Hop til indhold
telaviv

GP´er oplyser ikke priser i ammoncen

Recommended Posts

Brugte lige aftenen på at kikke efter en mulig kandidat jeg kunne besøge. 

Her lagde jeg mærke til, at snart hver 3 annonce ikke oplyser pris på yderlser. 

Er det pga. ferien, eller hvorfor oplyses der ikke længere pris. 

Jeg har søgt i Sydjylland området. 

Særligt i Frederica  området- her der virkelig få, som oplyser prisen. 

Hvad gør i andre? springe i  over annoncen, eller skriver i for at høre hvad prisen er?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke grundet om at pigerne ikke oplyser priserne men for mig er oplevelsen vigtigere end prisen. Selvfølgelig skal prisen stå iforhold til oplevelsen. Men hellere 1 god oplevelse frem for 3 dårlige

så jeg afklare altid først om vi har fælles lyster så kommer prisen senere. 

Med andre ord må pigerne hellere bruge tekst på at beskrive deres ydelser end prisen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er rart at kunne se en pris ved GP.

Nu er jeg heller ikke så avanceret, så god sex for mig er som mange skriver noget med kemi.

Men så i samme åndedrag må jeg jo sige, at jeg nyder Thai massage stederne og der står jo ikke pris for andet end de forskellige massageformer og tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske har de ingen priser, fordi de har forskellige priser alt efter hvilken kunde det.

Altså faste kunder får en anden, bedre pris? Bare en tanke ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernet skrev, 1 time siden:

Måske har de ingen priser, fordi de har forskellige priser alt efter hvilken kunde det.

Altså faste kunder får en anden, bedre pris? Bare en tanke ;)

det tror jeg ikke helt er årsagen

hvis hun giver bedre pris til udvalgte kunder vil det jo netop være smart at have (den dyrere) pris i annoncen så kunden kan se at han får særpris

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 2 timer siden:

det tror jeg ikke helt er årsagen

hvis hun giver bedre pris til udvalgte kunder vil det jo netop være smart at have (den dyrere) pris i annoncen så kunden kan se at han får særpris

Det kan du selvfølgelig have ret i, men som jeg skrev: Bare en tanke. 

Det er gætværk, og det kan være forskelligt fra pige til pige, så vi kan begge to have ret ;).

 

Hvad er dit bud på manglende priser i annoncerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg har ikke pris i min annonce af flere grunde. 

Jeg ønsker for det første at der skal være fokus på oplevelsen og på kvaliteten fremfor fokus på prisen og penge. Hvis der bliver angivet en pris så vil fokus sådan helt umærkeligt blive drejet hen på det og det ville være så kedeligt synes jeg. 

Til de der spekulerer i om det så er fordi man er dyrere end andre - og at det er derfor der ikke opgives pris - kan jeg kun sige nej - snarere tværtimod. 

Men vi lever i et penge styret samfund hvor alt der har menneskelig værdi skal opgøres i penge. 

Det er jeg modstander af. 

Jeg mener ikke man kan opgøre visse ting i penge. 

Hvad ville minder koste? Den juleaften hvor alt faldt i hak og man blev forsonet med Lillemor? Eller jordomrejse med sin første kæreste i de helt unge dage hvor man følte sig fri og uovervindelig. Kan man sætte en pris på den første gang man for alvor var forelsket og det sus man oplevede? Hvad koster den følelse man havde da man første gang stod med sit nyfødte barn i hænderne? Hvad skal følelser og oplevelser og stærke indtryk og evige minder koste?  Kan det overhovedet prissættes? Og hvor meget skulle man have for at få slettet sine minder. Ikke kun de dårlige men også alle de gode. 

Nej vel? Der er ting der har så stor værdi at man ikke kan prissætte det.

For mig er det vigtigt at få fokus det rigtige sted hen og tiltrække de mænd der værdsætter oplevelser fremfor fokuserer på penge.

God dag :)

 

 

 

 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Jeg kender ikke prisen hos min faste GP , jeg betaler først bagefter og vi har ikke aftalt prisen på forhånd, jeg lægger pengene når jeg forlader stedet og endnu har hun altid været tilfreds. Jeg gider heller ikke tale om priser.,der er vigtigere ting end penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne have at prisen står i annoncen.

Jeg har et ‘GP budget’ som jeg styrer relativt stramt.

 Lad os sige jeg ‘brænder varm’ på en GP annonce uden priser og jeg så tager mig sammen til at skrive til hende dels med præsentation af mig selv og dels hvilke ønsker jeg måtte have for vores hyggestund.

Når hun så vender tilbage med et svar inklusive en pris så er der jo en risiko for at prisen langt overstiger det jeg er villig til at betale og så er resultatet jo spildtid for både gp’en og mig. En spildtid der kunne være undgået havde der været priser i annoncen. For mig selv vil mine forhåbninger om en hyrdetime med den lækre sild også briste. Det er også træls.

Derfor undgår jeg i reglen annoncer uden priser. 

Selvfølgelig kunne jeg skrive en SMS og bare uden videre spørge til hvad prisen er, men det vil i mine øjne potentielt diskvalificere mig som useriøs. 

Er det en GP med en aktiv konto herinde på eroguide, kunne jeg dog godt finde på at skrive. Der er da nogle stykker jeg er lune på, men jeg vil så heller ikke skrive før end jeg er klar til at lave en reel aftale hvis pris og ønsker harmonerer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilhører nok den gruppe, at er fuldstændig ligeglad med om prisen er oplyst.   For mit vedkommende fungere det ikke således, at jeg kan finde en stribe af kvinder jeg kunne tænke mig at besøge.  Der skal såmænd nok findes en del, der kan lave lange lister over emner, hvor man så efterfølgende kan sidde og vægte valget ud fra  ydelser og pris.

Jeg foretrækker lidt dialog først.  På et tidspunkt spørger jeg så bare, hvad eksempelvis en time koster incl. det jeg kunne tænke mig.  Jeg har aldrig oplevet at den oplyste pris, oversteg hvad en time koster på en velrenommeret dansk klinik, tværtimod.   Så ønsket om priser i annoncer fortæller måske indirekte noget om, hvilket segment eller segmenter man søger i. 

Det er således kvinden jeg ønsker at besøge, og skulle prisen være lidt mere en forventet, er det for mit vedkommende ikke udslagsgivende.  For mit vedkommende ligger jeg også selv en del ressourcer i dialog, forberedelse, transport osv  - kort sagt for mig er det en særlig begivenhed, og nogle hundrede kroner har ikke den store betydning i det "samlede regnskab"

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 30 minutter siden:

Jeg tilhører nok den gruppe, at er fuldstændig ligeglad med om prisen er oplyst.   For mit vedkommende fungere det ikke således, at jeg kan finde en stribe af kvinder jeg kunne tænke mig at besøge.  Der skal såmænd nok findes en del, der kan lave lange lister over emner, hvor man så efterfølgende kan sidde og vægte valget ud fra  ydelser og pris.

Jeg foretrækker lidt dialog først.  På et tidspunkt spørger jeg så bare, hvad eksempelvis en time koster incl. det jeg kunne tænke mig.  Jeg har aldrig oplevet at den oplyste pris, oversteg hvad en time koster på en velrenommeret dansk klinik, tværtimod.   Så ønsket om priser i annoncer fortæller måske indirekte noget om, hvilket segment eller segmenter man søger i. 

Det er således kvinden jeg ønsker at besøge, og skulle prisen være lidt mere en forventet, er det for mit vedkommende ikke udslagsgivende.  For mit vedkommende ligger jeg også selv en del ressourcer i dialog, forberedelse, transport osv  - kort sagt for mig er det en særlig begivenhed, og nogle hundrede kroner har ikke den store betydning i det "samlede regnskab"

 

 

Fair nok at det ikke skal være et par hundrede kroner der skiller vandende. Jeg har bare oplevet en der tog 2.500 for en time, og det må jeg erkende var for meget for mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det der med penge kan altså være noget akavet noget. Hvis de ikke oplyser prisen i annoncen så plejer jeg at lukke øjnene og plukke nogle sedler op fra pungen. Det beløb jeg får op bliver så hvad det koster.

Nogle gange har jeg bare ladet pengepungen ligge når jeg tager hjem. Næste gang jeg kommer, så kigger jeg i pungen. Det som var i den sidste gang, minus det som er tilbage er så hvad det kostede.

En tredje måde jeg plejer at bruge har jeg fra barndommen. Man gik til butikken, lagde 5 kroner op og sagde "slik for hele pengen tak". Damen i butikken plejede at plukke slik sammen for 5 kroner, og så lidt ekstra oveni.

Nu lægger jeg 1000, eller 1500 eller 2000 eller hvad jeg nu har lyst til, på bordet, og beder om fornøjelse for alle slanterne. Det får jeg så, plus lidt ekstra oveni. Det vigtige er at man bruger jævne 500-tal. Det duer ikke at lægge 750 kr op, eller 810 eller noget, for så begynder hun at regne og fundere. Jævne 500-sedler skal det være, og så får man altid lidt ekstra slik som bonus.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...