Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Juli, 2019 Butch skrev, for 10 minutter siden: Det kommer vel an på om man smider en cocktailpølse eller en medister derind Ok, så det er ikke Ålborghallen du har besøgt. Om du så smed en 3 stjernet spegebørge derind, ville den ikke syne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest rebellen Skrevet 24. Juli, 2019 Butch skrev, for 58 minutter siden: Det kommer vel an på om man smider en cocktailpølse eller en medister derind det er rigtig nok men hvis cocktailpølsen er tyk sååe hjælper det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest rebellen Skrevet 24. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Det tror jeg ikke hun har sagt. Det er jo netop det modsatte. jo Joan Ørting har udtalt sig på denne måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Juli, 2019 rebellen skrev, for 7 minutter siden: det er rigtig nok men hvis cocktailpølsen er tyk sååe hjælper det En cocktailpølse er kun “tyk” på én led, og det rækker sgutte særlig langt.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest rebellen Skrevet 24. Juli, 2019 Butch skrev, for 2 minutter siden: En cocktailpølse er kun “tyk” på én led, og det rækker sgutte særlig langt.... så er min større Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 24. Juli, 2019 Butch skrev, for 12 minutter siden: En cocktailpølse er kun “tyk” på én led, og det rækker sgutte særlig langt.... Til gengæld så er den altid i tarmen - naturtarmen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Juli, 2019 rebellen skrev, for 24 minutter siden: jo Joan Ørting har udtalt sig på denne måde Jeg tror simpelthen ikke hun er så tom. Du husker forkert er jeg sikker på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest rebellen Skrevet 24. Juli, 2019 Aarhuselsker skrev, Lige nu: Jeg tror simpelthen ikke hun er så tom. Du husker forkert er jeg sikker på jeg er 100 % Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 24. Juli, 2019 Butch skrev, for 17 minutter siden: En cocktailpølse er kun “tyk” på én led, og det rækker sgutte særlig langt.... Jeg vil iøvrigt gerne henlede opmærksomheden på at der er dut på toppen Der er jo så meget snak om fransk med og uden i disse agurketider..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 24. Juli, 2019 rebellen skrev, for 5 minutter siden: jeg er 100 % Der findes kun dette direkte søgeresultat, og det er af en anonym journalist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg