Guest Nemtøs Skrevet 26. Juli, 2019 Har modtaget denne virkelige seriøse mail - sikke et svært valg der skal træffes God dag, Vær ikke flov over at læse denne meddelelse, fordi du er den tilsigtede modtager. Jeg så din e-mail-adresse gennem et bibliotek, og jeg kontaktede dig, fordi jeg presserende havde brug for din hjælp. Jeg hedder Fru Aloisia Viktoria Eberhartinger. Jeg er 59 år gammel kvinde og er lovligt gift med afdøde Hr. Peter Eberhartinger. Mig og min afdøde mand, hvor begge borgere i Tyskland, men vi boede her i Elfenbenskysten vestafrika for de sidste 17 år siden. Min afdøde mand arbejdede med et olieboreselskab som udlænding her i Elfenbenskysten i mange år, før han døde ved en dødelig bilulykke, der dræbte ham og hans chauffør her i Elfenbenskysten. Jeg og min afdøde mand var begge gift uden vores eneste biologiske barn. Jeg har i øjeblikket en alvorlig sygdom i brystkræft, og jeg skriver denne meddelelse ved hjælp af en læge her på hospitalet i Elfenbenskysten. Da min afdøde mand var i live, deponerede han summen af en million fem hundrede tusinder euro (1.500.000,00 euro) hos Westra Wermlands Sparbank i Sverige, som han underskrev en aftale med banken om, at midlerne vil blive brugt til velgørenhedsformål såsom; at hjælpe de morløse babyer, støtte kirkens aktiviteter og hjælpe de ikke-privilegerede børn med at fortsætte deres uddannelse. Min mand tog denne beslutning til dette velgørenhedsarbejde, fordi vi ikke har noget barn, der vil arve midlerne i den svenske bank, og han blev opdraget af et børnehjem i Berlin-Tyskland, fordi han ikke har nogen familie tilbage i Tyskland. Jeg kontaktede dig i dag, fordi min læge netop informerede mig om, at min brystkræftsygdom er blevet værst, og de vil gennemføre en alvorlig/dødbringende kræftoperation inden næste uge, som jeg måske ikke overlever, fordi sygdommen har spist dybt ind i mit kropssystem. Jeg er bange for, at hvis jeg dør under min operation næste uge, vil pengene i den svenske bank glemmes, fordi jeg ikke har nogen anden relativ til at hævde det, og jeg kan ikke finde nogen af min afdøde mands familie tilbage i Tyskland. Bemærk: Jeg vil have dig til at hjælpe mig med at overføre pengene til din egen personlige bankkonto og efter overførslen til din bankkonto; du samler 30% (450.000,00 euro) af de samlede midler til dig selv som kompensation og bruger de resterende 70% (1.050, 000,00 euro) til at udføre velgørenhedsarbejdet i dit land. Svar mig hurtigst muligt, hvis du er interesseret i at hjælpe mig med denne transaktion, så jeg vil sende dig flere detaljer, fordi jeg ønsker, at penge skal overføres før min kommende operation næste uge! Med venlig hilsen, Fru Aloisia Viktoria Eberhartinger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rene74 3 Skrevet 26. Juli, 2019 Du er godt nok heldig , sikken en masse penge du får af denne godhjertet gammel dame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Juli, 2019 Rene74 skrev, for 4 minutter siden: Du er godt nok heldig , sikken en masse penge du får af denne godhjertet gammel dame Jeg har fået solstik så sender gerne mailen videre til en der vil overtage alle de dejlige mange penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rene74 3 Skrevet 26. Juli, 2019 Solstik , ja der nok nogen som sprænger i med begge ben og oplyser konto detaljer , husk godt med væske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Juli, 2019 Rene74 skrev, for 11 minutter siden: Solstik , ja der nok nogen som sprænger i med begge ben og oplyser konto detaljer , husk godt med væske Tror jeg skriver til den venlige dame Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rene74 3 Skrevet 26. Juli, 2019 Det er en god ide , jeg vil vente spændt på og høre hvad hun siger 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 26. Juli, 2019 (edited) Nu er det RENT hypotetisk og IKKE et forsøg på at begå bedrageri, men hvad ville der mon ske, hvis man oplyste sin bankkonto, og ikke sendte pengene videre? Det er jo ikke det sværeste her i verden at anskaffe sig bankkonti, hvor du ikke står som ejer, i en mindre bank i et skattely land. De finder aldrig ud af hvem, der har kontoen, så man skal ikke være bange for at blive jagtet af diverse gangstere. Pengene tages ud gennem et hævekort, der er sendt til en dækadresse... Som sagt, RENT hypotetisk. Redigeret 26. Juli, 2019 af Landsbytossen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MonsterKiller Skrevet 26. Juli, 2019 Min mormor fik sådan et “afrikaner”brev med posten. De sender også sådan nogle breve til gamle damer. Min mormor var ret dement på det tidspunkt. Jeg læste brevet først og gav det så til hende. ”Fup,” udbrød hun. “Det er svindel.” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2888 Skrevet 26. Juli, 2019 har fået samme mail. men er en " flink fyr " så ignorerer den. så @Nemtøs vær så god. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Juli, 2019 MonsterKiller skrev, for 5 minutter siden: Min mormor fik sådan et “afrikaner”brev med posten. De sender også sådan nogle breve til gamle damer. Min mormor var ret dement på det tidspunkt. Jeg læste brevet først og gav det så til hende. ”Fup,” udbrød hun. “Det er svindel.” Godt gennemskuet af din demente mormor Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Juli, 2019 sweetstone skrev, for 6 minutter siden: har fået samme mail. men er en " flink fyr " så ignorerer den. så @Nemtøs vær så god. Troede jeg var særlig udvalgt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 26. Juli, 2019 Nemtøs skrev, Lige nu: Troede jeg var særlig udvalgt Det er og var du jo allerede i forvejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin1963 330 Skrevet 26. Juli, 2019 Ja Ja Ja ! Man ved jo aldrig og den sidste idiot er endnu ikke født. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 26. Juli, 2019 Jeg ville ikke stole på damen for hun er ikke ved sine fulde fem. Som hun skriver: Nemtøs skrev, 1 time siden: de vil gennemføre en alvorlig/dødbringende kræftoperation inden næste uge, som jeg måske ikke overlever, Jeg er ret sikker på at man IKKE overlever en dødbringende kræftoperation. Så det der 'måske' er altså helt overflødigt...og jeg ville da personligt sige nej tak til sådan en operation. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 26. Juli, 2019 Amatører, siger jeg bare. Sidst der slap et Nigeria-brev gennem mit spamfilter var beløbet 100 mio US$. Min andel,altså. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 26. Juli, 2019 Nemtøs skrev, 1 time siden: Med venlig hilsen, Fru Aloisia Viktoria Eberhartinger Den fik jeg også. Endda 3 gange til 3 forskellige gratis mails jeg har Jeg vil dog anbefale at du ikke forfølger det nærmere for penge går ind på min konto mandag. Om alt går efter planen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 26. Juli, 2019 Rene74 skrev, 1 time siden: Det er en god ide , jeg vil vente spændt på og høre hvad hun siger Samme gør jeg @Nemtøs - måske endda det kunne blive en hel føljeton herinde. "Nyt fra fru Eberhartinger" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Juli, 2019 DK fyr 34 skrev, for 7 minutter siden: Samme gør jeg @Nemtøs - måske endda det kunne blive en hel føljeton herinde. "Nyt fra fru Eberhartinger" Jeg er vildt skuffet den ældre søde dame ikke har svaret retur, sendte denne besked for over 1 time siden "Du har fået mig til at græde - hvor er det trist du er døende og du har mistet din gavmilde mand " Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nickynick1 3 Skrevet 26. Juli, 2019 Den slags har jeg også fået en del af. Og som regel vil de aldrig sende pengene på en check. Eller den hvor de vil have dig til at hjælpe med at vaske sorte penge hvide Kommer gerne fra kvinder som har gjort tjeneste i US navy. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 26. Juli, 2019 (edited) Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Har modtaget denne virkelige seriøse mail - sikke et svært valg der skal træffes God dag, Vær ikke flov over at læse denne meddelelse, fordi du er den tilsigtede modtager. Jeg så din e-mail-adresse gennem et bibliotek, og jeg kontaktede dig, fordi jeg presserende havde brug for din hjælp. Jeg hedder Fru Aloisia Viktoria Eberhartinger. Jeg er 59 år gammel kvinde og er lovligt gift med afdøde Hr. Peter Eberhartinger. Mig og min afdøde mand, hvor begge borgere i Tyskland, men vi boede her i Elfenbenskysten vestafrika for de sidste 17 år siden. Min afdøde mand arbejdede med et olieboreselskab som udlænding her i Elfenbenskysten i mange år, før han døde ved en dødelig bilulykke, der dræbte ham og hans chauffør her i Elfenbenskysten. Jeg og min afdøde mand var begge gift uden vores eneste biologiske barn. Jeg har i øjeblikket en alvorlig sygdom i brystkræft, og jeg skriver denne meddelelse ved hjælp af en læge her på hospitalet i Elfenbenskysten. Da min afdøde mand var i live, deponerede han summen af en million fem hundrede tusinder euro (1.500.000,00 euro) hos Westra Wermlands Sparbank i Sverige, som han underskrev en aftale med banken om, at midlerne vil blive brugt til velgørenhedsformål såsom; at hjælpe de morløse babyer, støtte kirkens aktiviteter og hjælpe de ikke-privilegerede børn med at fortsætte deres uddannelse. Min mand tog denne beslutning til dette velgørenhedsarbejde, fordi vi ikke har noget barn, der vil arve midlerne i den svenske bank, og han blev opdraget af et børnehjem i Berlin-Tyskland, fordi han ikke har nogen familie tilbage i Tyskland. Jeg kontaktede dig i dag, fordi min læge netop informerede mig om, at min brystkræftsygdom er blevet værst, og de vil gennemføre en alvorlig/dødbringende kræftoperation inden næste uge, som jeg måske ikke overlever, fordi sygdommen har spist dybt ind i mit kropssystem. Jeg er bange for, at hvis jeg dør under min operation næste uge, vil pengene i den svenske bank glemmes, fordi jeg ikke har nogen anden relativ til at hævde det, og jeg kan ikke finde nogen af min afdøde mands familie tilbage i Tyskland. Bemærk: Jeg vil have dig til at hjælpe mig med at overføre pengene til din egen personlige bankkonto og efter overførslen til din bankkonto; du samler 30% (450.000,00 euro) af de samlede midler til dig selv som kompensation og bruger de resterende 70% (1.050, 000,00 euro) til at udføre velgørenhedsarbejdet i dit land. Svar mig hurtigst muligt, hvis du er interesseret i at hjælpe mig med denne transaktion, så jeg vil sende dig flere detaljer, fordi jeg ønsker, at penge skal overføres før min kommende operation næste uge! Med venlig hilsen, Fru Aloisia Viktoria Eberhartinger Gad vide hvad der skete med deres barn (se eventuelt fremhævede, Bold/understreget og større bogstaver i teksten)... Sikke dog en trist skæbne, for denne lille familie. Kvindebeundren Redigeret 26. Juli, 2019 af Kvindebeundre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 902 Skrevet 26. Juli, 2019 Du skal bare lige starte med at overføre xx antal kroner til bestikkelse og bagefter skal du overføre xx kr til bankgebyr og så er mail adressen lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nikson 60 Skrevet 26. Juli, 2019 Wow gør det! Hvilken mulighed!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 26. Juli, 2019 Kvindebeundre skrev, for 41 minutter siden: Gad vide hvad der skete med deres barn (se eventuelt fremhævede, Bold/understreget og større bogstaver i teksten)... Sikke dog en trist skæbne, for denne lille familie. Kvindebeundren Det giver slet ikke nogen mening det der er skrevet. Men da dejligt jeg er udvalgt til at arve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 26. Juli, 2019 (edited) Fejl Redigeret 26. Juli, 2019 af powerpoint Forkert citat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 26. Juli, 2019 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: og bruger de resterende 70% (1.050, 000,00 euro) til at udføre velgørenhedsarbejdet i dit land. Ejjj.... hvor er jeg skuffet hvis det virkelig er bluf . Nu havde jeg lige set den helt store velgørenhed i , kald det win win, at Nemtøs placerede 10 - 15 gram ægte caviar over clitoris måske med et lille glas bobler ved siden af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg