Hop til indhold
aalborgaalborg

Nickie Petit - Aalborg

Recommended Posts

Guest Thomas N.

Du skal altså lære at bruge søgefunktionerne eller bare kigge lidt længere nede af siden. For ganske få dage siden er der skrevet om hende og ellers flere gange tidligere. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Grunden til jeg beklager mig lidt er, at jeg synes at der særligt på det seneste er kommet en del nye brugerne, der kaster om sig med forespørgsler på piger, der gentagende gange er anmeldt og det er sgu lidt træls.

Beklager mit sure opstød. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man får på fornemmelsen at der er nogen herinde der går mere op i at finde noget at brokke sig over end at hjælpe dem der har brug for et råd.

Bare en tanke;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
Krill skrev, for 32 minutter siden:

Man får på fornemmelsen at der er nogen herinde der går mere op i at finde noget at brokke sig over end at hjælpe dem der har brug for et råd.

Bare en tanke;) 

Det vil jeg ikke give dig ret i. Synes nu nok mange er hjælpsomme, hvilket jeg også har været mange gange.

MEN du må tænke på, at når man har svaret på en forespørgsel på en pige den ene dag og en bruger spørger på samme pige ugen efter og en tredje bruger ugen efter igen, så bliver man træt og man orker ikke at svare igen på det samme vel. 

Anmeldelserne og efterlysningerne fungerer jo som et opslagsværk, som man netop kan søge i efter den konkrete pige. 

Prøv en gang at lægge mærke til, hvor tit der bliver spurgt om risikoen for kønssygdomme ved blowjob uden gummi. Det er ikke noget at sige til, at spørgeren for det første ikke får ret mange svar og for det andet, at spørgeren få nogle sure svar. 

Og hvorfor så det? Fordi der er spurgt om det samme tonsvis af gange før. 

For lang tid siden havde jeg det på samme måde som dig, nemlig at jeg undrede mig over alle de negative kommentarer på forespørgsler, men jeg har mere forståelse for det i dag, da jeg også så småt irriterer mig over at de samme forespørgsler går igen og igen og igen :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er der jo ikke nogen der er forpligtet til at svare på alt herinde.

Det tager jo ikke mange my af et sekund at Scholle videre hvis man ikke gider pågældende indslag.

Nå nok om det.....

Tak for i aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Krill skrev, 1 time siden:

Nu er der jo ikke nogen der er forpligtet til at svare på alt herinde.

Det tager jo ikke mange my af et sekund at Scholle videre hvis man ikke gider pågældende indslag.

Nå nok om det.....

Tak for i aften

Næ men det tar til gengæld millioner af my hver dag at læse de samme dumme spørgsmål, som sjov nok, kan læses i forvejen, altså svar og sjovt nok kommer fra en forholdsvis ny bruger og sjovt nok kommer forsvarerne fra samme klientel og nej jeg ønsker jer ej en go aften, til gengæld ønsker jeg at (nye) bruger læser før de spør,  så for den da, en chitstorm, men tilbage til tråden, med ønske om en go aften :-o

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold nu kæft en masse sure mænd der må kede sig bravt i alle de sure opstød ... :biggrin:

gå nu ud og knep i stedet og scroll forbi alt i ikk gider svare på og overlad svar til de der så gider svare 

positivt ikk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...