Hop til indhold

Recommended Posts

 

Hun arbejder mest fra/i bil i øjeblikket har jeg set, sjældent hun har et sted. Og så har hun taget megafransk af programmet. :-o Sidst jeg besøgte hende var det en fantastisk oplevelse, masser af kys og dyb superfransk, en sød og dejlig petit pige...:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende gennem flere år.

i starten hvor jeg besøgte hende var det noget af det bedste købesex jeg har fået.

men på det seneste har der været et par gange hvor hun helt sikket har været påvirket af et eller andet.

i de tilfælde har det bare skulle gå så hurtigt som mugligt.

jeg kan nok ikke lade være med at opsøge Nickie igen, men hvis den gamle Nickie ikke vender tilbage bliver hun nok blacklistet.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder som en ærgerlig udvikling, hvis hun har været påvirket... Besøgte hende for nogle år tilbage i Dronninglund og der var hun pivfræk. 

Det lyder bare lidt skummelt med bj i bilen, som hun annoncerer med. Med mindre hun har et meget diskret sted... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
swlabr skrev, for 7 timer siden:

Det lyder som en ærgerlig udvikling, hvis hun har været påvirket... Besøgte hende for nogle år tilbage i Dronninglund og der var hun pivfræk. 

Det lyder bare lidt skummelt med bj i bilen, som hun annoncerer med. Med mindre hun har et meget diskret sted... 

Behøver ikke være specielt diskret. Jeg har prøvet det nogle gange i årenes løb med andre piger, og det er vildt frækt. 

Tag tøj på der passer til lejligheden, som shorts eller træningsbukser og sid på førersædet og hende ved siden af, så kan det ikke gå helt galt. Du kan hurtig pakke sammen og hun kan hurtigt sidde helt naturligt ved siden af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...