Hop til indhold
gamlingen

Sofie-milf, Vejle

Recommended Posts

Underligt at ingen har noget at fortælle, for det virker som hun har travlt. Vil forsøge i dag, hvis igen kommer med advarsler og dårlige oplevelser ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 2 timer siden:

Underligt at ingen har noget at fortælle, for det virker som hun har travlt. Vil forsøge i dag, hvis igen kommer med advarsler og dårlige oplevelser ;-) 

....hun har så udsat tiden et par gange, så en anden må tage en for holdet. Man skal nok have en god tålmodighed her ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
T28 skrev, for 20 timer siden:

Hej helot

men tænker du hun virkede reel nok?:)

Det tænkte jeg måske lidt i går, og lavede derfor i går en ny aftale med hende i dag kl 10.00 (Kl 10.00 efter hendes valg)

Da jeg ankom til området skrev jeg at jeg var klar, hvilket hun så ikke var, men kl 11.00 havde hun tid..... Ventede i de 70 min tog lidt sol og spiste 3 is. 5 min i 11 spurgte jeg hvor jeg skulle parkere, og nu er kl 12.10 og har intet hørt. 
Tænker at en anden skal overtage ;-) 

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, det var ærgerligt, da hun lød fristende :)

håber det var nogle gode is helot :) god weekend :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også fået udsat 3 aftaler ca 30 min før

hun har altid en god undskyldning og hun vil ikke tale i tlf kun sms kontakt ?

lige kaldt på job/overarbejde/børn lige kommet hjem

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest aarhus62

Virker det ikke lidt underligt, hendes nr. kan findes med navn og adr. - og derfra til Facebook er ikke langt..

Det er ikke mange danske GP der oplyser så meget..

Del dette indlæg


Link til indlæg

hæhæ prøvede igen i går, men med samme kedelige resultat. Aflysning igen 40 minutter efter at jeg skulle have været der ;-) Besøgte derfor Rafaela når jeg nu var i vejle

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helot skrev, for 6 minutter siden:

hæhæ prøvede igen i går, men med samme kedelige resultat. Aflysning igen 40 minutter efter at jeg skulle have været der ;-) Besøgte derfor Rafaela når jeg nu var i vejle

Sprang selv fra efter at have været i kontakt med hende og lidt søgen på nettet (eftersom det umiddelbart virker som om hun ikke skjuler sin identitet...) virkede dybt useriøst og meget “jeg har brug for penge her og nu” agtigt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har aldrig opgivet før, så forsøgte igen i dag. Aftalen blev dog udsat nogle gange undervejs, men til sidst blev jeg lukket ind i varmen. Der må være nogen der lurepasser herinde, hvilket jeg ikke mener er ok. Vi vil gerne læse hvad andre skriver, men vil ikke selv dele. Tror jeg vil gøre det samme fremover...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Helot skrev, for 2 timer siden:

Har aldrig opgivet før, så forsøgte igen i dag. Aftalen blev dog udsat nogle gange undervejs, men til sidst blev jeg lukket ind i varmen. Der må være nogen der lurepasser herinde, hvilket jeg ikke mener er ok. Vi vil gerne læse hvad andre skriver, men vil ikke selv dele. Tror jeg vil gøre det samme fremover...

Øh hvorvidt der er nogen som Lurepasser ved jeg ej, dog vil det da ærgerligt hvis man tror, hver mand stjæler :rolleyes:

Tilbage til tråden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 16 minutter siden:

Øh hvorvidt der er nogen som Lurepasser ved jeg ej, dog vil det da ærgerligt hvis man tror, hver mand stjæler :rolleyes:

Tilbage til tråden :D

Så nogen = hver mand i din verden. ;-)

men dumme bemærkninger er nok af. Nok af er ikke lig med alle ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
aarhus62 skrev, den 27.7.2019 at 11:34:

Virker det ikke lidt underligt, hendes nr. kan findes med navn og adr. - og derfra til Facebook er ikke langt..

Det er ikke mange danske GP der oplyser så meget..

Jo meget underligt, det er nok den mest spøjse annonce jeg har set og nu med ansigt billeder, man sku tro det var fake :-o

Men umiddelbart ligner billeder ikk fake, meget spøjs, måske det nye trend, dog ej særligt diskret :rolleyes: ja bare en tanke fra Facebook

Go aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 14 timer siden:

Jo meget underligt, det er nok den mest spøjse annonce jeg har set og nu med ansigt billeder, man sku tro det var fake :-o

Men umiddelbart ligner billeder ikk fake, meget spøjs, måske det nye trend, dog ej særligt diskret :rolleyes: ja bare en tanke fra Facebook

Go aften

Men den er god nok, og billederne er meget retvisende. Hun snakker meget. Jeg kom først til 40-50 minutter forsinket. Jeg var der længere end 30 minutter. Så alt i alt skubber det jo tiderne for mange. 

Hun har “mindre” styr på dagen og vejen end de fleste, så lev med det hvis det hun tilbyder tænder dig. Ha’ god tid. - måske noget at læse på i bilen, så er du måske den heldige der kommer ind;-)

tror hun arbejder på at få lidt mere styre på det hele.

hun sutter fantastik - som i rigtig dejligt;-)

kæmpe bryster

er man til chubby piger så er hun et “must”

Hun er sød og nem at snakke med!!

mænd med stress og tendens til mavesår, samt sure gamle mænd - HOLD jer væk

vil ikke selv have status som en sur gammel mand ;-) det fik du lige lært mig thaimig

Redigeret af Helot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat
scooter skrev, for 12 timer siden:

Totalt dårlig service her. Totalt spild af tid.  Bare et opråb

Hvad var så, "totalt dårlig service"..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aftalte en tid mandag. Kl 18.15  skulle kære  fra Odense.  Hun aflyste da jeg var halvvejs. Og fik så en ny tid tirsdag kl 18.15.  Den blev så også aflyst da jeg var kommet til Vejle. Men fik at vide at jeg kunne få en ny tid onsdag kl 15.  Eller tirsdag kl 19.  Jeg valgte at vente til kl 19.  Men derfra valgte hun at stoppe med at svare.  Så en tur halvvejs fra Odense mod Vejle. Og en tur fra Odense til Vejle.  Hader at spilde tiden på useriøse mennesker. Derfor min advarsel til alle jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er simpelhen løgn det du skriver.

og du fik da noget ud af det for mens du sad og skrev og ringede til mig skrev du til min veninde. 

Jeg viste dig flere gange at jeg ikke kunne svare dig, da jeg ikke kunne sende beskeder.

så det her indlæg fra dig passer ikke en skid. 

Jeg kan blive så sur når man ikke holder sig til den rigtige historie.

du ville ikke have tiden kl 19 men da vi alligevel have skrevet sammen i lang tid fik jeg en besked hvor der stod, nu er kl snart 19 så nu vil jeg gerne komme alligevel.

jeg sidder dda ikke og venter på at du skifter mening, jeg har flere mænd der med glæde vil komme ved mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
scooter skrev, 1 time siden:

Ja nu er det jo åbenbart ikke kun mig der har problemer med aflyste tider.

Jow jow, men jeg fik besøgt pigen. Tror måske der to sider af samme sag. Bare en tanke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du er vist også den eneste.  Men tror hvad der er skrevet tidligere passer meget godt.  Der skal hurtige penge ind og når de så er kommet ind så glemmes alt andet.  For så er der andet der trækker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...