Hop til indhold
telaviv

Lille pige til anal

Recommended Posts

Søger en lille/smal pige, som tilbyder anal i syd / midtjylland. 

Nogen i kan anbefale? 

Gerne til under 400 ekstra for anal, da jeg synes 500 kr. er i overkanten - nu det bare er noget jeg vil prøve , bare for at have prøvet det .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ved omtalte Sofia for ca. 2 år siden, hun er virkelig lille og lækker. Desværre var hun for stram og Jeg for slap til at anal lykkedes. Men kan klart anbefale hende. Parkering 100% diskret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke prøvet hende Sofia endnu, men er da virkelig fristet. Jeg syntes dog ikke man kan se så meget ud fra billederne. Hun skriver også at man kan få en ekstra fyr med? Nogen der har prøvet det og kan fortælle mere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
telaviv skrev, den 20.7.2019 at 09:53:

Søger en lille/smal pige, som tilbyder anal i syd / midtjylland. 

Nogen i kan anbefale? 

Gerne til under 400 ekstra for anal, da jeg synes 500 kr. er i overkanten - nu det bare er noget jeg vil prøve , bare for at have prøvet det .

Der er jo den søde og petit Emily/Emy i Esbjerg lige nu - jeg har besøgt hende i Odense for et stykke tid side, hvor jeg fik en rigtig god service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...