Hop til indhold

Lily vs Pixie

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Pixie to gange sidste sommer, og hun er helt fantastisk. Smuk, sød, god massage og meget berøringsvenlig. Kun en anbefaling her fra!

Skrevet
Mr.Martin skrev, for 2 timer siden:

Without going into details, from experience I will not visit Lily again. Frankly speaking my session was rather humiliating! Need I say more.

Skrevet

Jeg synes at Lily leverer en bedre massage end Pixie. Det er er virkelig fantastisk. Prof. tantra - det bedste jeg har oplevet i Kbh.

Pixie vinder meget på sit væsen, og jeg har ikke oplevet dårlig behandling hos Lily.

Skrevet

De er begge to rigtigt dejlige. Men de er forskellige af personlighed. Lily er en bestemt dame med temperament (måske det er forklaringen på lukelshorts dårlige oplevelse, men for mig fungerede det fint). Pixie er mere køling og afdæmpet, i hvert fald indtil man får tændt hende. Ild og is, for nu at få det til at lyde GoT-agtigt. 

Så er du mest til sydlandsk hede eller nordisk elegance? For mig er det Pixie, jeg bliver ved at vende tilbage til.

• 2 weeks later...
Skrevet

Lily er helt fantastisk og uden tvivl det bedste tantra massage i Kbh. 

Hun er super professional og ved hvad hun laver. Giver sig god tid og intet er forhastet. Gudeskøn krop hele vejen igennem og sjov og underholdende at være sammen med. 

Har set hende flere gange og kan kun andbefale hende 

glæder mig til hun kommer tilbage igen

Skrevet

Jeg har ikke haft fornøjelsen af Lilly men har besøgt Pixie et par gange. Pixie plejer at komme på besøg med jævne mellemrum.

Jeg har prøvet B2B en del gange, og Pixie har klart været den, det har givet mig den mest pirrende - hun kan virkelig stritte med røven og sørge for at man kan se hendes fisse i spejlet.

Lækker naturlig krop med meget flotte bryster.

Både HJ og sex er virkelig godt. Sex er dog efter lyst - har prøvet at hun pænt ved booking fortalte det kun var Hj hun havde lyst til den dag. Respekt for det.

Da vi havde sex, var hun virkelig god - meget nærværende og frækt. Spejlet gjorde også sit. Det var på Østerbro, jeg har besøgt hende.

• 2 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.