Hop til indhold
lingamer

Isabel i Odense, super sød og lækker.

Recommended Posts

Guest boomah

Hej folkens. Jeg har læst herinde med i mange år, og nydt godt af jeres anmeldelser herinde. 
Nu tænker jeg det er min tur, da det her er suverænt den værste oplevelse, jeg nogensinde har haft med en GP. Det er til trods for, at jeg har set omkring 30-40 GPs i hele mit liv. Den her topper listen over de værste uden tvivl. 

Det starter med at jeg sender en tekst om hun har tid til et besøg, hun spørger hvor længe jeg gerne vil være der, hvor jeg så svarer 30 min. Hun spørger derefter om jeg kunne tænke mig ekstra services, og jeg svarer "blowjob uden kondom og kys ville være rart" (selvfølgelig på engelsk) Og hun sender 2 thumbs up efter. Jeg spørger om pris for de ekstra services og en halv time, og hun siger 1000 kr og det er inkl tungekys osv. 

Jeg smutter i bad og får hævet, tager en taxa derud og allerede der starter den dårligt ud. Jeg venter 15 min ude foran hendes dør, og er pludselig langsom til at svare. Nåh, det ender med at hun endelig får sagt hvilket nummer det er, og jeg går så op af trapperne. Hun åbner døren, og jeg siger "hej" ganske normalt, er godt klar over man skal være lidt stille og diskret, men alligevel synes hun jeg var meget højlydt. "Shhhhhhhhhh!" Er det første hun siger, med en lidt gnaven attitude. Jeg går ind, vi snakker lidt sammen, men hun virker meget fjern og begynder at sætte musik på og synge helt vildt. 

Jeg prøver at nærme mig hende, men bliver åbenbart beordret til at hoppe over i sengen nøgen, som om at jeg ikke måtte røre hende. Hun danser og synger som en gal, og jeg må indrømme at jeg allerede der fortryder, at jeg tog afsted. Hun kysser min krop, men jeg måtte ikke nærme mig hendes læber, hvilket er lidt underligt når hun selv havde sagt tungekys. Efter lidt distanceret nussen, spørger hun om jeg er klar til at få kondom på, og det er uden at have rørt lillefyren, som kun er halvstiv. Jeg spørger derefter "Vi aftalte da blow uden kondom"? Hun virker helt ophidset og siger NO!!! WHAT?. Derefter mister jeg naturligvis lysten fuldstændigt, da det ikke var hvad vi havde aftalt og specielt med den reaktion. Det virkede generelt som om, at hun bare synes jeg var ulækker, og det er til trods for at jeg er en ganske nydelig ung mand sidst i tyverne, som normalt har kemi med de fleste GP'er jeg har set. 

Jeg tager mit tøj på igen, og siger jeg ikke vil være med til det her. Hun siger at jeg ikke kan få pengene tilbage, selvom vi intet har lavet, men alligevel får jeg lokket hende til at give mig 500 kr tilbage, hvilket bestemt er på sin plads, hvis ikke mere. 

Fx så jeg Anna fra Estland for lidt siden, som der også er rigtig mange gode anmeldeser på, hvilket klart er den bedste oplevelse jeg har haft. Og det var hende jeg sidst så, nok derfor kontrasten også føles større. Så min anbefaling: HOLD JER FRA HENDE! Ellers er det noget af et sats. 
Ærlig talt synes jeg det er noget svineri og har aldrig oplevet noget lignende. 

Kh 
boomah

(Jeg synes lige den her anmeldelse skulle ind her også, da hun linker den til sin annonce) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
boomah skrev, 1 time siden:

Hej folkens. Jeg har læst herinde med i mange år, og nydt godt af jeres anmeldelser herinde. 
Nu tænker jeg det er min tur, da det her er suverænt den værste oplevelse, jeg nogensinde har haft med en GP. Det er til trods for, at jeg har set omkring 30-40 GPs i hele mit liv. Den her topper listen over de værste uden tvivl. 

Det starter med at jeg sender en tekst om hun har tid til et besøg, hun spørger hvor længe jeg gerne vil være der, hvor jeg så svarer 30 min. Hun spørger derefter om jeg kunne tænke mig ekstra services, og jeg svarer "blowjob uden kondom og kys ville være rart" (selvfølgelig på engelsk) Og hun sender 2 thumbs up efter. Jeg spørger om pris for de ekstra services og en halv time, og hun siger 1000 kr og det er inkl tungekys osv. 

Jeg smutter i bad og får hævet, tager en taxa derud og allerede der starter den dårligt ud. Jeg venter 15 min ude foran hendes dør, og er pludselig langsom til at svare. Nåh, det ender med at hun endelig får sagt hvilket nummer det er, og jeg går så op af trapperne. Hun åbner døren, og jeg siger "hej" ganske normalt, er godt klar over man skal være lidt stille og diskret, men alligevel synes hun jeg var meget højlydt. "Shhhhhhhhhh!" Er det første hun siger, med en lidt gnaven attitude. Jeg går ind, vi snakker lidt sammen, men hun virker meget fjern og begynder at sætte musik på og synge helt vildt. 

Jeg prøver at nærme mig hende, men bliver åbenbart beordret til at hoppe over i sengen nøgen, som om at jeg ikke måtte røre hende. Hun danser og synger som en gal, og jeg må indrømme at jeg allerede der fortryder, at jeg tog afsted. Hun kysser min krop, men jeg måtte ikke nærme mig hendes læber, hvilket er lidt underligt når hun selv havde sagt tungekys. Efter lidt distanceret nussen, spørger hun om jeg er klar til at få kondom på, og det er uden at have rørt lillefyren, som kun er halvstiv. Jeg spørger derefter "Vi aftalte da blow uden kondom"? Hun virker helt ophidset og siger NO!!! WHAT?. Derefter mister jeg naturligvis lysten fuldstændigt, da det ikke var hvad vi havde aftalt og specielt med den reaktion. Det virkede generelt som om, at hun bare synes jeg var ulækker, og det er til trods for at jeg er en ganske nydelig ung mand sidst i tyverne, som normalt har kemi med de fleste GP'er jeg har set. 

Jeg tager mit tøj på igen, og siger jeg ikke vil være med til det her. Hun siger at jeg ikke kan få pengene tilbage, selvom vi intet har lavet, men alligevel får jeg lokket hende til at give mig 500 kr tilbage, hvilket bestemt er på sin plads, hvis ikke mere. 

Fx så jeg Anna fra Estland for lidt siden, som der også er rigtig mange gode anmeldeser på, hvilket klart er den bedste oplevelse jeg har haft. Og det var hende jeg sidst så, nok derfor kontrasten også føles større. Så min anbefaling: HOLD JER FRA HENDE! Ellers er det noget af et sats. 
Ærlig talt synes jeg det er noget svineri og har aldrig oplevet noget lignende. 

Kh 
boomah

(Jeg synes lige den her anmeldelse skulle ind her også, da hun linker den til sin annonce) 

This is a total fake review and you are so full of shit take a look at the time stamps I answered every message directly and there was no issue at all except I refused to suck your dick without condom and the reason was that your cock was bleeding you said it was from shaving it. You were bleeding all over!!! Noone can expect a girl to take a bleeding cock in her mouth!!!!!

If this fake review will not earn the member an quarantine I dont know what will!

IMG-20190914-WA0001.jpg

IMG-20190914-WA0000.jpg

20190914_164939.jpg

20190914_165125.jpg

20190914_165033.jpg

20190914_165320.jpg

20190914_165201.jpg

Redigeret af Isabel_19

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mon ikke @boomah anmeldelse er falsk.

han roser Anna som var en af de største skuffelser jeg har haft, og rakker ned på en af de sødeste milde og flotte piger, som jeg har besøgt.

men hvis den er sand og han har blødt så meget som på billeder, så burde han nok have meldt afbud, og forstår godt at Isabel ikke ville have den pik i munden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest boomah skrev, for 22 timer siden:

Hej folkens. Jeg har læst herinde med i mange år, og nydt godt af jeres anmeldelser herinde. 
Nu tænker jeg det er min tur, da det her er suverænt den værste oplevelse, jeg nogensinde har haft med en GP. Det er til trods for, at jeg har set omkring 30-40 GPs i hele mit liv. Den her topper listen over de værste uden tvivl. 

Synes dette er en meget mærkelig måde at agere på. Da jeg ikke har mødt Isabel og da slet ikke boomah vil jeg afstå fra at have nogen mening om hvem der har ret i denne sag. Men - det virker for mig meget mærkeligt at nogen vælger at læse med herinde i mange år og har besøgt 30-40 piger og aldrig skrevet en anmeldelse. Pludselig får han så en rigtig dårlig oplevelse hos en der ellers har fået rigtigt meget god omtale. Og SÅ skal der anmeldes.... Ikke noget med han har haft en profil her og spurgt ind til andres oplevelser og erfaring med pigerne.... Nej nej, lige på og hårdt med en rigtig dårlig omtale af en pige. Mon ikke der stikker mere bag en det han skrev her? Hvad enten han har skåret sig under barbering eller der er anden grund til han bløder forstår jeg virkelig godt Isabel. Hun skal sgu passe på sig selv og dermed også hendes fremtidige kunder.

God søndag til jer alle sammen og ikke mindst Isabel som jeg endnu har til gode at besøge. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er Isabel tilbage igen :-)

har allerede booket tid til på tirsdag, og glæder mig allerede, hun er vildt køn i min optik, og giver en dejlig sensuel oplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu kæft altså !!!! 

 

Har besøgt denne smukke pige idag, hun er lige så pæn som på billederne, hun er virkelig en flot pige, blev sku helt forelsket af og ligge og kigge på hende, hun er pigen man godt ville følges med, og sidst men ikke mindst er hun virkelig sød og nem at snakke med, nød virkelig mit besøg hos hende, og tror da også jeg skal forbi en tur igen, 

 

eneste minus hvis man skal komme med et, er at hun kun ville en stilling, spurgte om vi kunne prøve en anden, men hun foretrak sådan og det er selvfølgelig helt okay, dog syntes jeg det var en træls stilling :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi idag, og den krop er lige så lækker og skarp, som jeg husker den. 

Hun startede med at stå og danse henover mig, med et ben på hver side af mig, frækt. Så lidt blow, og elsker at se de læber omslutte min pik,. Så en ridetur og til slut doggy. 

Hvis man vil sikke hende skal det være meget forsigtigt og bryster skal også kærtegnes blidt. 

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...