Hop til indhold
ms4me

Forkæles

Recommended Posts

Hejsa

Normalt er det altid mig der skal forføre og gøre alt det hårde arbejde ifm sex. Derfor kunne jeg godt tænke mig at møde en pige der udelukkende vil forkæle mig uden at jeg skal gøre så meget og bare være den der bliver forført og forkælet.

Hun skal bare kravle rundt på mig og kysse, pille og slikke. Jeg må selvfølgelig også gerne pille, slikke og kysse, men eller skal jeg ikke yde.

Hvordan ser glædespiger på sådanne lyster? Vil man blive betragtet som "nærig" og således ikke får en god service, eller hvad er jeres erfaringer?

På forhånd tak.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Høvdingen skrev, for 9 minutter siden:

Ring og spørg …..

Nu spurgte jeg jo ligesom til forummets medlemmers erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thomas N.

Det kan jeg ikke se der nogle problemer i. Betaler du f.eks. for 30 minutters blide former, så kan du af de fleste piger få 30 minutters absolut forkælelse, hvor I forinden har aftalt, hvordan du gerne vil forkæles. 

Jeg vil dog anbefale dig at finde en, som du kan kommunikere med. Og ikke en østeuropæisk pige der gør det hele for 600 for 30 min. 

God fornøjelse! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg plejer altid at starte med en samtale med pigen om hvad der skal ske.

Det er jo den der har pengene , der bestemmer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 16 minutter siden:

Ser en lyserød shitstorm under opsejling :ph34r:

Redigeret af Butch

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kaspersen
Den flittige skrev, for 3 timer siden:

Ja, det er faktisk lidt et slid. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Milf GFE
ms4me skrev, for 8 timer siden:

Hejsa

Normalt er det altid mig der skal forføre og gøre alt det hårde arbejde ifm sex. Derfor kunne jeg godt tænke mig at møde en pige der udelukkende vil forkæle mig uden at jeg skal gøre så meget og bare være den der bliver forført og forkælet.

Hun skal bare kravle rundt på mig og kysse, pille og slikke. Jeg må selvfølgelig også gerne pille, slikke og kysse, men eller skal jeg ikke yde.

Hvordan ser glædespiger på sådanne lyster? Vil man blive betragtet som "nærig" og således ikke får en god service, eller hvad er jeres erfaringer?

På forhånd tak.

Det kan du da sagtens få hos mig, smiler. No problem. Du siger bare til, så skal jeg finde mit helt store nusse-gen frem og forkæle dig uden at forvente noget som helst til gengæld - altså bortset fra en lillebitte honorar... krammer M

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 3 timer siden:

Ja, det er jo derfor vi altid får pengene først, så er dén ligesom på plads ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du bare siger hvad din fantasi går ud på, så er de fleste af de spændende piger med på den, ellers plejer de at være så elskværdige at sige nej tak, uden hverken at dømme dig eller at se ned på dig.

Det eneste der et til hindring skulle være hvis du kommer til at ringe til en kvinde, som ikke kysser eller tilbyder gfe. Selv der vil hun være venlig og ønske dig lykke med at finde en der har lyst.

Så dont delay , start calling today

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man

Selvfølgelig skal du forkæles hvis det er det du har lyst til, det er vel en af årsagerne til at man betaler for sex ;) jeg har det i øvrigt lidt på samme måde, når man nu betaler for sex skal man da ikke nødvendigvis ligge og knokle rundt :P

Jeg har aldrig mødt noget “brok eller sure miner” – plejer at skrive noget i retningen af “jeg er en gammel knark som bare skal forkæles – er det noget for dig” – har endnu ikke fået nej, men jeg tror det er en god ide at få det forklaret/aftalt inden besøget :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan sagtens følge dine ønsker.

Når jeg er ved en GP er jeg normalt meget den aktive, endda nogen gange lidt rigeligt hvor jeg tænker hun nok næsten fik mere ud af det end jeg ;)

Jeg har også prøvet et par gange at jeg bare gerne vil have det stille og rolig med masser af nussen, men når jeg så spørger til stilling og vil have hende ovenpå er der blevet sagt "nå, man er doven i dag"

jeg mener også at have læst i en gammel tråd herinde at et turn-off blandt glædespigerne er hvis manden smider sig ned på ryggen og forventer at blive betjent. Ja selvom man reelt har betalt og måske bare vil have lidt nussen og forkælelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Selvfølgelig kan du få det ønske opfyldt @ms4me, men personligt synes jeg at "søstjernen" er den mest dødsyge form for sex man kan få, giv and take, så bliver det sjovt for begge parter, hvis det "bare" er velvære og kropskontakt du ønsker, så find en god massør..

Del dette indlæg

Link til indlæg
ms4me skrev, den 26/7/2019 at 13:22:

Hejsa

På forhånd tak.

Det er altid lækkert at forkæle en mand. Der er stor nydelse i at lægge sig tilbage og blive nusset, og forventningens glæde over, hvad der nu sker er også central.Det er på ingen måde nærigt. 

Mit råd til dig er, at du skriver til pigen om, hvad du gerne vil have. Så er det afklaret inden du ankommer, og så kan pigen gå direkte i gang med at forkæle dig. Selv har jeg flere gæster, der kommer for at få forkælelse, berøring og nus. En del mænd fantaserer om, at de er passive seksuelt, og så tager kvinden selv, hvad hun vil have.  

Så bare slå dig løs<3

knus

Anna

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...