, som også klart kan anbefales, efter 20 minutter spurgte hun " are you strong today" og mulighed for en hurtig omgang eller "shower together" Det blev shower together og efter 5 min, havde hun ingen problem med at vaske understellet, bagdøren og sluttede med en hurtig spiller med blow, hvor jeg samtidig kunne hører at Gip var ved at få skovlen under sin patient i værelset ved siden af køkkenet, ja der er gang i den ved PP og med al mulig grund. 

Med lidt over 1 times forkælelse blev der givet tip og Cici fik ret, det koster kr. 1.500. Måske i overkanten i thaiverdene Aarhus, men alle pengene værd og helt sikkert en pige der er kommet på min favoritliste. 

 

 

Redigeret af LarsB
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Karsteng skrev, for 24 minutter siden:

Men ingen link...? :mellow:

Han vil ikke dele hende med os! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Karsteng skrev, for 1 time siden:

Men ingen link...? :mellow:

PP Thaimassage, Thorvaldsensgade 30, 8000 Aarhus 

Tlf 71 46 14 95

De behøver simpelthen ingen link eller annoncer og lidt tålmodighed ved telefonisk kontakt anbefales. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, 1 time siden:

Han vil ikke dele hende med os! ;)

Jo selvfølgelig skal i ikke snydes og jeg er ikke i Aarhus før næste uge, så nyd det nu mens jeg er væk, det bliver svært at få tid, når jeg er tilbage igen ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
psk1984 skrev, for 41 minutter siden:

Tusind tak for en god anmeldelse. Ved du om Cici også er frisk på de græske lege ligesom de andre? 

Det vil jeg ikke afvise, for hun spurgte på et tidspunkt "Do you want my ash..." men ikke lige min afdeling, så ikke afprøvet. 

Vi snakkende om størrelsen på pikke, som hun helst ikke ville have for store, men "welcome again" til mig :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 1 time siden:

Det vil jeg ikke afvise, for hun spurgte på et tidspunkt "Do you want my ash..." men ikke lige min afdeling, så ikke afprøvet. 

Vi snakkende om størrelsen på pikke, som hun helst ikke ville have for store, men "welcome again" til mig :wacko:

Fedt. Tak for svaret. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, for 2 timer siden:

men "welcome again" til mig :wacko:

:mrgreen: Nåe ja hva faen. Min fik engang kommentaren "Nuttet"  Til gengæld er den velkommen stort set alle vegne, uden forbehold :D
Heller en lille der rører rundt, end en stor der gør ondt. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Cici igår til en times hygge med 2 udløsninger, vil ikke komme så meget ind på resten af akten andet end at det var en times sex med perfekt lækker pige med lækker krop og en meget smagelig mis.

Fik også hils på Gib ved ankoms, og igen da jeg inden akten skulle i bad skulle Gib da lige mærke lidt på min halsstive pik mens jeg lige fik pillet lidt ved hendes store patter og mis.

Igen efter stunden med Cici skulle jeg i badet, denne gang gik jeg da så bare i bar røv og ingenting forbi Gib, det var så mere end hun kunne klare for nu fulgte hun med ud i badet hvor hun rev hendes egen top ned og gik i knæ for at nu skulle hun da også lige sutte lidt på min stadig halvstive pik, alt dette mens Cici kiggede smilende på, alt endte med at jeg fik et bad med Cici mens Gib kiggede lidt på igennem den åbne dør.

Aftalte med Gib/Cici at vi mødes i kommende uge til en 3kant hvor alt skulle være tilladt.

Jung

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jung skrev, for 13 minutter siden:

Var forbi Cici igår til en times hygge med 2 udløsninger, vil ikke komme så meget ind på resten af akten andet end at det var en times sex med perfekt lækker pige med lækker krop og en meget smagelig mis.

Fik også hils på Gib ved ankoms, og igen da jeg inden akten skulle i bad skulle Gib da lige mærke lidt på min halsstive pik mens jeg lige fik pillet lidt ved hendes store patter og mis.

Igen efter stunden med Cici skulle jeg i badet, denne gang gik jeg da så bare i bar røv og ingenting forbi Gib, det var så mere end hun kunne klare for nu fulgte hun med ud i badet hvor hun rev hendes egen top ned og gik i knæ for at nu skulle hun da også lige sutte lidt på min stadig halvstive pik, alt dette mens Cici kiggede smilende på, alt endte med at jeg fik et bad med Cici mens Gib kiggede lidt på igennem den åbne dør.

Aftalte med Gib/Cici at vi mødes i kommende uge til en 3kant hvor alt skulle være tilladt.

Jung

Det lyder som en fantastisk omgang

hvor meget var det du sku give for sådan en tur?

og den kommende 3 kant?

tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
BlueM skrev, for 37 minutter siden:

Skal man bestille tid, eller kan du godt bare dukke op der?

Jeg tror de har så travlt, at der er næsten en uges ventetid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
BlueM skrev, 1 time siden:

Shit er der seriøst 1 uges vente tid? :D

Ja, og sorry, imellem tiden er den sneget sig op på 5 uger, ja tiden går og klokken slår, specielt hos PP som hele Eg åbenbart handler om :-o

Og nej, der findes ej andre Thai i dk pt  :huh: ihvertfald ikk, iflg. Mænd som skriver på Eg :-o

Så stil du dig op i køen på gaden, ganske diskret, som der omtales mest her på site, så kommer du nok ind af Bagdøren, til den tid :D

Good Lyck, og ja, de er værd at vente på 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg valsede ind af døren i går - uden ventetid :)   Det var der til gengæld hos Sabrina :) 

Gib fortalte at der havde været stille - så der er nok ikke en direkte sammenhæng mellem antal skribenter og læsere og antal besøg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlueM skrev, den 7.8.2019 at 20:32:

Skal man bestille tid, eller kan du godt bare dukke op der?

Du skal helt sikkert bestille tid. Jeg vil enda gå så lang at sige du skal vælge en tid uden for myldretiden, så er der færre ringen på dør klokken fra alle dem der ikke bestiller tid. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev tidligt fra morgenstunden før klokken 7 sikkert, om der var en tid med Gib klokken 9, jeg fik svaret at Gib først kom klokken 13 men Cici kunne jeg besøge klokken 8:30. Tænkte hun var anmeldt så flot her inde så hvorfor ikke. 

Ankom og fik et bad, løb ind i Cici i mellem gangen fra bad til køkken, hun gav et meget kort 'hello'.. Det var lidt uventet og jeg tænkte straks øv øv.. Måske var det en skidt dag, men hun kom ind kort tid efter og var i godt humør, hun begyndte massage men stoppede efter 5 minutter, og med et stort smil på læben sagde, "you want play first and after" og det var et stort ja tak fra min side af. 

Vil ikke komme ind på selve agten, men det var godt og hun var MEGET kærlig med kys og tæt tæt øjenkontakt en gennemgående fantastisk oplevelse. Hun smuttede lige I bad og kom tilbage i en ny og super Sexy kjole.. Så massagen, her skiller hun sig ud fra Gib, og ikke et ondt ord om Gibs massage for den er rigtig god! Men Cici var noget next level shit.. Virkelig grundig med mine arme i bryder lås og knæet på den perfekte stedet og trak til så det knagede i hele kadagerret.. Blev foldet samme og foldet ud igen på flere måder... Jamen massage moves jeg ikke har oplevet før.. Danm min krop er løsnet op lige nu, jeg ved ikke hvor længe det varede, men der var intet hastværk. Så tog hun fat om kalorius og hviskede helt tæt i mit øre "it's time to wake up, I want this one again". Det var super frækt! Jeg kommer i alt fald igen, det er der ingen tvivl om. En fantastisk start på dagen. 

God dag til jer alle! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sleipnir skrev, den 16.8.2019 at 10:39:

Jeg skrev tidligt fra morgenstunden før klokken 7 sikkert, om der var en tid med Gib klokken 9, jeg fik svaret at Gib først kom klokken 13 men Cici kunne jeg besøge klokken 8:30. Tænkte hun var anmeldt så flot her inde så hvorfor ikke. 

Ankom og fik et bad, løb ind i Cici i mellem gangen fra bad til køkken, hun gav et meget kort 'hello'.. Det var lidt uventet og jeg tænkte straks øv øv.. Måske var det en skidt dag, men hun kom ind kort tid efter og var i godt humør, hun begyndte massage men stoppede efter 5 minutter, og med et stort smil på læben sagde, "you want play first and after" og det var et stort ja tak fra min side af. 

Vil ikke komme ind på selve agten, men det var godt og hun var MEGET kærlig med kys og tæt tæt øjenkontakt en gennemgående fantastisk oplevelse. Hun smuttede lige I bad og kom tilbage i en ny og super Sexy kjole.. Så massagen, her skiller hun sig ud fra Gib, og ikke et ondt ord om Gibs massage for den er rigtig god! Men Cici var noget next level shit.. Virkelig grundig med mine arme i bryder lås og knæet på den perfekte stedet og trak til så det knagede i hele kadagerret.. Blev foldet samme og foldet ud igen på flere måder... Jamen massage moves jeg ikke har oplevet før.. Danm min krop er løsnet op lige nu, jeg ved ikke hvor længe det varede, men der var intet hastværk. Så tog hun fat om kalorius og hviskede helt tæt i mit øre "it's time to wake up, I want this one again". Det var super frækt! Jeg kommer i alt fald igen, det er der ingen tvivl om. En fantastisk start på dagen. 

God dag til jer alle! 

fandt også ind til Cici....smuk i den kjole....og fik hende straks på briksen med vidt spredte ben. Den lille smukke fisse skulle slikkes. hun vred sig ved tungens arbejde, men var ikke lige til en finger i røven, eller en ekstra i fissen, som jeg prøvede at snige op... 

Fik hende op med røven til og var så tændt at jeg desværre kom ret hurtigt. Gav hende massage, så jeg rigtigt kunne nyde hendes lækre krop. Desværre var der ikke så meget liv i kalorius at der rigtigt kom gang i løjerne igen. Selvom hun er vild for at levere. hun lå på ryggen af mig og gned sine bryster mod min ryg. Det fik kalorius op igen, og så fik hun en tur, helt i bund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LarsB skrev, den 30.7.2019 at 19:32:

PP Thaimassage, Thorvaldsensgade 30, 8000 Aarhus 

Tlf 71 46 14 95

De behøver simpelthen ingen link eller annoncer og lidt tålmodighed ved telefonisk kontakt anbefales. 

Nu har de oprettet en annonce på annoncelight.dk

https://annoncelight.dk/showad/280799

Men de skal lige overbevises om at vi godt vil se lidt kroppe på den add.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...