Hop til indhold
LeoLummerkrog

Sarah på Vesterbro mellem Fisketorvet og Halmtorvet

Recommended Posts

Sarah (som skifter overskrift en del) også tidligere kaldet Sarah Sweet er allerede anmeldt - Men slet ikke fyldestgørende, så....

Vi bruger naturligvis ofte EG til at verificere pigen og også at der er bare nogenlunde rimelighed i oplevelsen, og hun er da også anmeldt til dette niveau, men Sarah er en hel del mere. Og som jeg lige har kauseret over i en anden tråd, så findes der helt uovertrufne ekstremt gode oplevelser for bare 1000 i timen.

1: Sarah er en ung pige på 170-175 cm, meget slank og velbygget. Flotte naturlige B-skåle, lækker mave, popo, stænger og et kønt naturligt ansigt. Pigen fra bussen, købmanden el.lign. som man lige kigger efter igen - Ikke en model skønhed og derfor heller ikke en pige der udviser den naturlige distance som meget smukke piger har, men så sindsygt smuk naturlig pige at hun virker helt paf og overvældet af at man (og jeg tror vi er flere) synes hun er langt over middel i skønhed eller i hvert fald indenfor hvad vi ville kunne score på almindelig vis på et helt liv. Altså med andre ord den helt perfekte GP der ser væsentligt bedre ud end hun selv tror og langt bedre end vi ellers vil kunne få lov at knalde. Og det er ikke engang det bedste... Det bedste er hendes smil og grin - Eftersom at hun ikke kan mange ord engelsk, så er kommunikationen istedet 100% kropssprog, og det er altså med smil og grin fra hendes side - Og det er virkelig livsbekræftende smil og grin - Søde ungpige grin, genert, og lidt den der: "Hvad skal jeg sige?". Ekstremt cute. Men okay, vi faldt også i hak - god kemi gør naturligvis oplevelsen fuldendt, men jeg tror nu ikke der er nogen der vil gå skuffet fra Sarah.

2: Stedet er nybygget på vesterbro, tæt på kødbyen, og det gode ved nybyg er at lydniveauet gennem vægge er meget begrænset. Endvidere er det en flot stor åben lækker lejlighed med tre piger, hvoraf den ene må være den navnkundige Lilly at dømme fra hendes annonceprofil, en GP som absolut også er en oplevelse værd og som man ikke må gå foruden at have knaldet, så tøv ikke med at vælge hende hvis Sarah ikke lige svarer - Lige nu endda med yderst konkurrencedygtig sommerpriser som jeg godt kunne få lyst til at nappe en time af. Pigerne har åbne døre til deres værelser og vimser gerne lidt rundt i småt tøj eller ingenting og siger "Sorry" når de lige står nøgne foran én når man er på vej ud i bad - Ja mig behøver de skam ikke undskylde overfor, jeg tog gerne alle tre i den store flotte stue, men jeg kan ikke helt finde ud af hvem den sidste er - Måske andre kan hjælpe med den del? (jeg kunne godt bruge at komme omkring alle tre ;) Tilbud om bad både før og efter, og også badeværelset er en sand fornøjelse. Stedet er med andre ord helt i top. Diskretionen er den sædvanlig venten foran gadedøren lige ud mod gaden = nul diskretion, men Sarah står klar ved dørtelefonen så jeg har kun oplevet at bliver lukket ind meget hurtigt og langt hurtigere end normalt - Det er lækkert. Endvidere rimelig diskret opgang/dør lokation, så det gør det super at komme fra gadedør til hoveddør og ind.  

3: Det bliver sgu svært at fortælle om alle de gode ting der er at sige om Sarah.... Hvad skal jeg sige? Bløde kys overalt på hals og hoved - Ikke bare lige sådan 4-5 kys og så er den skid slået - Helt hengiven mange blide bløde kys (v/60 min) jeg vælger ikke nogen ekstra ydelser til, så det er rent pro bono, og igen muligvis nok at tilskrive god kemi og ikke mindst genbesøg og 60 min service. Man kan nok ikke nødvendigvis forvente samme service hver gang, men det er åbenbart så langt fra udelukket og dermed et kæmpe plus i karakterbogen. Kælen som bar og fanden, og man får lov at kæle igen og røre det hele, og hun nyder det lige så meget som hun nyder at forkæle. Blow med gummi, det er ikke mit vigtigst punkt, men når man nu ikke går langt efter blow eller kan sige ret meget om den slags, så virkede det på mig utroligt godt. Hårdt nok til at kunne mærkes og blødt nok til at virke ægte - Det er en sand fornøjelse for mig der ikke giver noget for blow, dermed kan det også tænkes at det for jer feinsmeckers indenfor det franske (så hedder det vel ret beset gourmet?) ikke topper listen, men for "os" almindelige mænd var det væsentligt over middel - Det var noget jeg gerne lod hende fortsætte med hvilket jeg normalt ikke gider, og jeg kender kun to andre piger hvor jeg rent faktisk gider at lade dem fortsætte fransk i længere tid. Og så til det spændende. Her er jeg altså desværre lidt mundlam. Ord er fattige. Igen tilskrevet god kemi, men er du tosset et skrald - begge gange. Jeg vil undlade at gå i detaljer her, men jeg introducerede lidt leg, og det faldt i god jord, hvilket for mig naturligvis siger at hun selv nyder oplevelsen og skraldet. Det vigtigste her er nok hvor meget hun virker med - Det er crazy som hun virker til at nyde mit ellers ret begrænsede lem, så det er en ufantrolig oplevelse at få lov at knalde så ung og lækker en pige og opleve at hun nyder det i fulde drag. På et tidspunkt er jeg ret sikker på at jeg var ved at give hende en rigtig orgasme, omend jeg ikke tror det helt lykkedes. Ikke sådan den der overdådige fuldstændige orgasme hvor man ikke er i tvivl - Jeg tror hun fik rigeligt af småorgasmer og den naturlige fornøjelse ud af seancen. Og hvis ikke, så er hun verdens bedste skuespiller - Og det er også godt nok til mig - For mig er det en kæmpe del af oplevelsen af pigen får noget ud af det, så UG med kryds og slange. Endvidere var det også et overordentligt langt skrald hvor hun bare blev ved med at være i ekstase. Hendes bundne hænder (ups, der røbede jeg vist....) kunne ikke holde sig over hovedet, hun måtte have fingrene ned til klit og lege med. Første gang fik jeg øvet lidt gymnastik og forskellige stillinger, denne gang var det rent missionær i henved en halv time - Jeg kunne ganske enkelt ikke holde op med at knalde hende indtil jeg til sidst måtte overgive mig. Første gang var der ikke for meget glidecreme, anden gang måske lidt for meget, men ikke mere end at følelsen var intakt og til gengæld var hun våd og villig hele vejen igennem, uden at der skulle gribes efter mere eller på anden vis bruges tid på diverse remedier og hjælpestoffer, og det måske lidt våde (og måske også temmeligt naturligt våde skød) gjorde jo så at man kunne holde endnu længere, hvilket er et af mine andre nydelsespunkter. Bagefter var der rigeligt tid til bare at ligge og nusse, og her endte hun med at ligge som en anden GF med ansigtet helt ind til mit bryst og hals, og der lå vi så bare helt stille i lang tid og nussede - Jeg ville enormt gerne have kunne klare en omgang mere, hvorfor jeg jo havde valgt 60 min, men jeg kunne ganske enkelt ikke og bare at få lov at ligge og slappe af med Sarah var derfor også en fornøjelse som man sjældent oplever med mindre at man har virkelig god kemi med pigen.

Resultat: Jeg kan ikke få armene ned og selv uden at kunne kommunikere på engelsk kan jeg ikke trække et eneste point fra Sarah - Hun er topklasse og vi skal have hende tilbage i KBH i mange år, for hun er en 100% keeper. Pas ekstremt godt på hende og gem lige 60 min i hendes kalender til mig. Hun bør bliver overrendt, men jeg håber ikke at det kommer til at virke overvældende og ekstremt for hende, eller at priserne bliver sat vildt i vejret for at begrænse tilstrømningen, men det er nok uundgåeligt. Så længe det kan holdes på det synes jeg yderst fair niveau på 1200/time så vil jeg ikke tøve med at være mange gange genganger. Derimod er jeg ret sikker på at med den kemi jeg pt. har med Sarah, så skal jeg nok få en fantastisk service, selvom hun ender med at bliver overrendt.

Værsgo.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
LeoLummerkrog skrev, for 1 minut siden:

Sorry, ja, fuldstændigt korrekt. Det var nok en ubevidst handling i et forsøg på at I ikke skulle finde hende ;)

Slyngel....:mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 1 time siden:

Hu ser sgu også dejlig ude Lilly... 

Det er hun også - Meget professionel og kan helt sikkert nogle tricks og er med på det lidt mere avanceret, Sød og behagelig at tale med, men knap så meget GFE - Det er sådan lidt on and off synes jeg, måske man bare skal bede om det / betale for det - Og så er det selvfølgelig også det der med om man bare lige tager et hurtigt skrald eller om man tager 30/45/60 minutter, så bløder pigerne altid mere op... Jeg har været hos Lilly flere gange forskellige steder.

Alle billederne er i ørvigt 100% dem selv, både Lilly og Sarah

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeoLummerkrog skrev, for 1 time siden:

Det er hun også - Meget professionel og kan helt sikkert nogle tricks og er med på det lidt mere avanceret, Sød og behagelig at tale med, men knap så meget GFE - Det er sådan lidt on and off synes jeg, måske man bare skal bede om det / betale for det - Og så er det selvfølgelig også det der med om man bare lige tager et hurtigt skrald eller om man tager 30/45/60 minutter, så bløder pigerne altid mere op... Jeg har været hos Lilly flere gange forskellige steder.

Alle billederne er i ørvigt 100% dem selv, både Lilly og Sarah

Hvad "avanceret" er hun til , ved du det? Og ja hun ligne én der er til det.... :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lilly är oseriös när det gäller bokningar. Kontaktade henne igår och bokade en timma idag, och idag när jag kom till Köpenhamn så var det helt tyst från henne, totalt bortkastad tid. Kunde gjort roligare saker än kasta bort 8-9 timmar på tåg.

Så se upp!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Birdplane skrev, for 3 timer siden:

Lilly är oseriös när det gäller bokningar. Kontaktade henne igår och bokade en timma idag, och idag när jag kom till Köpenhamn så var det helt tyst från henne, totalt bortkastad tid. Kunde gjort roligare saker än kasta bort 8-9 timmar på tåg.

Så se upp!

Kæææft, jeg er glad for, at jeg ikke behøver køre 9 timer i tog for at bolle en luder... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

pdrhan skrev, for 9 timer siden:

Hvad "avanceret" er hun til , ved du det? Og ja hun ligne én der er til det...

Snak med hende, men min anbefaling vil være at møde hende først på normale vilkår og se om der overhoved er kemi, så kan man altid komme igen og komme ind på mere avancerede ting.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Sarah i dag og kan fuldstændigt bakke op om Leo's flot beskrevne oplevelse. For mig blev det blot til en quicky (blæs og sex) for kun 400 kr. Sarah ligner sine billeder - sød og stram. Det helt særlige ved Sarah er, at hun en af de mest flirtende GP'er, som jeg nogensinde har mødt. Hun kan ikke meget engelsk, men der fuldt nærvær. Hun er super-imødekommende og smilende. Dertil virker det til, at hun virkelig nyder at have sex. Virkelig! Selvom vi godt ved, at det er pengene, der betyder noget, virker det til hun nyder hendes arbejde fuldt ud. Top oplevelse for små penge! Kommer helt sikkert til at besøge hende igen. :D

  

LeoLummerkrog skrev, den 30/7/2019 at 10:05:

 Det vigtigste her er nok hvor meget hun virker med - Det er crazy som hun virker til at nyde mit ellers ret begrænsede lem, så det er en ufantrolig oplevelse at få lov at knalde så ung og lækker en pige og opleve at hun nyder det i fulde drag. På et tidspunkt er jeg ret sikker på at jeg var ved at give hende en rigtig orgasme, omend jeg ikke tror det helt lykkedes. Ikke sådan den der overdådige fuldstændige orgasme hvor man ikke er i tvivl - Jeg tror hun fik rigeligt af småorgasmer og den naturlige fornøjelse ud af seancen. Og hvis ikke, så er hun verdens bedste skuespiller - Og det er også godt nok til mig

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...