Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Højeste pris for sex du har betalt? I Danmark.

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hmm, ja joo er lidt nysgerrig - priser drøftes ofte på disse sider, og nej jeg gider ikke øst vs dk piger eller omkostninger skat moms a kasse og vice versa, næ jeg er sgu bare nysgerrig på, hvor meget har du - som den højeste pris betalt for sex med en GP, og hvorfor valgte du at betale? Jeg er ikke ude efter anmeldelser navne eller steder, blot pris og begrundelse.

jeg lægger selv ud.

Jeg har i mine velmagt dage som autoforhandler betalt en super lækker fotomodel 10.000 kroner for sex - arrangementet kom i stand i forbindelse med lanceringen af en ny model (biler) og vi havde hyret et par flotte modeller som blikfang, en af dem var gudindesmuk, og kendt i medierne - hun og jeg flirtede - tænkte det nok bare var narefisse, men hen på aftenen spurgte hun om jeg havde plads på mit værelse for hun havde mistet sin transport, og om jeg kunne give hende et lift hjem, hmm jo jeg havde da plads men der var jo dobbeltseng, hun svarede ikke et problem, men uden penge gør det ondt og hun var en dyr pige - 10.000 kroner og fri access - penge i cash - og det klarede jeg :) sikke en nat - jeg fik ikke meget søvn og jeg var træt efter at have kørt hende hjem, kom jeg hjem til konen der spurgte hvordan det var gået, og jeg kunne kun sige fint  jeg er træt----zzz 

bh

Alko

NB det var i 1982..

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

1700 er det højeste jeg kan huske at have sluppet på en klinik. 

Har betalt 3000 for et møde med rollespil til en fra SD. Dyrt, men det var en unik oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

2500 for 1 time (med mange lækre ting). Er dog blevet hustlet for 3500 på et ret fejlslagent besøg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

nøjes med 2.000 her.. og det var ikke engang godt :(.. meeen man lærer jo af sine fejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  vil  også  være  med  - 5000 for  et 2 timers  kinky  besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

4500 kr jeg kørt hjem fra ålborg og var træt ring til en jeg havde besøgt en gang .kom og sove og fik ikke noget bliv snydt . en anden gang 5000kr til fra jyland får en nat det var skide godt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest rebellen

Jeg har givet kr.2400,- for en seance med en Domina ;)

iøvrigt en seance jeg aldrig glemmer :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har stadig et rigtig dyrt besøg til gode. Mit maximum er 1200 for at få lov til at bolle den lille, ufatteligt lækre, polske Kate i en time. Hun har desværre ikke været i Kbh i meget lang tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest umiaqse

Då jeg aldrig bokat mindre än 1h (oftast minst 2h) blir det inga billiga upplevelser, men mina högsta honorar är:

2h i KBH med extra allt: 6.000kr. Fantastiskt äventyr, men gör inte om det. (Har hittat lika fantastisk pige till halva summan)

2dagar med en porrstjärna i Prag: 20.000kr. Värt varenda krona :wub:... har upprepat äventyret många gånger (dock till ett betydligt rabatterat pris.)

Del dette indlæg

Link til indlæg

2000 for en halv times trekant med to piger på det bordel, der i mange år lå lige ved Nørrebro Station. Det var vel omkring 2005.

Del dette indlæg

Link til indlæg

2000 kr for 1 time, med en dansk domina, alle pengene værd. længe siden hun har annonceret, kommer hun igen er jeg klar.

ellers er min smerte grænse 1000 kr min 30 min.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Halløj

Bortset fra ægteskabet som nok er det dyreste fisse man kan købe, så er det en halv time til 1800 kr hos en fræk domina som har været det dyreste for mig. Det var godt, men 60 kr i minuttet er også godt betalt...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

ca. 10000 kr. For et nat med en pige, fra det berømte sted Kakadue i Colbjørnsensgade på vesterbro der var dog også hotel på Vesterbrogade med i prisen. Det var i 1986 så det var en del penge.

Redigeret af kayano

Del dette indlæg

Link til indlæg
Magico skrev, for 4 timer siden:

2000 for en halv times trekant med to piger på det bordel, der i mange år lå lige ved Nørrebro Station. Det var vel omkring 2005.

Var det Sandra og Kikki på Club Erotica?

Redigeret af Morabito

Del dette indlæg

Link til indlæg

En time til 3800 kr. for en herlig trekant med 2 dejlige piger på den hedengangne SexyLounge. <3 :P

10.000 kr. for en aften og nat med en skøn kvinde, indtil flere gange. <3 :wub:

Med venlig hilsen

:shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE

dejligt at læse om jeres vidt forskellige erfaringer og oplevelser gennem tiden. tak til dem, som bidrag.

Jeg har engang fået en minkpels af en, jeg så fast, men det er jo selvfølgelig ikke kontanter. :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg

3.000 kr. med en sugarbabe. Hele vejen uden komdom og afslutning "inside". Havde en heldig dag, så fik et super knald og fik hende til at komme først også. Hun er samtidig en af de mest flotte piger, jeg har gjort det med. Et knald jeg husker i mange år frem. Så det var pengene værd.

Men bestemt ikke noget jeg gør ofte. Holder mig ellers til 30 min. til 800 kr. :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fede

X-konen. Gennemsnitlig 3820 kr per knald kostede hun

Redigeret af fede

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...