holstebronx 7415 Skrevet 25. Juli, 2019 Den flittige skrev, for 37 minutter siden: En skam at jeg bor i Århus. News flash !! der er en motorvej helt til Holstebro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 25. Juli, 2019 Den flittige skrev, for 53 minutter siden: En skam at jeg bor i Århus. Ja, du slider fan... alle kvinderne op her i byen med din flid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 7. August, 2020 Et aktuelt emne i øjeblikket. Håber folk bliver mere liderlige og giver den gas i lysrhusene så det dunker hårdt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. August, 2020 ppd skrev, for 10 timer siden: Et aktuelt emne i øjeblikket. Håber folk bliver mere liderlige og giver den gas i lysrhusene så det dunker hårdt! Lækkert med lidt sommervejr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 7. August, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Lækkert med lidt sommervejr Får en voldsom trang til sex udenfor i det her skønne vejr. Pas hellere på jer selv hvis I ser en kvinde med fråde om munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 7. August, 2020 Nemtøs skrev, for 18 minutter siden: Får en voldsom trang til sex udenfor i det her skønne vejr. Pas hellere på jer selv hvis I ser en kvinde med fråde om munden Det er du ikke alene om, altså ikke det med fråde om munden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 8. August, 2020 Nemtøs skrev, for 17 timer siden: Får en voldsom trang til sex udenfor i det her skønne vejr. Pas hellere på jer selv hvis I ser en kvinde med fråde om munden Vi passer på .... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. August, 2020 chef123 skrev, for 7 minutter siden: Vi passer på .... Få er suveræne til at forstærke min trang, mere vil have mere...af det gode og frække. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest chef123 Skrevet 8. August, 2020 Nemtøs skrev, for 13 minutter siden: Få er suveræne til at forstærke min trang, mere vil have mere...af det gode og frække. Enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 458 Skrevet 8. August, 2020 Frække Tanja skrev, den 24.7.2019 at 12:46: Altså jeg personligt bliver endnu mere liderlig end jeg normalt er når vejret er godt. Så håber jeg på godt vejr i september 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 8. August, 2020 Allan37 skrev, for 3 minutter siden: Så håber jeg på godt vejr i september Hvis ikke SØRGER vi for det bliver stinkende hedt 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 458 Skrevet 8. August, 2020 Nemtøs skrev, for 18 timer siden: Får en voldsom trang til sex udenfor i det her skønne vejr. Uhh Ja, det kunne være frækt i skoven, der er også skygge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 8. August, 2020 Nemtøs skrev, for 19 timer siden: Får en voldsom trang til sex udenfor i det her skønne vejr. Tænk sig, hvis man kunne rende ind i Nemtøs i skoven på en rolig løbe restitutions tur. Så kunne pulsen nok godt komme op i den røde zone alligevel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. August, 2020 The Dark Knight skrev, for 12 minutter siden: Tænk sig, hvis man kunne rende ind i Nemtøs i skoven på en rolig løbe restitutions tur. Så kunne pulsen nok godt komme op i den røde zone alligevel. Pas på med hvad du ønsker, måske ligger jeg i skovkanten, du snubler over mig og jeg siger haps haps... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 8. August, 2020 Nemtøs skrev, for 9 minutter siden: Pas på med hvad du ønsker, måske ligger jeg i skovkanten, du snubler over mig og jeg siger haps haps... Det scenarie kommer med i min aftenbøn..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 8. August, 2020 Var ud at cykle en lang hård tur med klubben i dag, og for en gangs skyld var det faktisk varmt - rigtig varmt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eva Nadine 4846 Skrevet 9. August, 2020 ekek skrev, den 24.7.2019 at 12:38: Jeg undrer mig over, at de fleste GP’er tilsyneladende holder åbent under hedebølger. De har selvfølgelig brug for indtjeningen, men er der virkelig kunder når det er så drønvarmt? Bare medbring kolde kontanter og masser af dem, så går det nok Desuden er der tilbud på en hedebølge cocktail med isterninger og kolde afvaskninger når det er over 25 grader Måske har de "kolde fisk" mere travlt end de varmblodige kvinder? Der er måske lidt mere passiv indsats fra gæsterne når det er virkelig varmt. Det kan godt virke som om der er større efterspørgsel på blowjobs, eller massage med happy ending end der er på dansk i 17 stillinger når det er meget varmt. Der er i hvert fald flere gæster der går i bad både før og efter har jeg lagt mærke til. Varme tanker fra Eva 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 988 Skrevet 9. August, 2020 ekek skrev, den 24.7.2019 at 12:38: Jeg undrer mig over, at de fleste GP’er tilsyneladende holder åbent under hedebølger. De har selvfølgelig brug for indtjeningen, men er der virkelig kunder når det er så drønvarmt? Det kan vel aldrig blive for "hot" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 13. August, 2020 Nemtøs skrev, den 8.8.2020 at 17:19: Pas på med hvad du ønsker, måske ligger jeg i skovkanten, du snubler over mig og jeg siger haps haps... Det blev så toilettet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg