Hop til indhold
Mr_HBX(2)

Arabisk og eller muslimsk pige

Recommended Posts

Efter en meget hed affære for 6 år siden med en arabisk kvinde, som var muslim og gift, bliver min hjerne ved med at kværne rundt omkring netop den type kvinde. Er der nogen som er bekendt med om man kan være heldig at finde arabisk og muslimsk kvinde herinde?

Jeg vil være vedkommende evigt taknemmelig.

PS.: Jeg har forretningsrejser over hele landet så geografien er ingen issue og jeg har også stedet hvis det er nødvendigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_HBX(2) skrev, for 12 minutter siden:

Efter en meget hed affære for 6 år siden med en arabisk kvinde, som var muslim og gift, bliver min hjerne ved med at kværne rundt omkring netop den type kvinde. Er der nogen som er bekendt med om man kan være heldig at finde arabisk og muslimsk kvinde herinde?

Jeg vil være vedkommende evigt taknemmelig.

PS.: Jeg har forretningsrejser over hele landet så geografien er ingen issue og jeg har også stedet hvis det er nødvendigt.

Du kan jo prøve hos Dalya i Bagsværd. Her får du i alt fald smæk for skilingen.

https://annoncelight.dk/showad/235226

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_HBX(2) skrev, for 22 minutter siden:

Efter en meget hed affære for 6 år siden med en arabisk kvinde, som var muslim og gift, bliver min hjerne ved med at kværne rundt omkring netop den type kvinde. Er der nogen som er bekendt med om man kan være heldig at finde arabisk og muslimsk kvinde herinde?

Jeg vil være vedkommende evigt taknemmelig.

PS.: Jeg har forretningsrejser over hele landet så geografien er ingen issue og jeg har også stedet hvis det er nødvendigt.

Bare nysgerrig , var det hende der holdt til ude ved Klausdalsbrovej i sådan en etværelses lejlighed i stuen?

Hun var afsindig smuk og sindsygt fræk , havde vist en lille søn på det tidspunkt.....så hun var der kun i dag timerne....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_HBX(2) skrev, for 2 minutter siden:

Interessant!

Har du selv selv været der?

Ja, hun har været min faste. Hun er iraner, og jeg har oplevet, at hun fik 15 orgasmer på en time, selvom der kun er få uden for hendes stamkundekreds, der tror mig. Den første fik hun allerede under bruseren tre minutter efter min ankomst, og så gik det ellers over stok og sten inde i sengen. Og hun simulerer ikke: Hele kroppen ryster, og hun vender det hvide ud af øjnene.

Hun får mine allerbedste anbefalinger med på vejen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_HBX(2) skrev, Lige nu:

Min interesse er ser efter de profilbillede;)

Hun har ikke profilbilleder, men pdrhan's beskrivelse rammer fint.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Ja, hun har været min faste. Hun er iraner, og jeg har oplevet, at hun fik 15 orgasmer på en time, selvom der kun er få uden for hendes stamkundekreds, der tror mig. Den første fik hun allerede under bruseren tre minutter efter min ankomst, og så gik det ellers over stok og sten inde i sengen. Og hun simulerer ikke: Hele kroppen ryster, og hun vender det hvide ud af øjnene.

Hun får mine allerbedste anbefalinger med på vejen.

Fedt - hvor fedt, hun lyder til at være mere vild i varmen end min ex. og det siger ikke så lidt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Hun har ikke profilbilleder, men pdrhan's beskrivelse rammer fint.

Ok , også dengang var der en massagebriks ved siden af sengen? har jeg ret i det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 8 minutter siden:

Bare nysgerrig , var det hende der holdt til ude ved Klausdalsbrovej i sådan en etværelses lejlighed i stuen?

Hun var afsindig smuk og sindsygt fræk , havde vist en lille søn på det tidspunkt.....så hun var der kun i dag timerne....

Måske. Klausdalsbrovej og lejlighed i stuen passer meget godt, men lejligheden er en toværelses, og jeg har aldrig hørt om en søn – af og til er hun der også om aftenen. Hun har et civilt job, der alligevel gør hende flexibel.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 1 minut siden:

Ok , også dengang var der en massagebriks ved siden af sengen? har jeg ret i det?

Ja, det er helt rigtigt. Og stedet ligger to minutters gang fra Bagsværd station.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_HBX(2) skrev, for 6 minutter siden:

Fedt - hvor fedt, hun lyder til at være mere vild i varmen end min ex. og det siger ikke så lidt!

Hæhæ, jeg plejer at kalde hende "orgasmeorkanen".

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 minutter siden:

Ja, det er helt rigtigt. Og stedet ligger to minutters gang fra Bagsværd station.

Ja så kan det kun være hende - hun er satme fræk og smuk tilmed!

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 6 minutter siden:

Er hun stadig aktiv, eller skal der bare tales i tåger ;)))

Ja, det er hun da – og hun er endda her på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Ja, det er hun da – og hun er endda her på EG.

Jamen, jamen ... Profil navn?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...