Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

hej.

har lige været på søndre fasanvej for første gang.blev lukket ind af en køn thai som spurte hvad jeg ville have.jeg skulle bare have en halv time til 250 det var ok hun smilte og var sød.men det var en anden pige som kom og skulle give mig oliemassagen,lidt ældre men også meget køn nok 35 år vil jeg tro,hun havde brille men så fræk ud alligevel,hun hed lek.fik alletiders olie/thai massage,hun spurte enda om det skulle være hårdt eller blødt,fik medium.efter en halv time spurte hun om jeg ville have et handjob måtte jo sige ja banditten stod jo efter en lækker massage,det kostede 200 ekstra.syntes det er billigt 450 for massage og handjob,gav hende dog 500 da det var langt over middel.måtte gerne røre bryster og røv.hun var ikke nøgen,men spurte heller ikke.alt i alt en super dejlig oplevelse kan kun anbefales,skal nok prøve derhen en gang til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg mellem jul og nytår (2018), efter tidsbestilling.
Blev mødt af en ok Dansk-talende kvinde, Jenny eller Jennifer, på ca. 40-50 år, ok figur.
Hun var vist den eneste på job, mellem jul og nytår.

Både ved tidsbestillingen og ved mødet på klinikken spurgte jeg tydeligt ind til om hun kunne levere en god/rigtig massage - og selvfølgelig kunne hun det ...
Indledningsvis var massagen nogenlunde ok, men fokus kom hurtigt på at få mig i stødet til noget andet. Forespurgt om jeg ønskede andet, svarede jeg at det kunne nok komme på tale når hun var færdig med den reelle massage. Dette ændrede dog ikke på hendes fokus ...
Aftalte så en B2B, kun på forsiden, med HJ (blev ikke tilbudt mere) - så ville turen da ikke være helt spildt :D
Nå, B2B blev til max fem minutters brug af brysterne om pikken - ikke specielt spændende. HJ blev egentligt udført ganske fint, hvor hun lod mig komme helt op et par gange inden hun fyrede den af. Jeg måtte pille overalt på hende imens ;) 

Herefter spurgte hun om jeg ønskede mere massage i den sidste del af tiden - hvilket jeg svarede ja til, eftersom det var mit oprindelige behov.
Nu fik jeg så en helt ok massage - trods hele hendes kropssprog m.m. viste at det ikke ligefrem var den type massage hun yndede at give :D 

Er der nogle der har kendskab til de eventuelle øvrige piger - og deres formåen udi reel massage?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nysgerrigheden og andre muligheder fik mig tilbage forleden dag.

Der blev jeg præsenteret for Linda :) 
Bad om en god massage - og det fik jeg til fulde. Absolut i topklassen. 
Det betød også at al fokus var på selve massagen - så da det dejlige spørgsmål endelig kom var det med en koldstart.
Jeg valgte en FP løsning til 1000,-. 
Der blev lagt ud med et blow med gummi - og det var ganske godt udført. Kombinationen af overtryk, forventningens liderlighed og hendes orale evner gjorde at jeg måtte stoppe hende - for ellers havde det endt her.
Jeg havde nusset hendes mis undervejs - så han var godt våd da hun satte sig op.
Det var en af de strammeste misser jeg længe har mærket - så seancen nåede desværre alt for hurtigt sin afslutning. 
Der var god tid til at ligge og kæle og hyggesnakke bagefter.

Linda er vel i slut-30'erne. Lækker krop med tøj, og lidt mere alderssvarende uden tøj - dog stadig flot. Plasikpatter (lavet for ca. ½ år siden, bedømt ud fra operationsar) Det er dog lavet godt, så de er behageligt bløde at lege med. Hun er meget berøringsvenlig overalt.
Linda taler godt engelsk og meget lidt dansk. Hun er glad for at snakke - og ganske sød at snakke med. God stemning hele vejen igennem.

Mulighed for gentagelse:
I høj grad. Primært af hensyn til massagens kvalitet samt den meget stramme mis ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...