Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at jeg igår via en række små hede SMS’er havde booket tid hos Rose klokken 8:30 i dag troede jeg jeg skulle have det helt store oplevelse.

Jeg startede hjemme fra klokken 7:30 og 8:30 ringede jeg på hos Rose. Efter noget tid blev døren åbnet på klem af Rose. Hun siger hun er optaget og jeg svare det er mig der har booket 8:30. Hun siger så “not you come back 10 o’clock “

klokken 10 vender jeg så tilbage bliver lukket ind af en sød lille pige der anviser et rum og kommer med vand. Efter noget tid kommer Rose. Hun beder mig komme med til et andet rum. Vi klare betalingen og hun er væk igen. Jeg ligger mig klar på briksen og efter noget tid kommer hun ind igen denne gang siger hun at der er en anden kunde klokken 10. Jeg viser hende vores SMS hvorefter hun spørger om jeg kunne tænke mig en anden pige.

Men nu er jeg efterhånden godt træt at stedet. Det var jo ikke fordi den anden pige ikke var smoking hot. 

Helt ærligt sådan et sted kan jeg bare ikke støtte. Nu 4 timer efter er jeg så hjemme igen. En oplevelse rigere

Om jeg besøger stedet igen?

naaaaa ..... don’t think so

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lovecolor skrev, for 34 minutter siden:

Efter at jeg igår via en række små hede SMS’er havde booket tid hos Rose klokken 8:30 i dag troede jeg jeg skulle have det helt store oplevelse.

Jeg startede hjemme fra klokken 7:30 og 8:30 ringede jeg på hos Rose. Efter noget tid blev døren åbnet på klem af Rose. Hun siger hun er optaget og jeg svare det er mig der har booket 8:30. Hun siger så “not you come back 10 o’clock “

klokken 10 vender jeg så tilbage bliver lukket ind af en sød lille pige der anviser et rum og kommer med vand. Efter noget tid kommer Rose. Hun beder mig komme med til et andet rum. Vi klare betalingen og hun er væk igen. Jeg ligger mig klar på briksen og efter noget tid kommer hun ind igen denne gang siger hun at der er en anden kunde klokken 10. Jeg viser hende vores SMS hvorefter hun spørger om jeg kunne tænke mig en anden pige.

Men nu er jeg efterhånden godt træt at stedet. Det var jo ikke fordi den anden pige ikke var smoking hot. 

Helt ærligt sådan et sted kan jeg bare ikke støtte. Nu 4 timer efter er jeg så hjemme igen. En oplevelse rigere

Om jeg besøger stedet igen?

naaaaa ..... don’t think so

Fik du dine penge tilbage?

Har du et link til omtalte?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flottefyr

Hvor i Vejle ca er hun henne nu? Og hvordan med lokaliteten? Er den diskret?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ring dog og spørg hende hvor det er, når hun ikke nævner det i annoncen er det jo nok fordi hun IKKE ønsker adressen udleveret her....Hvis dog en smule respekt.

Men det ligger i Vejle og ligger ikke diskret, så iklæd dig fastelavnsdragt så ingen opdager dig...Klovn

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
flottefyr skrev, for 5 minutter siden:

Hvor i Vejle ca er hun henne nu? Og hvordan med lokaliteten? Er den diskret?

Hvis du vil forsøge dig kan du jo kontakte hende på nummeret i annoncen.

held & lykke, tror du får brug for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde aftalt tid - kørt 45 min. Bare for at møde en dør der ikke blev lukket op.

så prøver jeg igen ? Nej tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
reknas skrev, for 7 timer siden:

Ring dog og spørg hende hvor det er, når hun ikke nævner det i annoncen er det jo nok fordi hun IKKE ønsker adressen udleveret her....Hvis dog en smule respekt.

Men det ligger i Vejle og ligger ikke diskret, så iklæd dig fastelavnsdragt så ingen opdager dig...Klovn

 

Den respekt du omtaler, ku det måske være den samme som Lovecoler  savnede? 

Undlad venligst, smide med sten hvis man selv bor i Glashus :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan helt tilslutte mig hvad lovecolor og ginne skriver, har prøvet det samme. Jeg fik til slut en aftale og besøg, det var ikke noget at skrive om, måske vores kemi ikke var så god. I løbet af den halve time jeg var hos hende besvarede hun minimum 5 sms'er, så jeg burde have krævet pengene tilbage. Kort sagt mega dårligt sted og ydelser under gennemsnit.:mad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm. Ikke noget jeg kan genkende. Bestiller selv aldrig tid i forvejen, men sætter blot tid af i kalenderen til en halv time et sted som åbner og pigen er tiltrækkende. På den måde ved jeg aldrig hvad som venter.. har indenfor 14 dage besøgt “stedet” som faktisk godt kan være diskret ved at samarbejde med lyskrydset. Rose er en ustyrlig vulkan hvor næsten alt kan lade sig gøre, og det gør det.. 

Besøgte Gigi for et par dage siden, da det var hende som åbnede. Super fint oplevelse med en petit, medlevende og smuk pige. Hendes uskyldige væsen skal man ikke lade sig narre af. Hun ved hvad hun gør....

Har Self mit favoritsted, men lidt forandring fryder her i sommervarmen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg fundet 3 annoncer på samme adresse med tilhørende forskellige telefonnummer. Det er måske kilden til dobbelt bookinger.

Super uprofessionelt og ikke superservice som annoncen siger. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 10 timer siden:

Den respekt du omtaler, ku det måske være den samme som Lovecoler  savnede? 

Undlad venligst, smide med sten hvis man selv bor i Glashus :shock:

Hvis du nu bare brugte 2 min af din tid på at læse reglerne i Eroguide, ville du kunne se at man IKKE må opgive pigens adresse, og at du så ikke forstår ironi er altså ikke min fejl.

Desuden var det indlægget oprettet af "flottefyr" jeg kommenterede og ikke det udemærkede indlæg fra Lovecoler jeg kommenterede.

Måske du skulle overveje hvad du egentlig skriver om, og lade administratorerne om resten, de har ikke kommenteret mit indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
reknas skrev, for 10 timer siden:

Hvis du nu bare brugte 2 min af din tid på at læse reglerne i Eroguide, ville du kunne se at man IKKE må opgive pigens adresse, og at du så ikke forstår ironi er altså ikke min fejl.

Desuden var det indlægget oprettet af "flottefyr" jeg kommenterede og ikke det udemærkede indlæg fra Lovecoler jeg kommenterede.

Måske du skulle overveje hvad du egentlig skriver om, og lade administratorerne om resten, de har ikke kommenteret mit indlæg.

Prøver lige igen, begynder snart at stamme, men det er ej første gang jeg skriver den samme tekst 2 gange på Eg :mellow: 

Nå men til svar reknas, ja så tror jeg faktisk jeg læste tråden udmærket, dog misede jeg din ironi, måske vi ej taler samme sprog, men lad for Guds skyld den ligge

Hva det angår Eg's regler, så tror jeg bestemt jeg kender dem

Go aften og tilbage til tråden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har luret længe på Rose og tænkte at nu skulle det være...

Var lidt skeptisk pga. denne her anmeldelse, men nu skulle min fantasi med en thai altså udleves.

Jeg bookede tiden og fik adressen, kom derhen og blev lukket ind til aftalt tid, så ingen problemer der. Rose sagde godt nok jeg kun var tredje kunde den dag, så ikke en alt for travl dag. Gigi lå på sofaen med sin mobil, så lidt mærkeligt sådan at hilse på én mere.

Jeg købte en halv time for 800 kr. og tog et bad og fik noget et glas vand, hvilket skulle vise at være fornuftigt grundet varmen  rummet:biggrin:

Vi endte lynhurtigt i en gang øko-fransk på briksen (måske Rose kunne fornemme jeg allerede var godt tændt) Hun suttede og deep-throatede dejligt og satte sig derefter op for at ride løs, så jeg kom en smule. Hurtigt over i et par andre stillinger, hvorefter hun hev kondomet af og suttede løs til jeg kom i munden på hende.

Alt i alt en rigtig god oplevelse og man skulle være et skarn, hvis man synes 2 udløsninger til 800 kr ikke er billigt.:-P

Jeg besøger hende gerne igen...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dondomingo skrev, for 6 timer siden:

Jeg har luret længe på Rose og tænkte at nu skulle det være...

Var lidt skeptisk pga. denne her anmeldelse, men nu skulle min fantasi med en thai altså udleves.

Jeg bookede tiden og fik adressen, kom derhen og blev lukket ind til aftalt tid, så ingen problemer der. Rose sagde godt nok jeg kun var tredje kunde den dag, så ikke en alt for travl dag. Gigi lå på sofaen med sin mobil, så lidt mærkeligt sådan at hilse på én mere.

Jeg købte en halv time for 800 kr. og tog et bad og fik noget et glas vand, hvilket skulle vise at være fornuftigt grundet varmen  rummet:biggrin:

Vi endte lynhurtigt i en gang øko-fransk på briksen (måske Rose kunne fornemme jeg allerede var godt tændt) Hun suttede og deep-throatede dejligt og satte sig derefter op for at ride løs, så jeg kom en smule. Hurtigt over i et par andre stillinger, hvorefter hun hev kondomet af og suttede løs til jeg kom i munden på hende.

Alt i alt en rigtig god oplevelse og man skulle være et skarn, hvis man synes 2 udløsninger til 800 kr ikke er billigt.:-P

Jeg besøger hende gerne igen...

 

Skønt du havde en god oplevelse :)

hvordan med sprogbarrieren, var det nemt at aftale hvad der skulle foregå?

Del dette indlæg


Link til indlæg
T28 skrev, for 19 timer siden:

Skønt du havde en god oplevelse :)

hvordan med sprogbarrieren, var det nemt at aftale hvad der skulle foregå?

Tak:)

Hun taler ok engelsk. Lidt dybere samtaler bliver måske lidt “lost in translation” med det sagt, hvis du har specifikke ønsker, så tror jeg godt hun kan forstå det - jeg har som regel ikke ønsker/krav, men ser hvor det bærer henad og prøver at gøre det til hyggeligt samvær for begge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dondomingo skrev, for 1 time siden:

Tak:)

Hun taler ok engelsk. Lidt dybere samtaler bliver måske lidt “lost in translation” med det sagt, hvis du har specifikke ønsker, så tror jeg godt hun kan forstå det - jeg har som regel ikke ønsker/krav, men ser hvor det bærer henad og prøver at gøre det til hyggeligt samvær for begge.

Okay, lyder som en rigtig god regel :) 

Hvor diskret er stedet?

Del dette indlæg


Link til indlæg
T28 skrev, for 1 time siden:

Okay, lyder som en rigtig god regel :) 

Hvor diskret er stedet?

Det er på thai-klinik og ligger ud til en gade, hvor jeg nok ikke ville gå i myldretiden. Den søndag var der ikke mange mennesker på gaden og fik det timet, så jeg ret hurtigt ubemærket kunne smutte ind i gården og der synes jeg ikke man er udsat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dondomingo skrev, for 1 minut siden:

Det er på thai-klinik og ligger ud til en gade, hvor jeg nok ikke ville gå i myldretiden. Den søndag var der ikke mange mennesker på gaden og fik det timet, så jeg ret hurtigt ubemærket kunne smutte ind i gården og der synes jeg ikke man er udsat.

Okay det vil jeg lige overveje så;) , mange tak for hjælpen :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøvede at bestille tid hos Rose igår men hun havde dobbelt booked. Lader ikke til hun har styr på meget. Det var hende selv der styrede telefonen. 

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nytilsex
Dondomingo skrev, den 28/7/2019 at 16:19:

Jeg har luret længe på Rose og tænkte at nu skulle det være...

Var lidt skeptisk pga. denne her anmeldelse, men nu skulle min fantasi med en thai altså udleves.

Jeg bookede tiden og fik adressen, kom derhen og blev lukket ind til aftalt tid, så ingen problemer der. Rose sagde godt nok jeg kun var tredje kunde den dag, så ikke en alt for travl dag. Gigi lå på sofaen med sin mobil, så lidt mærkeligt sådan at hilse på én mere.

Jeg købte en halv time for 800 kr. og tog et bad og fik noget et glas vand, hvilket skulle vise at være fornuftigt grundet varmen  rummet:biggrin:

Vi endte lynhurtigt i en gang øko-fransk på briksen (måske Rose kunne fornemme jeg allerede var godt tændt) Hun suttede og deep-throatede dejligt og satte sig derefter op for at ride løs, så jeg kom en smule. Hurtigt over i et par andre stillinger, hvorefter hun hev kondomet af og suttede løs til jeg kom i munden på hende.

Alt i alt en rigtig god oplevelse og man skulle være et skarn, hvis man synes 2 udløsninger til 800 kr ikke er billigt.:-P

Jeg besøger hende gerne igen...

 

Var det 800 for 30 min ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Nytilsex skrev, for 26 minutter siden:

Var det 800 for 30 min ? 

Det er jo det der står.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var ved hende for nogle uger siden, okay massage! hun fik mig så lokket til en håndtrold og ja det føltes nærmest som om at det hele skulle gå lidt stærkt, hun gik igang og kunne dårligt nok få den helt op og stå, men det lykkes så og hun kæmpet og kæmpet vel i 20 min. endte med hun stod med patter fremme og lå og gav hende finger imens, men nægtet at betale for fuldpakke når hun var så ringe til noget så simpelt som et handjob :D

Jeg kom aldrig og hun sprugte så om jeg kom igen snart også ville jeg få den helt store tur til en helt særlig pris, Jaaah det bliver så et nej tak, hun kæmpet ja men havde sku troede hun kunne lidt mere! 

 

Massage 4/10

Sex 0 fik ingen jo så skal jeg ikke kunne sige

HJ. 1/10

Stedet 4/10

 

Kommer IKKE igen...  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre blev det så min tur til at opleve den manglende service og elendige tidsstyring. Havde kommunikeret vis SMS og alt fungerer fint - får tilsendt eg par fotos af hendes meloner og aftaler tid. Da jeg skal køre lidt efter det, vil jeg booke en tid. Ankommet til Vejle og finder stedet - har været det før :). Men der er optaget, nå sender SMS - åh der må være sket en fejl og bl.a. Nå ringer til en af de adskillige numre og får kontakt til Mutter. Næh Rose er optaget og har travlt. Javel så. 

Kan tilslutte mig koret af utilfredse kunder, der sjofles af Rose og hendes bordelmutter :oops::oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er gået alt for meget forretning i det/hende i Vejle.. hun får vel 5-10km pik om dagen.

nåede heldigvis at besøge hende på hjørnet af Langelinie/Havnegade, inden hun blev spoleret, opdaget, og fik lavet kæmpe meloner.

ud fra hvad jeg kan høre er det en maskinel version af Rose der husere på adressen tæt på Føtex i vejle

synd og skam.. det bliver et et nej tak herfra.

p.s. Prøv istedet den omtalte adresse ovenfor - har på fornemmelsen at det er her de knap se kendte er, og det plejer at være lidt mere indlevende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...