Hop til indhold
Konditoren

Hamburg - Herbertstrasse - Faldt lige i fælden :-)

Recommended Posts

Jeg har lige været i Herbertstrasse.

Jeg bad bare om et blowjob, og det holdt jeg fast i, og det fik jeg for 50 Euro.

Det kan være, at man kan få alt muligt meget bedre og billigere andre steder i Tyskland, men der var jeg altså ikke lige, og kvinden var vildt lækker og kunne sit job. Det er ikke ofte, at jeg kan komme ved blowjob, men det lykkedes med hende, selvom jeg var skeptisk i starten.

Jeg ved ikke, om det varede en halv time, fordi hun havde besluttet sig til, at det skulle vare en halv time. Men hun var dejlig at snakke med og voldsomt velholdt (35 år og slank med dejlige bryster, som godt nok var med silikone. Det mærkede jeg ellers ikke, men hun viste mig operationsarrene, da jeg spurgte. Desværre arbejder hun kun aften/nat i weekenderne, ellers ville jeg besøge hende igen.

Hvis jeg havde læst kommentarerne herinde først, så havde jeg nok ikke oplevet hende.

Den Grå har fat i det helt rigtige omkring konceptet "Herbertstrasse". Man skal vide, hvad man vil have, ikke lade sig lokke til opsalg, så kan man få fortrinlige oplevelser med ufatteligt lækre kvinder. Har selv været der og det var da absolut ikke ringe. De smukke er topprofessionelle, de giver dig lige det, du bestiller, så du kan få topdollar optifuck derinde, eller du kan lade dig rive med og blive flået...your choice

Venligst OT

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst skrev, den ‎15‎-‎01‎-‎2013 at 13:13:

Hvis du alligevel bliver snydt, så stjæl nogen af damens ting når hun er ude og betale til mutter. Jeg nakkede en gulddildo, da hun afleverede min ekstra 50´er og smed den i en skraldespand på gaden. Denne handling henviser til punktet omkring ædruelighed og det var måske pænt dumt, men jeg gad krafteddermandme ikke være den eneste der blev snydt/bestjålet. Man beslutter selv om man vil være et offer...

Det der er det sjoveste jeg endnu har læst her på EROGUIDE :D:D:D. Det er så fedt...

Men.... en lille advarsel.... alle stederne i Herbertstrasse har "vagter" som har meget løse hænder. Ikke "løse håndled", men løse hænder som meget hurtigt kan ende på din mund. Du ser dem ikke før problemer med betaling eller lignende opstår, men så er de der lige pludselig. Og de lytter ikke til dig men udelukkende til pigen. Dette ved jeg fra to pålidelige kilder; en dansk ven og en tysk ven som begge har forsøgt at få pengene tilbage da svindelnummeret gik op for dem :(. Jeg har heldigvis ikke selv mødt dem.

Jeg er selv faldet i fælden en gang for fem-seks år siden. Selv om jeg var advaret adskillige gange. Det var bare en af de dage hvor hele min intelligens var på ferie nede i pikken. Heldigvis havde jeg kun lidt mere end 100 EURO tilbage efter en aften på Reeperbahn, men selv 1 og 2 EURO mønter fik hun støvsuget op af min pung (den sorte af læder). Heldigvis havde jeg ladet plastickortene blive på hotellet, for dem hun kunne da også tage imod......

Jeg er heldigvis blevet MEGET klogere siden, så det vil ALDRIG ske igen at jeg bliver snydt af en GP (måske/håber jeg/hvis Gud vil) :rolleyes:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst skrev, den 15/1/2013 at 13:13:

om morgenen, ca 04.15. Har fortalt at der nok ikke er nogen piger på arbejde, så det er mere den geografiske placering vi skal vise. Går ind igennem slusen og ned af gaden. Et enkelt vindue er der lys i og der kommer en ældre dame frem. Fin krop, men nok i 50´erne...

For en del år siden - i starten af 90erne var jeg i gaden tidligt om morgenen - måske ved 8 tiden - og det var mit indtryk at det nærmest var rengøringskonerne, der lige tog en ekstra tjans/fik selvsupplerende arbejdsløn - nå, der var så hende her modne dame, der hang ud af vinduet med nogen kæmpe meloner, som jeg bare måtte se i fri natur og jeg kom indenfor, hvor hun ikke spurgte til betalingen, men startede med frækt at tage mine bukser af og give mig et handjob, men da hun åbenbart ikke selv ville af med tøjet, kunne jeg ikke rigtig få stådreng på. Hun forsøgte så med et massageapparat - og jeg tænkte bare på at med nødderne, havde hun ikke haft noget problem - men sådan skulle det ikke være og det endte med at jeg måtte gå med uforrettet sag - både mht. at se nødderne og at få udløsning - tror det måske kostede mig 100 DM/kr. 400,- :(

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst skrev, den 15/1/2013 at 13:13:

Var på Herbertstrasse d. 30. december og min beretning er nærmest identisk med trådstarters.

Vi havde været på Atmos og haft hver tre piger derude. Møder så en gruppe jyske drenge, der gerne vil videre ind til Kiez og da vi kan få et lift med dem, lover vi at vise dem Herbertstrasse.

Parkerer på Reeperbahn og gå op af af Davidstrasse, der er tømt for piger - det er mandag d. 31 om morgenen, ca 04.15. Har fortalt at der nok ikke er nogen piger på arbejde, så det er mere den geografiske placering vi skal vise. Går ind igennem slusen og ned af gaden. Et enkelt vindue er der lys i og der kommer en ældre dame frem. Fin krop, men nok i 50´erne... Så vi går videre og ud nede ved Gerhardstrasse.

Tager afsked med de tre jyder og formaner dem om, at de ALDRIG skal hoppe på de forskellige slagtilbud - og går så selv tilbage igennem Herbertstrasse, efter vi har konstateret at Kapt. Brass (værtshus) på hjørnet er lukket... og lige lukt i fælden...

Tilbage ved den gamle madamme, bliver vi anråbt om vi ikke skal have en tur med hende. Vi griner lidt af det, men stive som vi er går vi hen til vinduet og hører hvad hun har at sige.

50 euro pr. mand - så kan vi begge to få lov til at kneppe hende samtidigt. Spørger grundigt ind til prisen og hvad vi får - og siger til hende at det jo er voldsomt billigt i forhold til prisniveauet i gaden. "Sådan er prisen". Vi bliver enige om, at det må være fordi hun er så gammel - og da vi faktisk synes det kunne være sjovt at sætte personlig rekord i at knalde en gammel dame, så springer vi på.

Ind igennem døren og op på 1. sal. Af med tøjet, frem med pengene og sæt jer på sengen...

Op går døren og ind kommer en vanvittig smuk brunette, som siger hun skal have en af os med. Min kammerat bliver udvalgt og vi protesterer, men de kan jo tricket med at afklæde en først- Det er bare som at man ikke rigtigt kan gøre noget, når man står nøgen og allerede der vidste jeg, at hun ikke var en skid anderledes end alle andre, på trods af at hun i teorien kan have betjent min bedstefar engang i 1950...

Jeg valgte at gå hårdt til hende og spørge hvornår jeg så skulle høre de rigtige priser... Det hjalp nogenlunde, men helt uden ekstrabetaling slap jeg ikke. Men fandme nej om jeg skulle kneppe hende. Det sjove var gået af legen og hun fik lov til at give et minuts blowjob og så 29 minutter med hånden. Hun sad med ryggen til og det gjorde mig ikke noget...

Midt i akten kom min ven ind - hans dame ville også have flere penge og påstod endog at tiden var gået. Han gad heller ikke hoste op med mere, men fik ikke engang udløsning. Hans dame påstod at tiden startede i det øjeblik man gik ind igennem døren - så inden man starter, så kig på uret sammen med damen! Min makker ventede på gangen.

Så intet nyt under solen i Herbertstrasse. Har ikke været der siden 2009. Tror måske det kan fungere, men følgende råd skal følges:

Vær ædru.

Sig du bor i Hamburg og at du tit kommer i gaden.

Aftal tidspunktet inden i går i gang.

Aftal pris og ydelser INDEN du smider de 50 euro.

Hvis du slipper under 150 for samleje - så tro om.

Hvis du alligevel bliver snydt, så stjæl nogen af damens ting når hun er ude og betale til mutter. Jeg nakkede en gulddildo, da hun afleverede min ekstra 50´er og smed den i en skraldespand på gaden. Denne handling henviser til punktet omkring ædruelighed og det var måske pænt dumt, men jeg gad krafteddermandme ikke være den eneste der blev snydt/bestjålet.

Man beslutter selv om man vil være et offer...

lool - hold kæft det er iorden - er selv blevet rullet der , og det med dildoen er sgu verdensklasse - respekt broder ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 21/11/2013 at 13:39:

Jeg har aldrig hørt om stedet, men kan se det ligger lige nord for Steindamm øst for Hauptbahnhof, som heller ikke er så kendt af danskere. Du kan finde lidt om pigerne på Steindamm på EG, men jeg syntes ikke rigtig de var værd at skrive hjem om, men det kan godt være man skulle lære kvarteret bedre at kende, men jeg syntes nu mest det mindede lidt for meget om Istedgade med alfonser, narkohajer og sorte afrikanske indvandrere, til at jeg gad opholde mig der i længere tid eller senere på natten.

Relax Nightclub http://www.relax-nightclub.com/en_service.htm ligger også lige om hjørnet, men her advarede selv dørmanden mig om at gå ind, for ikke at blive plukket, inden jeg overhovedet fik gang i noget aktion - nu skulle jeg måske også have haft noget finere tøj på 8-)

hehe - har i en god brandert været på Relax - champagne til mutti og damen = 100 euro - 1 time med en flot blondine , dog kedelig sex til 250 euro ,

men man fik dig noget for pengene , i forhold til reeperbahn og Herbert 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...