Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har i dag været på besøg hos Naomi i Søborg. Hun er lækker på billederne men jeg synes at hun er endnu frækkere at se på irl. Hun er sådan en lille sød og lækker een. Man kan kun blive betaget af hende.

Jeg kom indenfor og hun spurgte om jeg var med på at hun ikke havde sex. Jeg svarede "ja" selvom jeg har læst lidt modstridende kommentarer her på eroguide. Jeg ved ikke om hun slet ikke har sex med nogen eller om der er få udvalgte som er heldige at få lov. Jeg spurgte ikke, tænk hvis jeg havde spurgt og hun havde svaret at der er enkelte der må...men ik`dig!!! Sikke en våd klud det ville have været. :shock:

Jeg fik body2body for 1200 kroner for en time og hun masserede mig på bagsiden først og derefter foran hvor så selve body2body begyndte. Bortset fra et par små hvide blondetrusser var hun nøgen og da hun vendte sig om med røven imod mig var jeg ved at besvime. Hun har virkelig de flotteste baller...kæft hun er lækker.

Jeg nød at tage hende på røven, brysterne, hendes dejlige flade mave og nappe hende i ørerne, kysse hende på halsen etc.

På et tidspunkt prøvede jeg forsigtigt at kysse hendes læber men hun fniste blot og drejede hovedet. Jeg kyssede hendes baller og slikkede dem på indersiden men på intet tidspunkt kom trusserne af. Hun gjorde hvad hun kunne for med hånden at give mig en happy ending men jeg var lidt nervøs ( er ny i det her game efter en del år i forhold ) og jeg skulle også tisse. Det er heller ikke så ophidsende når der hele tiden bliver "revet" i pikken - det bliver den altså ikke stiv af. Jeg kan bedre blive hård når vi kysser/nusser frem for hvis der bliver "arbejdet" temmelig meget på mit lem. På et tidspunkt lå Naomi på maven og jeg ovenpå. Jeg kyssede hendes nakke, fuck hvor hun dog dufter skønt, og samtidig trykkede/gned min pik mod hendes vidunderlige mås og vupti......ta daa...en erektion. Ja ja, jeg skulle stadig tisse så ingen udløsning men havde jeg ikke skullet tisse og havde hun ikke droppet sexen ville det have været en time i absolut paradis. Nu var det i stedet en dejlig stund med en sød ung kvinde på  24 ( jeg er selv en ganske pæn fyr, synes jeg selv;) på 40 ) og jeg vil frygtelig gerne se hende igen. Jeg spurgte Naomi om hvor lang tid hun bliver i Danmark og hun er her ugen ud. Derefter tager hun hjem...men hun kommer tilbage og adressen vil blive den samme.

Håber ikke at min første anmeldelse virker for hjælpeløs:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Hej Elevation og tak for din fine anmeldelse.

Endte det med at hun gav dig orgasme? Det er jo nærmest et must...

Efter mine begreber betyder "ingen sex" at hun ikke tilbyder samleje men gerne fx sutter pik. Hvis hun heller ikke gør det tror jeg ikke at jeg bliver kunde hos hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Hun må have ændret sit setup, for jeg har da knaldet hende adskillige gange. Hun var god til det :D Det var da en trist nyhed hun nu kun tilbyder b2b :wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik ikke orgasme men det var min egen skyld. Lidt nervøs og som sagt skulle jeg tisse. Jeg burde jo bare have lånt toilettet et øjeblik. På den anden side kan jeg klare et handjob selv - jeg havde jo helt ærligt håbet på at hun gerne ville knalde så ikke det store tab der, nu hun alligevel kun er til handjob. Hun suttede ikke og gjorde heller ikke tilnærmelser til at gøre det, desværre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin og sympatisk anmeldelse. 

Som du vil jeg forfærdeligt gerne, at Naomi kommer tilbage. Kvinder af hendes kropsmæssige kaliber er trods alt ikke hverdagskost i København.

Derfor nævnt blot for god ordens skyld, så andre ikke vælger hende fra på et ufuldstændigt grundlag:

Jeg mener, at hun fortsat tilbyder superfransk. Jeg får det hver gang uden problemer. Det er mod tillæg, men det har det altid været.

Men spørg forinden,  så der ikke er misforståelser.

Og så en tilføjelse om Naomi, der fortsat gælder, selv om hun ikke længere tilbyder den fulde pakke:

Naomi er sindsygt lækker.  

Sindsygt lækker som i sindsygt lækker.

Sindsygt lækker på den sindsygt lækre måde, som kun sindsygt lækre kvinder er sindsygt lækre på.

Måtte du, kære @Elevation100, blive fuldt forløst næste gang med Naomi.

Cobham

 

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Enig Cobham.... med den lille indskydelse at hun er sindssygt lækker :wub:

Nå jeg må vel høre hende om man kan få den "gamle" pakke, ellers springer jeg nok på en anden favorit :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må indskyde at Naomi er lækker ... men sådan meget plastik lækker... plastik bryster og plastik læber... imho findes der gp'er der er meget lækrere og også med mere indlevelse... massagen er fin men ikke noget der sætter sig i hukommelsen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære @Hrkofoed

Jeg tror ikke, der er mange der orker endnu en diskussion om bryst- og andre implantater. 

Og det er samtidig ikke en fair måde at afspore @Elevation100s anmeldelse på. Hans indlæg er sjældent originalt og selvreflekterende.

Vedrørende implantater, så er der den oplagte mulighed, at man kan blive væk, hvis man ikke kan leve med dem, selv når de forefindes på en kvinde i Naomi-klassen. 

Jeg ville meget hellere høre om dine egne oplevelser hos piger, du selv finder endnu lækrere end Naomi.

Men her leder jeg, så vidt jeg kan se, forgæves. Tilgiv mig, hvis jeg tager fejl, men jeg kan ved en hurtig søgning ikke finde en eneste selvstændig anmeldelse fra din hånd, selv om du angiveligt har været med siden november 2017. 

Cobham

 

Redigeret af cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var bare for at sige min mening on at hun kun er lækker hvis man orker al det plastik... Det står alle frit for...

 

Og jo jeg har anmeldt Leticia 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som er de GPere der er meget lækrere end Naomi?

Du behøver ikke svare. Du har afsporet tråden nok i forvejen.

Cobham

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Dit første indlæg i denne tråd var fair nok, du kom med din mening om emnet. 

De 3 seneste er altså ud af en tangent - hvis du vil snakke om Letizia, så brug en af trådene om hende, der er faktisk en frisk igangværende. Alt anden sammenblanding i denne tråd er afsporing.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt pigen idag. Helt sikkert en flot ung pige. Men ikke en super oplevelse. Jeg var klar over der nok ikke var sex på programmet, så jeg lod det være lidt op til hende hvad der skulle ske. Gav hende 1000 kr og hoppede i bad. Blev lagt på maven og fik ca 15-20 minutter oliemassage på ryg og ben. Meget afslappende men ikke med det bid jeg er vant til på thaistederne. Blev vent rundt og kunne se på herlighederne (brysterne og de der øjne.. uhha). Det blev man jo ret opstemt af og da der blev hevet i banditten samtidig med de der øjne kiggede på mig og bryster der pressede sig på, så måtte det jo ske det der plejer at ske. Vi var åbenbart færdige derefter... Der blev i hvert fald ikke lagt op til mere. Jeg var ude efter 32 min inkl. Bad. 

Så det bliver ikke en gentagelse herfra. For lidt value for money I min verden. Hendes koncept holder heller ikke rigtig når tiden ikke bruges fuldt ud når det hele slutter efter endt hj. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...