Notmee 11 Skrevet 20. Juli, 2019 https://annoncelight.dk/showad/274768 Er der nogen som kender dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KvindenyderFyn 18 Skrevet 20. Juli, 2019 Åh ja...Jenny gav mig mit livs bedste økoblow for et par uger siden. Sød og smilende pige. 700 kr og så var der endda lidt god massage til sidst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notmee 11 Skrevet 20. Juli, 2019 Var det her i løgstør? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KvindenyderFyn 18 Skrevet 20. Juli, 2019 Få km fra Løgstør. Adressen er ikke langt fra Tan... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notmee 11 Skrevet 20. Juli, 2019 Dvs hun er ok at besøge? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 166 Skrevet 21. Juli, 2019 Kommer lige derude fra og vil sige det sådan her: Stedet er lidt faldefærdigt udvendigt men flot indvendigt. Hvad angår pigen passer billederne meget godt. Jeg fik olie massage i 1 time og HJ til afslutning. Begge dele har jeg så absolut intet at klage over ved. Hun tager godt fat ved massage så du kan mærke du har en krop og er dejligt forløst bagefter. Hvordan den mere sexuelle akt med hende er vil jeg lade være op til en anden, men de dele jeg fik kan jeg varmt anbefale. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notmee 11 Skrevet 21. Juli, 2019 Og det var hende på billedet? Hvad måtte du slippe for den omgang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 166 Skrevet 21. Juli, 2019 Brødes mig ikke om at tale om priser når GP´en har valgt ikke at oplyse det på posten men kan sige det er lidt i den højere ende men hun er til at tale med. Og ja det er hende med en smule mere maveskin. Om det er fra en fødsel eller hvad skal jeg ikke kan sige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Akus Skrevet 30. September, 2019 Det er den samme Jenny som tidligere hørte til i det gule hus i Rødovre. En super sød og lækker thai milf, hun giver det lækreste blow, er i det hele taget dejlig at sexe med. Ærgerligt hun rykkede til Jylland, håber hun lander i København igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 311 Skrevet 3. Oktober, 2019 Det ligner meget godt hende på billedet. Dog er hun lidt ældre end da billedet blev taget. Vil skyde hende til et sted i 30'erne. Blow er godt, resten middel. Nu har jeg været der, og så det vist også det. Ikke noget specielt over hende, dog heller ikke noget negativt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg