LarsB 649 Skrevet 25. Juli, 2019 Fik aflagt et besøg hos Arisa på Trøjborg, der er egentlig nok af det gode i Aarhus for tiden, men skulle jo nødigt gå glip af noget.... https://annoncelight.dk/showad/279069 Det er hende på billedet, lille fin sød, smilende og glad pige. Jeg valgte for kr. 1.000 30 min cocktail, B2B og økoblow, plejer ikke B2B, har fået rast ud hos den spanske dronning og min faste besøgsveninde i løbet af ugen. Arisa gav en blød omgang olie- & traditionel thai massage, som i første omgang skuffede, men med en glidende overgang til B2B, fik det sat gang i min gamle krop og dennes vedhæng, hendes nærhed og kærlige berøringer fik det drejet i retning af kæreste sex, afbrudt af en 5-6 dræbende vådservieter og et lidt kedeligt økoblow, fik hun sparket liv i banditten, en herlig 69er gjorde os begge klar, hun blev lige så tændt og klar til en skøn, intens afslutning, hvor hendes sensuelle bevægelser og berøringer gjorde, at det blev en fantastisk afslutning. Det forholdsvis lange forspil, endte med 10 minutters overtid, ingen der kiggede på klokken, telefonen, der var bare fokus hele vejen. Der var plads til et bad og en cola, inden jeg stod på gaden, med et smil på læben. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2019 Ser sørmer også sød ud, da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 25. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, for 26 minutter siden: Ser sørmer også sød ud, da Derfor fik hun også en anmeldelse, for det er lige hvad hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
FriskFrejdig 2 Skrevet 25. Juli, 2019 Er det privat sted, eller er hun hos en af massageklinikkerne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 25. Juli, 2019 FriskFrejdig skrev, for 50 minutter siden: Er det privat sted, eller er hun hos en af massageklinikkerne? En velkendt adresse på Trøjborg, som hun deler med en veninde. Ikke skiltet som klinik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hulemanden 23 Skrevet 20. September, 2019 Var forbi Arisa forleden efter at have forsøgt aftale med flere andre. Hun var egentligt ret langt nede på listen den dag, da jeg som udgangspunkt kun besøger piger med mere end en god anmeldelse. Da Aria trods alt havde en god anmeldelse, så tænkte jeg at det da var et forsøg værd. Jeg ved ikke om hun har flyttet lokation, men adressen er ikke på Trøjborg som trådstarter skriver, hun befinder sig nu mellem Frederiksbjerg og Langenæs. Kommunikation foregik til at starte med via telefon, hvor der ret hurtigt blev foreslået at hun ville sende en SMS med detaljerne. Vi blev enige om en time, og hun sendte adressen og jeg var lige i området så jeg ankom ti min senere, og hun åbnede op. Wow hun er smuk, der er ingen tvivl, det er som trådstarter skriver 100% hende på billederne, og hun er bare SUPER køn i virkeligheden. Lejligheden er pæn og ren, blev vist ind i rummet, hvor det skulle foregå, spurgte om et bad og blev vist ud på badeværelset med et håndklæde i hånden. Badeforholdende er helt OK. Efter badet begyndte massagen, hvilket også var ganske udmærket. Der er ikke tale om en hård massage, hvor der bliver gået til stålet og man ligger og vrider sig i smerte. Den var behagelig, men også ordentlig. Ikke noget med at pjaske lidt med Olie, det blev udført metodisk efter kunstens regler. Undervejs udviklede det sig til B2B, hvilket hun også mestrede fremragende. Da det var ovre fortsatte vi i Oral sex til hende, og da jeg blev ret tændt af det og hun også blev ret våd sprang vi blowjobbet over og vi dyrkede sex i flere stillinger. Jeg kan godt have lidt svært ved at komme, men her må jeg sige det var lige omvendt. Jeg ville så gerne, men alt for tidligt skød kanonen af, og det hele var slut. Efter massagen var der tid til bad, og jeg fik en Cola. Vi fik sagt farvel, og jeg stod på gaden ca. 60 min efter jeg gik ind ad døren. Hun er her en periode endnu, hvor langtid der er tale om ved jeg ikke, da det var lidt svært at blive klog på. Alt i alt en fantastisk oplevelse. Hun har efter min mening ikke fået nok opmærksomhed på dette forum i forhold til, hvilken perle hun er. Flere her er glade for S i Vejle, hvilket jeg også selv er. Arisa er på samme høje niveau, så kom afsted En ting jeg dog lige vil nævne er at det engelske er på begynderbasis, så er du til lange samtaler er det nok en der er lidt mere erfaren i den disciplin du skal have fat i 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 21. September, 2019 Hulemanden skrev, for 10 timer siden: Hun har efter min mening ikke fået nok opmærksomhed på dette forum i forhold til, hvilken perle hun er Jeg har flere gange forsøgt at kontakte hende, men hun tager ikke telefonen, eller besvarer SMS. Jeg har vis nummer på, og har ikke mødt hende nogensinde, så kan heller ikke være på ignorer Tror jeg forsøger igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
green 70 Skrevet 23. September, 2019 Har været forbi og er helt enig med hulemanden. Her er en perle!! Jeg fik også en god massage. Ikke en hård massage men den virkede faktisk ret godt. Selvom jeg efter de første par minutter tænkte hmm. Men endte faktisk at løsne op på min lænd og skulder. Tiden røg lidt for hende så var der lidt over 2 timer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NUCH2019 64 Skrevet 24. September, 2019 green skrev, for 20 timer siden: Har været forbi og er helt enig med hulemanden. Her er en perle!! Jeg fik også en god massage. Ikke en hård massage men den virkede faktisk ret godt. Selvom jeg efter de første par minutter tænkte hmm. Men endte faktisk at løsne op på min lænd og skulder. Tiden røg lidt for hende så var der lidt over 2 timer. Er hendes priser - ÅRHUS-PRISER - eller har hun også sat prisen op? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 24. September, 2019 green skrev, den 23-09-2019 at 09:43: Har været forbi og er helt enig med hulemanden. Her er en perle!! Jeg fik også en god massage. Ikke en hård massage men den virkede faktisk ret godt. Selvom jeg efter de første par minutter tænkte hmm. Men endte faktisk at løsne op på min lænd og skulder. Tiden røg lidt for hende så var der lidt over 2 timer. Jeg har aldrig prøvet at være hos en GP i over 2 timer, er lidt misundelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2042 Skrevet 25. September, 2019 NUCH2019 skrev, den 24/9/2019 at 06:42: Er hendes priser - ÅRHUS-PRISER - eller har hun også sat prisen op? Ts skriver 1000kr for 30 min. Så vuder selv. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg