Hop til indhold
Gæst

Gl. Viborgvej 59, Hvam, Aalestrup

Recommended Posts

Gæst

Anmeldelse af Sandra hos Hvambabes.

Jeg tog d. 7. Januar et hurtigt smut forbi Hvambabes, da jeg kunne se en ny fræk blond pige i annoncen.

http://massage.side6.dk/hvambabes

Hun er ung og rigtig fræk, så det kan bekræftes.

I døren blev jeg indbudt af en anden kvinde, som også var der sidste gang. Jeg blev vist ind i bollerummet til prissedlen, og den var også som sidste gang. Herefter kommer pigen ind. Store umiddelbart ægte bryster, blond og i de obligatoriske høje hæle. Jeg spørger om hun tilbyder alt på sedlen - no græsk! Øv, så det blev blot superfransk denne gang.

Jeg blev tilbudt bad, og så var jeg ellers klar. Desværre blev det ikke en oplevelse, som er værd at mindes meget.

Det eneste ord efter mit bad var Bye. Hun tog det meste af tøjet af, så jeg kunne røre, dog kun overkrop. Så gik hun i gang med arbejdet, og det var indlevelsestomt, uengageret og uden nogen form for lyst. Sutte, hive, sutte, hive - næsten efter ur. 10 sekunders interval.

Afslutningen skulle fremprovokeres af indre frække tanker. Afslutning på egen mave, serviet og tøj på.

Måske hun alligevel var for ung? Det er i hvert fald ikke en oplevelse, jeg ønsker at gentage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...