Hop til indhold
Guest Ludvig

Hvad hvis det var din datter.

Recommended Posts

Gæst

http://www.damefrokosten.com/hvad-hvis- ... in-datter/

Desværre har jeg ingen børn selv, men umiddelbart kunne jeg forestille mig, at sådan en besked ville være svær at sluge. :shock:

Mon ikke langt de fleste forældre går uvidende omkring, hvad deres datters job eller bijob er ?

Her er "Hvide løgne" vist flittigt taget i brug.. ;) Fair nok!

Burde vi glemme dobbeltmoralen, og bakke op om vores døtre, hvis de ytrede ønske om, at starte som glædespige..?

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige precis som forfattaren skriver, er det et retoriskt spørgsmål som i sig viser vores ringeagt for sådant et valg.

Eftersom jeg også udenfor boards som dette, forsvarer prostitution og køb af sex som menneskets frie valg, så har jeg fået spørgsmålet mange gange, og tænkt det over.

Og mit svar er: Hvis hun vil så skal hun. Men vær forsigtig skat, og ring far hvis det går gal.

En af mine døtre har en veninde der er prostitueret i perioder og åben omkring det. Hendes vender har det fint med det. Hun kan nemlig lide det hun gør. Jeg har også snakket med hende mange gange, og kan kun konstatere at hun ved hvad hun gør. Det er en del af hendes udforskning af livet.

Så hvad hvis det var din datter? Ja, så hvad?

Hvis jeg ikke kunne klare det, hvordan skulle så hun kunne klare at have en far der køber sex indimellem? Og hvordan skulle jeg rent moraliskt kunne tænke mig at købe sex?

B

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

http://www.damefrokosten.com/hvad-hvis-det-var-din-datter/

Desværre har jeg ingen børn selv, men umiddelbart kunne jeg forestille mig, at sådan en besked ville være svær at sluge. :shock:

Mon ikke langt de fleste forældre går uvidende omkring, hvad deres datters job eller bijob er ?

Her er "Hvide løgne" vist flittigt taget i brug.. ;) Fair nok!

Burde vi glemme dobbeltmoralen, og bakke op om vores døtre, hvis de ytrede ønske om, at starte som glædespige..?

VH Ludvig.

Ludvig. Jeg har en datter, som lider meget af arbejdsskader. Hun spurgte mig ikke, inden hun valgte et fag, som næsten har invalideret hendes. Jeg har også børn, som valgte fag, der ikke var samme risiko ved. De er har det godt. Også når de er på arbejde.

Når jeg har været på hospitalet, er jeg blevet behandlet eller plejet af min arbejdsskadede datters kolleger. Jeg synes at det er et forbandet fag, som alle burde undgå, men samfundet har brug for plejere.

Det samme med prostitution som fag. Uden at jeg dog vil sammenligne det, med min arbejdsskadede datters.

Jeg ønsker ikke for nogen, at de bliver tvunget ind i prostitution, hverken mænd eller kvinder. Hvis et af mine børn spurgte mig, vad jeg mente om deres overvejlse om at blive prostitueret, ville jeg fraråde det.

Jeg bliver indlagt, og lader sygeplejere hjælpe mig.

Jeg køber sex, af prostituerede, som er i et fag, som jeg vil fraråde alle at vælge. Det er som jeg ser det, alt for hårdt, der er alt for mange risikøer på livest græsmark der.

Dobbeltmoralen? Jeg kan ikke se den. Vi bliver alle serviceret af mennesker i fag, som vi måske ikke ville anbefale vore voksne børn at gå ind i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...